Mergea intr-un fel, suna bestial...
Ce mai vede romanul - part III
#2701
Scris 24 martie 2014 - 12:05
#2702
Scris 24 martie 2014 - 12:11
am fost cu una.
de cateva ori.
un prieten de familie din austria avea una. si mai avea un S ( cum are Mihnea. pe vremea aia era nou )
tin minte ca m-am dat jos din S si dupaia ne-a plimbat cu Lancia. si avea asta si un sofer care intelegea despre ce-i vorba.
dementiala masina.
cel putin pentru vremurile alea...
ce m-a mai impresionat, acum multe "secole", a fost un passat g60.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2703
Scris 24 martie 2014 - 12:29
Eu am ramas marcat in '92 de un Ford Sierra XR41 4x4 Cossworth (numele se intindea pe apropape tot portbagajul). Singura masina, de altfel, la care am vazut real-time cum scadea litrometrul.
Si am vazut numai, nu am mers, tot in acel an, un Ford Fiesta cu motor de 3 litri. Nu cred ca realizati cum arata fiesta in '92, practic era o coaja de 800 kg cu un motor de racheta.
#2704
Scris 24 martie 2014 - 12:40
Ce vremuri...
#2705
Scris 24 martie 2014 - 12:42
am ratat de cateva ori niste plimbari cu un Escort Cosworth, si mi le regret si in ziua de azi
tot de pe vremurile alea, mi-a mai placut mult un Audi V8 quattro, da ala de 4,2... vreo 280cp parca...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2706
Scris 24 martie 2014 - 01:23
Sierra Cosworth are un amic,un fel de sef de la munca...Thema 8.32 e si acum,o iei pe 2000 euro...dar degeaba are motor Ferrari,ca nu poti pune puterea jos,sarind peste faptul ca motorul are grave lipse de fiabilitate,specifice acelor vremuri.
#2707
Scris 24 martie 2014 - 05:11
Ce vremuri...
La intalniri ti-o iei pe cocoasa tinerele sau nu te duci cu mosnegii?
Eu am ramas marcat in '92 de un Ford Sierra XR41 4x4 Cossworth (numele se intindea pe apropape tot portbagajul). Singura masina, de altfel, la care am vazut real-time cum scadea litrometrul.
Si am vazut numai, nu am mers, tot in acel an, un Ford Fiesta cu motor de 3 litri. Nu cred ca realizati cum arata fiesta in '92, practic era o coaja de 800 kg cu un motor de racheta.
Si io, inca marca, dar de Escort. Era o aparitie rara in provincie in acei ani, probabil in Bucuresti existau cateva...Tin minte si locul in care m-a ajuns, conduceam un Audi butoias 4x4 benzinar, chipurile masina pentru anii 90. Am incercat sa ma tin de Cossworth...Doar eleronul lui mi-a ramas in minte...
Scumpa si acum...Ce inseamna masina...
http://www.mobile.de.../191244265.html
Aceasta postare a fost editata de mol: 24 martie 2014 - 05:22
#2708
Scris 24 martie 2014 - 05:20
.Tin minte si locul in care m-a ajuns, conduceam un Audi butoias 4x4 benzinar, chipurile masina pentru anii 90.
Se pare ca anii 90 ti-au priit mai bine decat cei dupa 2000...
#2709
Scris 24 martie 2014 - 05:37
Eu de la Audi am avut coupe, din pacate nu era 4x4...
Acel 4x4 era al unui prieten, il mai birjaream si io...
Deci, acum nu sunt stresat de salarii, cec-uri, chirii...Ma simt incomparabil mai bine cu ,,strictul necesar'', bucuriile venindu-mi din alte directii. Mult ai, mult cheltui...Este ideal sa te simti bine in pielea ta...
In materie de auto, acum, ma atrag...Allroad 1, LC 120...dar bani as da pe un Freelander TD4( 2 l), full, 5 portiere...
Ah, cel mai mult am dat prin 2005, 10 mii pe o masina sh.
Aceasta postare a fost editata de mol: 24 martie 2014 - 05:38
#2710
Scris 24 martie 2014 - 05:51
Astazi mi-au atras atentia doua Loganuri cu aripile spate ciuruite de rugina. Mi-a fost lene sa ma uit din ce an erau...dar oricum parca de prin 2005 se fabrica.
Admir oamenii cu bani care stiu sa-si traiasca viata, pentru care masina este sclavul lor si nu viceversa. Tot astazi (dar faza cu lustruitul in parcare a masinilor premium, cu cauciucuri ordinare... am mai vazut-o) am vazut un Audi A4 recent, frumusel. S-a apropiat de el un tip imbracat modern...si a vazut ceva in neregula la spoiler. Scuipa pe dejt si tot stergea ,,neregularitatea'' de pe spoiler... Jale...
#2711
Scris 24 martie 2014 - 09:13
La remarca ta cu Loganurile, continuând cu masina sclavul omului, mi-am amintit de reclama la Dacia (recenta de 1-2 ani) in care polulatia era invitata sa cumpere Dacia ca sa le mai ramana si bani de un week-end la munte sau la mare (in care sa doarma eventual in masina - ca bani canci...).
Ca o paranteza, am observat ca un Logan nou MCV diesel 1.5dci 90 CP ajuns pe la 12000€ (si chiar mai sus cu ceva optiuni), adica suma pe care alti romani isi cumpara Audi A4 B8 (2009-2010), deci nu prea e de mirare ca ligheanele nu se prea vand in Romania.
#2712
Scris 24 martie 2014 - 09:39
Totul se rezuma la perceptia realitatii,de catre fiecare individ...
#2713
Scris 24 martie 2014 - 10:50
La remarca ta cu Loganurile, continuând cu masina sclavul omului, mi-am amintit de reclama la Dacia (recenta de 1-2 ani) in care polulatia era invitata sa cumpere Dacia ca sa le mai ramana si bani de un week-end la munte sau la mare (in care sa doarma eventual in masina - ca bani canci...).
Ca o paranteza, am observat ca un Logan nou MCV diesel 1.5dci 90 CP ajuns pe la 12000€ (si chiar mai sus cu ceva optiuni), adica suma pe care alti romani isi cumpara Audi A4 B8 (2009-2010), deci nu prea e de mirare ca ligheanele nu se prea vand in Romania.
De Loganul nou, n-am ce comenta, n-am avut ocazia sa urc in el, arata ,,modern''...dar ma indoiesc si eu ca face 12 mii... Concret...as tinde catre un sh premium fara a testa Loganul.
Dusterul nou pare sa aduca a masina...Sh, la un 7-8 mii ar merita...
DMihnea, mie imi place alegerea ta cu S-ul. Cat nu-ti face probleme, este brici. Multi nu-ti inteleg optiunea...
#2714
Scris 24 martie 2014 - 11:01
Am de schimbat la sfirsitul iernii 2 bielete la bara stabilizatoare,costa cam 15-20 bucata.In rest merge baba mea....
#2715
Scris 24 martie 2014 - 11:07
...si are sa tot mearga, de-ai sa te plictisesti de ea...
#2716
Scris 24 martie 2014 - 11:14
Din motive de criza,sunt nevoit sa temperez anumite tendinte personale de a cumpara ceva mai bun......
#2717
Scris 24 martie 2014 - 11:21
Ce te-ar tenta?
#2718
Scris 24 martie 2014 - 11:42
Vechile mele damblale,ce ma vor bintui cit respir,adica ceva cu cel putin 6 cil si awd....Ideea este ca cel putin anul asta sunt alte prioritati...
#2719
Scris 25 martie 2014 - 12:15
Cayenne, cred...
#2721
Scris 26 martie 2014 - 08:15
Singurele Lancii care mi-au placut au fost Thema 8.32 si Delta HF Integrale 16v Evo2.
Ghene bosss,tin minte pe cand aveam 2.3-ul era un amic cu urs 2.5 care avusese o Delta ciumeaga,ne explica toata ziua cat de rea e masina si cum se pisa pe M3-uri si M5-uri,la un moment dat ma inebunise asa ca l-am intrebat:"ba de ce mama dracu ai vandut-o daca era asa ciumeaga" raspununsul a fost : pai cu masina aia am facut mai multi km pe platforma decat pe drum
Altfel cand mergea masina era devastatoare
#2722
Scris 26 martie 2014 - 09:47
Altfel cand mergea masina era devastatoare
q.e.d.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2723
Scris 27 martie 2014 - 03:08
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2725
Scris 27 martie 2014 - 03:32
Voi stiti cum arata un WRX in anii '90 ? Cautati pe net sa vedeti oroarea.
Aveti idee cum e sa ai o masina "smechera" si sa treaca un porc d'ala pe langa tine ?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi