Metroul Bucurestean - noul metrou - info
#51
Scris 22 iulie 2008 - 08:48
#52
Scris 22 iulie 2008 - 10:29
dar asa multe catastrofe s-ar fi evitata "DACA...."
#53
Scris 23 septembrie 2008 - 01:09
22 Sep 2008
Metrorex ar putea selecta, la sf�rşitul lunii octombrie, consultantul pentru lucrările la Magistrala 5 de metrou, contractul fiind estimat la 14,08 milioane de euro.
Operatorul de transport subteran va organiza o licitaţie pentru servicii de arhitectură, de inginerie specializată şi integrată, de proiectare urbanistică şi peisagistică, servicii conexe de consultanţă ştiinţifică şi tehnică, de testări şi analize tehnice pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate, se arată �ntr-un anunţ al companiei.
Durata contractului este de 120 de luni de la data adjudecării acestuia şi este finanţat de la bugetul de stat. Execuţia tronsonului ar urma să fie făcută �n 60 de luni (5 ani), iar celelalte 60 de luni reprezintă perioada de garanţie.
Pentru a participa la licitaţie, firmele trebuie să depună o garanţie de 200.000 lei, să fi avut �n ultimii trei ani o cifră medie de afaceri de minimum 24 de milioane de lei şi să fi realizat �n perioada 2005-2007 unul sau maximum trei contracte similare cu o valoare cumulată de minimum 20 de milioane de lei, precum şi recomandări pentru aceste contracte.
Publicitate
�n alegerea ofertei c�ştigătoare, preţul acesteia va avea o pondere de 55%, iar organizarea, metodele şi planul de lucru pentru asigurarea serviciilor - 45%.
Licitaţia pentru lucrările de construcţie a Magistralei 5 a metroului, pe tronsonul Eroilor-Ghencea, va avea loc �n ultimul trimestru al anului, valoarea estimativă a contractului fiind de 466 de milioane de euro. Contractul vizează lucrări de infrastructură pentru tuneluri, galerii şi staţii şi se va derula pe o perioadă de doi ani de la data atribuirii. Potrivit proiectului, linia de metrou care va uni cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei ar urma să aibă o lungime de nouă kilometri şi 14 staţii, respectiv Ghencea, Prelungirea Ghencea, R�ul Doamnei, Br�ncuşi, Romancierilor, Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hasdeu, Cişmigiu şi Universitate 2, iar de la Piaţa Universităţii va fi realizată o legătură cu cartierul Pantelimon.
cotidianul.ro
#54
Scris 18 octombrie 2008 - 10:00
In alta ordine de idei, citind topicul de la inceput, am observat cu regret niste derapaje gramaticale grave gen "mansalier" "segventa" sau "fregventeaza" care nu isi au locul pe aici. Poate le remediem ca intra un user nou pe aici si ne eticheteaza forum de agramati. Rusinica, rusinica...
#55
Scris 19 octombrie 2008 - 11:24
Daca-mi spui numarul postului le executam.
#56
Scris 19 octombrie 2008 - 02:25
#57
Scris 19 octombrie 2008 - 06:07
Aceasta postare a fost editata de mol: 19 octombrie 2008 - 06:08
#58
Scris 19 octombrie 2008 - 07:01
el, vezi Doamne, e intrigat de subteranele gramaticii...
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 19 octombrie 2008 - 07:02
#59
Scris 30 octombrie 2008 - 10:41
Aceasta postare a fost editata de Dee: 30 octombrie 2008 - 10:41
#60
Scris 19 noiembrie 2008 - 09:54
www.cotidianul.ro
Aceasta postare a fost editata de aztec: 19 noiembrie 2008 - 09:54
#61
Scris 20 noiembrie 2008 - 12:15
Ati apucat sa mergeti de la Grigorescu la Linia de Centura??? ceva impresii??
#63
Scris 11 februarie 2009 - 11:51
Aceasta postare a fost editata de Bibishor: 11 februarie 2009 - 11:54
#64
Scris 11 februarie 2009 - 12:35
#65
Scris 12 februarie 2009 - 11:54
E muuult mai bine...si daca sunteti asa pasionati,se mai discuta si aicis-a mutat in aria aceasta (rezervata membrilor) din cauza unor probleme cu anumite poze tinute pt acces general
Pe acest utilizator il cunosc si in mod sigur are informatii absolut corecte.Si ei cred ca ar trebui sa puna informatia accesibila doar membrilor mai cu seama ca numele userului e usor de intuit(ptr cei care-l cunosc).
#66
Scris 12 februarie 2009 - 12:09
Roata monobloc s-a dovedit a fi cea mai sigura roata.La cele cu bandaj e posibila desprinderea bandajului cu consecinte f grave (vezi accidentul de la nemti)N-or avea totusi pe roti o banda de uzura, cum au rotile de tren care frineaza cu saboti pe roata? Mi se pare totusi aiurea sa vina roata si dupa 2-3 ani sa o arunci...
Nu se arunca,se fac alte roti,noi.
Osiile nu se schimba.Rotile sunt presate pe osii in alte unitati specializate,nici intr-un caz in cadrul Metrorex.dap. Asa e. Data viitoare cand ma duc in depou o sa fotografiez si strungul. Osiile nu sunt demontate de nici un fel. Intra trenul cu totul pe linia de strung. Si iese la fel. Osiile se schimba doar la vinciuri daca e cazul. Si asta este exact in cealalta extrema a depoului.
Se schimba trenurile de roti,cu totul,sau boghiurile,la nevoie.Ptr o uzura uniforma a caii de rulare a rotilor se mai intorc capetele la un anumit interval de timp.
#67
Scris 12 februarie 2009 - 12:29
La pct 1 - sunt inductori de cale care sesizeaza ca trenul a depasit limita de viteza.Acestia declanseaza doar frana electropneumatica.Pai acea frana este declansata din diferiti factori .
1. Mecanicul trece cu viteza mai mare decat cea permisa pe un sector si inductorul crezand ca mecanicul a adormit la comenzi aplica frana de urgenta .
2.Mecanicul nu observa un semnal pus pe rosu iar sistemele trenului aplica automat frana de urgenta . Cei drept astfel de intamplari sunt extrem de rare . La metrou in 30 de ani de exploatare numai 2 mecanici au depasit semnale puse pe rosu . O fapta ca asta iti trebuie ca sa iti pierzi slujba si sa fii dat afara din siguranta
circulatiei. Din auzite am inteles ca nici macar taximetrist nu te mai poti face daca nu ai motive intemeiate pentru care ai depasit acel semnal .
3. Se apasa semnalul de alarma care din cauza pozitionarii foarte proaste se poate activa foarte usor cam de catre toata lumea . Este imposibil sa nu fie zi in care tata sa nu se planga ca i s-a tras semnalul de alarma de cel putin 2 ori .
4. Bruscarea controlerului de mers . Maneta care activeaza tractiunea cat si frana e foarte finuta si cred ca acesta este principalul motiv pentru care lumea injura . Este posibil ca mecanicul sa fie autorizat de curand pe BM si inca mai invata sa controleze rama . Dar in majoritatea timpului sunt doar mecanici badarani
La ramele vechi ( IVA ) mecanicii castigau in notorietate prin abilitatea lor de a opri trenul numai din frana KD2 . Este un fel de "frana de mana" la ramele de metrou . Maneta se afla undeva sub bord si franele sunt doar pe aer ... daca dozezi prea mult si sabotii se blocheaza pe roata , la revedere ! Umpli doua frigidere garantat . Testul consta in a intra in statie la viteza cat mai mare si de a frana trenul numai din KD2 in asa mod incat sa nu depasesti oglinda si fara sa rupi gaturi printre pasageri . Recordul lui tata e franare perfecta de la 72 km/h la statia Dristor 1 , cei drept in metrou aproape gol
Ce pot sa spun , decat ... of of , plictiseala asta !
La pct 2 - sunt si inductorii,dar intre sine sunt niste intreruperi (mai pe intelesul tuturor) care trecand roata peste ele practic fac contact intre ele.Ce-i drept, de vreo 2 ori s-a lasat cu consecinte grave trecandu-se peste rosu (Cristian,intreaba-l pe tatal tau de "Marmandel") una din ele fiind cand s-au lovit 2 trenuri,unul fiind in statie.Semnalul rosu a fost depasit de nenumarate ori,motivele fiind diverse.
La pct 4 - nu exista bruscare a controlerului de mers,poate a controlerului de bord.Controlerul de mers se afla sub tren,si e comandat de cotrolerul de bord,dar nu direct.Comanda se duce la un sistem automat de comanda(SACVAM) si de acolo mai departe...Iarasi e gresit sa spui ca il bruschezi,nu exista asa ceva.Sunt doar niste comenzi.Franarea se face pana la 10 km/h electric,iar de acolo trenul comuta pe frana electropneumatica.Doar daca e defect,deconecteaza automat etc,etc,etc
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi