Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Firelap Nanoracer 2.0


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 aprilie 2008 - 12:00

Mai intai, de ce Firelap? Daca ar fi sa ne luam dupa unii specialisti, Firelap e cea mai slaba clona de MiniZ de pe piata. Iwaver ar trebui sa fie net superior. Asa sa fie? Nu stiu. Imi pasa? Nu. De ce nu? Pentru ca la banii dati chiar nu-mi pasa :D De restul de bani pana la Iwaver ii fac atatea upgrade-uri de o sa fie mai bun ca un MiniZ. Aberez? Poate, vom vedea... Pana una alta, multumiri Autoart.ro pentru modele. Le puteti vedea si cumpara de AICI.

Impresioneaza in mod placut inca din prima clipa ambalajul. Simplu, cu detalii multe pe el, cu caroseria prezentata sus, cu masina vizibila jos. Emitatorul este un 3 canale AM in 27MHz. Are afisaj digital, 10 memorii, ABS, etc, etc, etc. (vedeti pozele). Foarte placut la condus. Calitativ este clar peste cele de la MiniZ, nu stiu daca peste cel de la Iwaver. Din nou, nu ma intereseaza :D

Caroseriile standard la Firelap sunt Ferrari Enzo (diferite culori) si McLaren F1 (diferite culori). Eu am pus mana pe un Firelap cu caroserie de Mercedes DTM pilotat de Schneider. Atentie, nefiind caroserie Firelap, este cam la fel de fragila ca cele de MiniZ, poate un pic mai solida. Daca insa optati pentru caroseriile Enzo sau McLaren o sa aveti bucuria sa vedeti ca sunt la fel de rezistente ca cele de Iwaver, fiind facute dintr-o singura bucata turnata din plastic (sau ce o fi el). Sotiei i-am luat un McLaren si veti vedea in poze cum arata caroseria.

In cutie mai aveti o punguta cu piesulici mici si multe. Alta surpriza aici: puteti transforma masina din RM in MM. De asemenea aveti 3 pozitii pentru a monta puntea spate, iar asta deschide calea spre multitudinea de caroserii de MiniZ.

Avand in vedere ca nu prea ma pricep, va las sa examinati pozele si sa hotarati daca merita sau nu (pentru voi, pentru mine si pentru soatza mea am hotarat ca merita, si avem fiecare cate unul :unsure:). Scuze pentru eventualele fir de par dar catzelusha noastra e "peste tot" :D Si scuze ca la unele poze se vede umbra aparatului. Daca treceti peste aceste mici neajunsuri, spre sa va fie de folos ce am scris.

Prima impresie la condus este foarte pozitiva. Desigur, fiind 2WD, e mai greu de controlat avand tendinta de a se invarti (un upgrade necesar ar fi, normal, unul sau mai multe seturi de gume). Dupa o perioada de acomodare masina devine docila in manevrare si este o placere sa o "asculti" in mers. Emitatorul contribuie din plin la finetea miscarii. Aici gurile rele vor spune ca nu se compara cu finetea unui MiniZ. Dar nici pretul nu se compara :D Si avand in vedere ca este compatibila cu MiniZ MR02RM/MM, se pot upgrada o gramada de componente cu cele pentru MiniZ. Asta e foarte bine.

Un mic minus (dar nu m-am hotarat daca sa il consider minus sau nu) este lipsa unei mufe pentru optionale (faruri, transponder etc). Poate ca e mai bine, cu putina imaginatie si o mana de specialist se pot pune niste mufe (multumesc Mihai pentru idee :D).

Sa incep cu pozele cutiei:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Caroseriile McLaren F1 si Mercedes DTM:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Sasiu:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Piese de schimb:
Imagine amplasata

Emitator:
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi