As vrea sa imi iau un Nissan Terrano I cu 2+1 usi,nu dispun de foarte multi bani si vreau totusi sa fac iesiri off-road (dar nu extreme) si am inteles ca ii o masina foarte buna si la raport pret si calitate.Mai vreau sa mentionez ca o sa merg cu ea si prin oras si pe munte si e singura mea masina.
Acum nu m-am hotarat,adica nu stiu care motorizare sa aleg,...m-ar interesa sa aflu care dintre cele 3 motorizari,adica 2.4i,2.7tdi sau 3.0 are cel mai bun raport calitate /consum si putere.Am inteles ca motorizarea de 2.4i si 2.7tdi au cam 100 cai ,dar ca 2,7tdi are un consum mai mic, iar despre 3.0 e mai puternic 140 de cai (parca) dar cred ca are si un consum pe masura.
Sa zicem ca as alege 3.0 credeti ca m-ar avantaja o instalatie pe GPL??? si as putea opri alimentarea cu gaz cand intru in off-road???sau o sa-mi uzez prematur motorul si dau si multi bani si fac si o prostie.
Oricum ideea e ca ma intereseaza care are cel mai bun raport intre consum/putere/anduranta, nu am foarte multi bani pt combustibil si conteaza totusi si consumul,sunt sigur ca motorul de 3.0 i cel mai bun dar daca nu i o foarte mare diferenta intre el si 2.7tdi...merge..
Astept raspunsuri MERSI !!!!

Nissan Terrano I care ii cea mai buna motorizare?
Started by L_Francisc, dec 10 2007 04:10
3 replies to this topic
#1
Scris 10 decembrie 2007 - 04:10
#2
Scris 10 decembrie 2007 - 10:42
2.7 diesel de 100/125cp parca te prinde cel mai bine, benzinarele consuma foarte mult.
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#3
Scris 10 decembrie 2007 - 11:34
Pentru o masina de talia ei, eu cred ca un Diesel e cel mai potrivit. N-ai nevoie de putere mare ci de cuplu.
#4
Scris 11 decembrie 2007 - 01:06
Francisc, in primul rand bine ai venit pe forum!
Referitor la dilema ta, cred ca raspunsul l-ai dat singur.
2.7 TDI e un motor bun, cunoscut pentru rezistenta sa. Punctele bune incep prin fiabilitate si puterea ok. Vorbind insa de cele negative putem vorbi de faptul ca motorul este galagios si ca transmite vibratii in toata masina. Consumul nu este nici el fruntas, cam gurmand insa nu este pretentios la calitatea motorinei.
Benzinarul este mai nervos, evident cu mai multa vana si mai energic. Zgomotul este mult diminuat, vibratii mult mai mici. Consumul la benzinar nu va cobori insa vreodata sub 16L/100km.
Privind problema si din unghiul off-road-ului, Relu spune foarte bine, te avantajeaza mai mult cuplul diesel-ului decat caii in plus ai benzinei.
Ai intrebat si de GPL... da, e o varianta pentru benzinar insa nu stiu cat de fiabil va fi, daca nu ma insel e un V6 iar cei care monteaza gpl la noi nu au centrale decat pentru 4 cilindrii, asta inseamna ca va trebui sa fie montate doua centrale de 4 iar sincronizarea lor poate deveni problematica.
Ti-am spus aceste pareri bazate pe cunoasterea masinii de care vorbim avand contact cu ele destul de des, am prieteni la Philip Morris si am avut multe evenimente prin tara cu ei.
Eu am un Pajero Sport, cam din aceeasi generatie cu Terano de care spui tu. Sunt masini bune pe care te poti baza, sunt fiabile si destul de usor de reparat. Ce au ca si minus este confortul, designul si consumul.
Daca mai ai intrebari spune si ti se va raspunde cu drag, dupa cum vezi soakrele de aici se implica daca pot ajuta.
Bafta!
Referitor la dilema ta, cred ca raspunsul l-ai dat singur.
2.7 TDI e un motor bun, cunoscut pentru rezistenta sa. Punctele bune incep prin fiabilitate si puterea ok. Vorbind insa de cele negative putem vorbi de faptul ca motorul este galagios si ca transmite vibratii in toata masina. Consumul nu este nici el fruntas, cam gurmand insa nu este pretentios la calitatea motorinei.
Benzinarul este mai nervos, evident cu mai multa vana si mai energic. Zgomotul este mult diminuat, vibratii mult mai mici. Consumul la benzinar nu va cobori insa vreodata sub 16L/100km.
Privind problema si din unghiul off-road-ului, Relu spune foarte bine, te avantajeaza mai mult cuplul diesel-ului decat caii in plus ai benzinei.
Ai intrebat si de GPL... da, e o varianta pentru benzinar insa nu stiu cat de fiabil va fi, daca nu ma insel e un V6 iar cei care monteaza gpl la noi nu au centrale decat pentru 4 cilindrii, asta inseamna ca va trebui sa fie montate doua centrale de 4 iar sincronizarea lor poate deveni problematica.
Ti-am spus aceste pareri bazate pe cunoasterea masinii de care vorbim avand contact cu ele destul de des, am prieteni la Philip Morris si am avut multe evenimente prin tara cu ei.
Eu am un Pajero Sport, cam din aceeasi generatie cu Terano de care spui tu. Sunt masini bune pe care te poti baza, sunt fiabile si destul de usor de reparat. Ce au ca si minus este confortul, designul si consumul.
Daca mai ai intrebari spune si ti se va raspunde cu drag, dupa cum vezi soakrele de aici se implica daca pot ajuta.
Bafta!
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi