sfat anvelope iarna...pentru cei intarziati
#1
Scris 14 ianuarie 2008 - 03:37
As dori si eu un sfat in ceea ce priveste anvelopele de iarna...cam tarziu dar asta e dar trebuie.
Am un Renault Megane II Sedan cu 205/55 R16 si caut niste anvelope raport pret calitate bun.
Am gasit ceva sambata la un service pe 1 mai(cel mai ieftin din ce am cautat pana acum) Vredestein(de care stiu ca sunt bune) Snowtrac 2, indice 91H la 405 RON/buc dar mi-a zis ca o sa aduca si 91T la 380 RON(azi)..dar plasa...nu le-au adus deocamdata si nu le mai au nici pe cele la 405 RON.
Am mai gasit Nokian la 400 RON (service-ul vis-a-vis de fostul complex Baneasa)...dar nu prea stiu multe de ele.
Ce ma mai sfatuiti si de unde ca nu prea mai are nimeni pe stoc...am sunat si la AutoSoft etc si nimic...
Multumesc anticipat
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#2
Scris 14 ianuarie 2008 - 04:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 14 ianuarie 2008 - 04:22
#4
Scris 14 ianuarie 2008 - 05:24
A facut un amic miscarea asta weekendul trecut pe o Astra H:
4 jante de tabla pe 15: 4x90lei=360lei (jante second hand dar noi - de la unii care vand poese de opel)
4 anvelope 196/65R15 Vredestein Snowtrac cu indice de viteza T - 260lei/buc cu montat+echilibrat inclus in pret
Deci iesi cu un set de roti de iarna pe 15 la acelasi pret cu un set de anvelope de iarna pe 16
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#5
Scris 14 ianuarie 2008 - 05:55
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#6
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:02
(Edit: exceptand motivul ca nu ai trecuta alta dimensiune in talon...)
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 14 ianuarie 2008 - 06:04
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#7
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:03
#8
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:10
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#9
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:19
Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 ianuarie 2008 - 06:20
#10
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#11
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:23
#12
Scris 14 ianuarie 2008 - 06:30
Dar nu cred totusi sa fie o problema la Meganul 1.5dci. Banuiesc ca are tamburi pe spate.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#13
Scris 14 ianuarie 2008 - 07:14
#14
Scris 14 ianuarie 2008 - 07:47
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 14 ianuarie 2008 - 08:59
Poti sa incerci si Sava Eskimo S3 parca, am fost incintat de ele pe Mondeo (185 R14).
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 14 ianuarie 2008 - 09:00
ACrew style
#16
Scris 14 ianuarie 2008 - 09:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 14 ianuarie 2008 - 09:10
eu zic sa vezi daca poti pune 15 si sa pui 15....daca nu.....
oricum, eu zic sa il asculti pe nenea VIPER, snowtrac de la vredestein sunt bune
#18
Scris 14 ianuarie 2008 - 09:56
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#19
Scris 14 ianuarie 2008 - 10:24
#20
Scris 14 ianuarie 2008 - 11:11
in plus, tamburi nu are sigur megane pe spate..doar ford (si parca Opel) mai ofera delicatesa asta clientilor sai la clasa compacta (in anumite versiuni, evident)...
#21
Scris 14 ianuarie 2008 - 11:23
"mai ofera delicatesa asta"
daca vrei te invit sa testam tamburii mei. de preferat cand mai da caldura ca sa arate mai bine ce pot (ca acum sta mai mult in cauciucuri).
In plus: ce daca nu are tamburi pe spate ? vreti sa spuneti ca sistemul de franare (tot pe discuri) de pe spate e mai dimensionat ca in fata ?
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 14 ianuarie 2008 - 11:28
#22
Scris 15 ianuarie 2008 - 12:58
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 15 ianuarie 2008 - 01:01
#23
Scris 15 ianuarie 2008 - 08:40
Asta depinde la ce pret gasesc anvelopele...ca acum marea problema e ca nimeni pe nicaieri nu mai are pe stoc.
O sa mai incerc zilele astea acolo unde ar trebui sa aduca la 380 de RON bucata Vredestein SportTrac 91T la 205/55 R16 si eventual sa
intreb si la cat m-ar duce jante pe 15 + cauciucuri.
Deocamdata nu mai are nimic. Am incercat in "N" locuri si nimic...eu inteleg ca nu vor sa ramana cu ele dar nu a venit nici jumatatea iernii...
P.S: da Mike mai traiesc ,o sa imi iau revansa...promit!!!
The power of dreams...now I know what Soichiro meant...
#24
Scris 15 ianuarie 2008 - 08:42
frina pe tamburi nu e comparabila cu cea pe discuri...fara sa dezvoltam inutil subiectul
Ba e foarte comparabila, se foloseste cu succes chiar daca nu la autoturisme. De altfel pe spate nu e important, 80% sau acolo din forta de frinare e pe fata. Singura problema la tamburi e ca se supraincalzesc mai repede, dar ma indoiesc ca sint multi oameni care in condus normal si corect (adica folosit si frina de motor la coboriri foarte lungi) au ajuns vreodata la fading.
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 15 ianuarie 2008 - 08:43
#25
Scris 15 ianuarie 2008 - 09:16
eu inteleg ca franele merg bine, dar e un motiv pt care se prefera discurile si nu tamburii pe masini"mai ofera delicatesa asta"
daca vrei te invit sa testam tamburii mei. de preferat cand mai da caldura ca sa arate mai bine ce pot (ca acum sta mai mult in cauciucuri).
dar suntem offtopic aici
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi