Salt la continut


Fotografie
- - - - -

fum alb


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 ALX29

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 25-ianuarie 08
  • Marca:Citroen
  • Model:Xsara-Picasso
  • Motorizare:1.8 i 16v

Scris 25 ianuarie 2008 - 06:20

poate cineva s-a mai confruntat cu fenomenul urmator si, care ma cam ingrijoreaza
am un xsara picasso, laut din germania,nu de mult.la bord are 109.500 km
am venit f bine cu ea,am circulat si prin tara destul,cca 4 luni.
nu de mult,am verificat uleiul la motor,era aproape de limita minima
(nu sub) si am vrut sa agaug ptr completare.la sfatul cuiva am pus aditiv,asta fiindca
nu stiam ce tip de ulei este in motor si sa nu faca spuma.oricum,aveam planificat sa fac schimbul.
am mers cca 40 de km (servici-casa) si am verificat din nou nivelul era ok. insa cand am deschis busonul
de la motor,pe acesta era depusa o substanta maronie ,mai groasa. sincer,m-am cam speriat
si am evitat sa mai circul,pana am gasit ulei sa fac schimbul.
am luat conf. datelor de catalog,ceva mai bun ,liqui moly 10w40 si filtru.
dupa ce am schimbat uleiul,a inceput sa scoata un fum alb si parca tot mai mult cand se incalzeste motorul.
motorul trage binisor zic eu,nu pare sa consume ulei,dar nici nu am facut distante lungi sa-mi dau seama
e adevarat ca si temperatura de afara e joasa si ar scoate abur dar,comparativ cu altele si ce stiam inainte,
e mult mai mult.
uleiul vechi s-a scurs tot,nu am pus peste nivel.
ce pareri aveti?
eu sunt chiar ingrijorat,sper sa nu fie ceva grav.stim cu totii care e situatia cu banii...
va multumesc ptr rabdare,trebuia sa scriu istoricul ptr a fi inteles
cu stima,
alex.
  • 0

#2 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 ianuarie 2008 - 06:46

...teoretic,dupa incalzirea motorului, a''instalatiei de evacuare'',n-ar mai trebui sa fie,, fum'' de culoare alba.

...scenariul mai putin placut ar consta in ,,arderea'' garniturii de chiulasa. Vezi in vasul de expansiune daca exista urme de ulei...

Poate nu-i nimic grav si , ,,simptomele'' vazute de tine sunt normale,specifice temperaturii exterioare.

Poate vor mai fi si alte pareri.
  • 0

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2008 - 08:43

Vad ca ai motor pe benzina. Fumul alb ( daca nu e abur !! ), vine cum a zis si mol de la apa in camera de ardere.
Ulei in racire poa' sa nu fie. Depinde cum e ( daca e ) arsa garnitura. Poate fi apa in ulei sau ulei in apa, sau amindoua.
  • 0

#4 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 29 ianuarie 2008 - 12:02

E foarte posibil sa fie garnitura de chiulasa arsa.
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi