Salt la continut


Fotografie

Metroul Bucurestean - noul metrou - info


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#51 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 22 iulie 2008 - 08:48

Probabil ca rotile dintr-o bucata sunt mai scumpe, dar macar au avantajul ca sunt mai sigure. Daca retin bine, un tren de mare viteza ICE din Germania , s-a facut praf exact din cauza unui bandaj care imbraca roata pentru a fi mai ieftina. In rest foarte interesant topicul, dar cam detaliat, din punct de vededere al securitatii nu stiu daca era necesar acest nivel de detaliu. Nu se stie niciodata ce tembel are ganduri....
  • 0

#52 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 iulie 2008 - 10:29

bandajul ala mai avea si rol de amortizare din cate stiu eu....si s-ar fi detectat daca roata era verificata in gara prin lovire
dar asa multe catastrofe s-ar fi evitata "DACA...."
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#53 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 23 septembrie 2008 - 01:09

Metrorex angajează consultant pentru Drumul Taberei-Universitate
22 Sep 2008

Metrorex ar putea selecta, la sf�rşitul lunii octombrie, consultantul pentru lucrările la Magistrala 5 de metrou, contractul fiind estimat la 14,08 milioane de euro.

Operatorul de transport subteran va organiza o licitaţie pentru servicii de arhitectură, de inginerie specializată şi integrată, de proiectare urbanistică şi peisagistică, servicii conexe de consultanţă ştiinţifică şi tehnică, de testări şi analize tehnice pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate, se arată �ntr-un anunţ al companiei.

Durata contractului este de 120 de luni de la data adjudecării acestuia şi este finanţat de la bugetul de stat. Execuţia tronsonului ar urma să fie făcută �n 60 de luni (5 ani), iar celelalte 60 de luni reprezintă perioada de garanţie.

Pentru a participa la licitaţie, firmele trebuie să depună o garanţie de 200.000 lei, să fi avut �n ultimii trei ani o cifră medie de afaceri de minimum 24 de milioane de lei şi să fi realizat �n perioada 2005-2007 unul sau maximum trei contracte similare cu o valoare cumulată de minimum 20 de milioane de lei, precum şi recomandări pentru aceste contracte.
Publicitate

�n alegerea ofertei c�ştigătoare, preţul acesteia va avea o pondere de 55%, iar organizarea, metodele şi planul de lucru pentru asigurarea serviciilor - 45%.

Licitaţia pentru lucrările de construcţie a Magistralei 5 a metroului, pe tronsonul Eroilor-Ghencea, va avea loc �n ultimul trimestru al anului, valoarea estimativă a contractului fiind de 466 de milioane de euro. Contractul vizează lucrări de infrastructură pentru tuneluri, galerii şi staţii şi se va derula pe o perioadă de doi ani de la data atribuirii. Potrivit proiectului, linia de metrou care va uni cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei ar urma să aibă o lungime de nouă kilometri şi 14 staţii, respectiv Ghencea, Prelungirea Ghencea, R�ul Doamnei, Br�ncuşi, Romancierilor, Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hasdeu, Cişmigiu şi Universitate 2, iar de la Piaţa Universităţii va fi realizată o legătură cu cartierul Pantelimon.

cotidianul.ro
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#54 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 18 octombrie 2008 - 10:00

Ar fi chiar util sa faca o nou magistrala pe ruta aia. Ar decongestiona un pic traficul mai ales cel din Ghencea si Drumul Taberei. Daca ar baga si o linie spre aeroport, ar fi excelent. Cand am fost la Washington am mers si eu pe magistrala Orange line iar trenurile si statiile erau chiar super okay. Multi dintre navetisti le utilizau si majoritatea erau la costum. Super civilizat in statiile unde am fost eu si lipsea cu desavarsire acel miros de transpiratie tipic calatoriilor cu metroul efectuate in Romania in toiul verii.
In alta ordine de idei, citind topicul de la inceput, am observat cu regret niste derapaje gramaticale grave gen "mansalier" "segventa" sau "fregventeaza" care nu isi au locul pe aici. Poate le remediem ca intra un user nou pe aici si ne eticheteaza forum de agramati. Rusinica, rusinica...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#55 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 19 octombrie 2008 - 11:24

Asa e, sa schimbam de urgenta din mansaler in marsaler, greseala ferventa pe care unii o face! :)

Daca-mi spui numarul postului le executam.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#56 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 19 octombrie 2008 - 02:25

In postul 2 sunt mai multe....chestii :P
  • 0
On a self-imposed forum break...

#57 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 19 octombrie 2008 - 06:07

Daca se incepe o campanie de :P ...,,decongestionare'',ar trebui inceputa cu greselile existente in postul lui Dee :P asa, pentru impartialitate...

Aceasta postare a fost editata de mol: 19 octombrie 2008 - 06:08

  • 0

#58 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 octombrie 2008 - 07:01

cand am vazut ca a postat mol pe aici m-am speriat cum ca pe la ei prin zona s-a implementat metrou'.
el, vezi Doamne, e intrigat de subteranele gramaticii...

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 19 octombrie 2008 - 07:02

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#59 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 30 octombrie 2008 - 10:41

Eu am mancat o litera (s) si o recunosc. Dar nu scriu tone de posturi cu greseli jenante si cu forme gresite ale unor verbe sau substantive uzuale. Oricum, dl mol imi poarta o grija deosebita pe care o apreciez. Din respect pentru forum nu am sa-i raspund cum as dori (sau "dorii" cum scriu unii pe aici) si nici nu cobor la nivelul respectiv.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 30 octombrie 2008 - 10:41

  • 0
On a self-imposed forum break...

#60 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 19 noiembrie 2008 - 09:54

Ludovic Orban, care ieri a declarat că este singurul ministru sub care graficul lucrărilor a fost respectat, anunţa la r�ndul lui, �n noiembrie 2007, deschiderea tronsonului �n 15 iunie 2008. Proiectul celor patru staţii, Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor şi Linia de Centură, s-a derulat sub zece miniştri ai Transporturilor, 14 directori generali ai Metrorex, iar planurile au fost modificate de 188 de ori. „De-a lungul timpului au existat 32 de firme care au lucrat la proiect, iar numărul contractanţilor a fost de 12. Cauza a fost lipsa finanţării sau condiţiile tehnologice diferite“, a explicat ieri Gabriel Mocanu. �ntre 2004 şi 2008, preţul de realizare a acestui tronson a crescut de la 28 la 145 de milioane euro �n prezent.

www.cotidianul.ro

Aceasta postare a fost editata de aztec: 19 noiembrie 2008 - 09:54

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#61 LiSer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 6 Mesaje:
Inregistrat: 10-iulie 08
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1.6

Scris 20 noiembrie 2008 - 12:15

E... pana acum am nimerit-o cu privire la data de punere in functiune... sa vedem cu M5

Ati apucat sa mergeti de la Grigorescu la Linia de Centura??? ceva impresii??
  • 0

#62 LiSer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 6 Mesaje:
Inregistrat: 10-iulie 08
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1.6

Scris 21 noiembrie 2008 - 03:33

Inainte de "lansare"

Thumbnail atasat

  • poze_racord_1_PIF_002.jpg

Aceasta postare a fost editata de LiSer: 21 noiembrie 2008 - 03:34

  • 0

#63 Bibishor

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 09
  • Marca:WV
  • Model:Touareg
  • Motorizare:2.5tdi

Scris 11 februarie 2009 - 11:51

Cristiane,ai grija,tata,poate te vede cineva ca faci poze prin depoul Pantelimon si la randu-i iti face tie o poza cu telef.E periculos ptr tatal tau.E frumos ca esti pasionat dar unii nu inteleg acest lucru

Aceasta postare a fost editata de Bibishor: 11 februarie 2009 - 11:54

  • 0

#64 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 februarie 2009 - 12:35

s-a mutat in aria aceasta (rezervata membrilor) din cauza unor probleme cu anumite poze tinute pt acces general
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#65 Bibishor

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 09
  • Marca:WV
  • Model:Touareg
  • Motorizare:2.5tdi

Scris 12 februarie 2009 - 11:54

s-a mutat in aria aceasta (rezervata membrilor) din cauza unor probleme cu anumite poze tinute pt acces general

E muuult mai bine...si daca sunteti asa pasionati,se mai discuta si aici
Pe acest utilizator il cunosc si in mod sigur are informatii absolut corecte.Si ei cred ca ar trebui sa puna informatia accesibila doar membrilor mai cu seama ca numele userului e usor de intuit(ptr cei care-l cunosc).
  • 0

#66 Bibishor

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 09
  • Marca:WV
  • Model:Touareg
  • Motorizare:2.5tdi

Scris 12 februarie 2009 - 12:09

N-or avea totusi pe roti o banda de uzura, cum au rotile de tren care frineaza cu saboti pe roata? Mi se pare totusi aiurea sa vina roata si dupa 2-3 ani sa o arunci...

Roata monobloc s-a dovedit a fi cea mai sigura roata.La cele cu bandaj e posibila desprinderea bandajului cu consecinte f grave (vezi accidentul de la nemti)
Nu se arunca,se fac alte roti,noi.

dap. Asa e. Data viitoare cand ma duc in depou o sa fotografiez si strungul. Osiile nu sunt demontate de nici un fel. Intra trenul cu totul pe linia de strung. Si iese la fel. Osiile se schimba doar la vinciuri daca e cazul. Si asta este exact in cealalta extrema a depoului.

Osiile nu se schimba.Rotile sunt presate pe osii in alte unitati specializate,nici intr-un caz in cadrul Metrorex.
Se schimba trenurile de roti,cu totul,sau boghiurile,la nevoie.Ptr o uzura uniforma a caii de rulare a rotilor se mai intorc capetele la un anumit interval de timp.
  • 0

#67 Bibishor

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 09
  • Marca:WV
  • Model:Touareg
  • Motorizare:2.5tdi

Scris 12 februarie 2009 - 12:29

Pai acea frana este declansata din diferiti factori .

1. Mecanicul trece cu viteza mai mare decat cea permisa pe un sector si inductorul crezand ca mecanicul a adormit la comenzi aplica frana de urgenta .
2.Mecanicul nu observa un semnal pus pe rosu iar sistemele trenului aplica automat frana de urgenta . Cei drept astfel de intamplari sunt extrem de rare . La metrou in 30 de ani de exploatare numai 2 mecanici au depasit semnale puse pe rosu . O fapta ca asta iti trebuie ca sa iti pierzi slujba si sa fii dat afara din siguranta
circulatiei. Din auzite am inteles ca nici macar taximetrist nu te mai poti face daca nu ai motive intemeiate pentru care ai depasit acel semnal .
3. Se apasa semnalul de alarma care din cauza pozitionarii foarte proaste se poate activa foarte usor cam de catre toata lumea . Este imposibil sa nu fie zi in care tata sa nu se planga ca i s-a tras semnalul de alarma de cel putin 2 ori .
4. Bruscarea controlerului de mers . Maneta care activeaza tractiunea cat si frana e foarte finuta si cred ca acesta este principalul motiv pentru care lumea injura . Este posibil ca mecanicul sa fie autorizat de curand pe BM si inca mai invata sa controleze rama . Dar in majoritatea timpului sunt doar mecanici badarani :lol:

La ramele vechi ( IVA ) mecanicii castigau in notorietate prin abilitatea lor de a opri trenul numai din frana KD2 . Este un fel de "frana de mana" la ramele de metrou . Maneta se afla undeva sub bord si franele sunt doar pe aer ... daca dozezi prea mult si sabotii se blocheaza pe roata , la revedere ! Umpli doua frigidere garantat . Testul consta in a intra in statie la viteza cat mai mare si de a frana trenul numai din KD2 in asa mod incat sa nu depasesti oglinda si fara sa rupi gaturi printre pasageri . Recordul lui tata e franare perfecta de la 72 km/h la statia Dristor 1 , cei drept in metrou aproape gol :):D
Ce pot sa spun , decat ... of of , plictiseala asta !

La pct 1 - sunt inductori de cale care sesizeaza ca trenul a depasit limita de viteza.Acestia declanseaza doar frana electropneumatica.
La pct 2 - sunt si inductorii,dar intre sine sunt niste intreruperi (mai pe intelesul tuturor) care trecand roata peste ele practic fac contact intre ele.Ce-i drept, de vreo 2 ori s-a lasat cu consecinte grave trecandu-se peste rosu (Cristian,intreaba-l pe tatal tau de "Marmandel") una din ele fiind cand s-au lovit 2 trenuri,unul fiind in statie.Semnalul rosu a fost depasit de nenumarate ori,motivele fiind diverse.
La pct 4 - nu exista bruscare a controlerului de mers,poate a controlerului de bord.Controlerul de mers se afla sub tren,si e comandat de cotrolerul de bord,dar nu direct.Comanda se duce la un sistem automat de comanda(SACVAM) si de acolo mai departe...Iarasi e gresit sa spui ca il bruschezi,nu exista asa ceva.Sunt doar niste comenzi.Franarea se face pana la 10 km/h electric,iar de acolo trenul comuta pe frana electropneumatica.Doar daca e defect,deconecteaza automat etc,etc,etc
  • 0




4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi