Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Please, a bit of help..!


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#51 scaevola

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 04
  • Location:In my office ...
  • Marca:Dodge
  • Model:Nitro SXT - silver
  • Motorizare:2.8 CRD

Scris 28 aprilie 2008 - 11:42

Opinia mea, in cazul in care nu ai luat inca o decizie:
- Fata de ce ai spus ca ti-ai dori si ca ai avea nevoie, te indrepti clar spre Land Rover - este decizia rationala; oricum ce cumperi tu acum daca iei de pe stoc este "nepangarit" de indieni, iar pana sa schimbe ceva indienii, peste vreo 4-5 ani, tu vei fi deja schimbat aceasta masina.
- Mie unul, Outlander mi se pare perfect in toate privintele (design, dotari, confort, sistem 4wd flexibil, 7 locuri, sistem flexibil portbagaj, bancheta spate reglabila, locuri de depozitare abundente si inteligente) ... cu exceptia faptului ca nu are automata pentru nici unul din dieseluri, dar avand in vedere ca te uiti la Subaru nu vad de ce nu te uiti si la Outlander benzina - consumul nu pare de speriat. Mie mi se pare ca l-ai exclus nu pt plastice (care mie unul mi se par OK), ci pentru ca nu ti se pare ca ti-ar oferi o suficienta doza de exclusivitate.

In afara modelelor de care ai amintit, as spune ca nu ar fi rau sa "innebunesti" putin si dealerii de Dodge pt Nitro (macar asa ca sa vezi ce inseamna cuplu de 460 Nm si stil american) si poate gasesti cumva sa testezi Accura RDX turbo benzina A/T. Sunt niste extreme care, la aceiasi bani, produc un anumit tip de satisfactie pe care il ai atunci cand faci alegerea emotionala si nu pe cea rationala.

Bafta si tine-ne la curent !

Aceasta postare a fost editata de scaevola: 28 aprilie 2008 - 11:48

  • 0
... looking for a Journey

#52 scaevola

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 04
  • Location:In my office ...
  • Marca:Dodge
  • Model:Nitro SXT - silver
  • Motorizare:2.8 CRD

Scris 28 aprilie 2008 - 12:00

PS: remarc ca a aparut varianta diesel 2.5 cu A/T pt Mitsubishi L200 Double Cab, masina are reductor, mai jos este pretul pt varianta de top:
L200 DC 2.5 DI-D Ralliart AT 167 CP Instyle Ralliart - A95 � 27570 � 32808
alte detalii sunt aici!
Cu niste accesorii pt bena cu stil si o culoare bine aleasa, este varianta perfecta pt scopurile esentiale pt care au fost create SUV/PickUp-rile serioase (disponibile in Europa).

BMW X3 nu merita banii, este mic si prost finisat pt acei bani, despre motor nimic de rau de zis.
  • 0
... looking for a Journey

#53 Machspeed

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 28-februarie 08
  • Marca:Volkswagen
  • Model:B6
  • Motorizare:2.0TDI

Scris 15 iunie 2008 - 02:49

Eu unul am comandat un Freelander2 HSE automat pana la urma, astept sa-mi vina saptamana viitoare.
Outlander-ul are un singur aspect peste Freelander2: spatiul mai bun. In schimb e sub la calitatea interiorului, izolarea fonica, potentialele probleme cu motorul 2.0TDI.
  • 0

#54 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 15 iunie 2008 - 04:45

x3 ar fi de ales.....dar raminind la cele 3 puse in discutzie de tine,parca as ramine la Land Rover...pareri....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#55 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 16 iunie 2008 - 11:39

Mitsu Outlander de departe...... doar plasticele sunt naspa, dar restul masinii e belea. Offroad fara reductor NU SE FACE DACA VREI SA NU-TI RISTI SANATATEA TA SAU A OCUPANTILOR DIN MASINA.
  • 0

#56 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 18 iunie 2008 - 09:41

Plus ca, cel putin la vechea generatie, la Forester daca optezi pt cutie automata nu mai ai acel SAWD (exista o mica diferenta).


Subaru e Subaru si cu cutie manuala si cu automata. Si e la fel de simetric in ambele variante.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#57 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 iunie 2008 - 01:05

nu e, dar intram in alta discutie, pe vechiul forester a fost testat comportamentul in curbe MT vs AT si clar AT nu statea la fel de bine in situatii limita, spatele fugea si mai repede decat la MT, unde oricum fuge.

legat de off-road, cred ca se intelege gresit conceptul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#58 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 18 iunie 2008 - 01:15

In tema: am pentru teste un Citroen C-Crosser. Cine vrea sa il testeze sa-mi dea un PM. Daca sunteti mai multi poate facem o intalnire intr-una din serile astea.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#59 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 18 iunie 2008 - 04:19

nu e, dar intram in alta discutie, pe vechiul forester a fost testat comportamentul in curbe MT vs AT si clar AT nu statea la fel de bine in situatii limita, spatele fugea si mai repede decat la MT, unde oricum fuge.

legat de off-road, cred ca se intelege gresit conceptul.


Ba eu as vrea sa intram in discuti, am incercat si Aer curat pe PM, dar a zis ca nu-l intereseaza subiectul...
Poate nu e aici locul potrivit, dar desi nu ma refeream la stabilitate ci la simetrie, nu cred ca sunt diferente atat de mari nici din acest pdv, incat sa zicem ca nu ne mai luam Subaru cu AT ca nu e stabila...

Din pdv simetrie, eu zic ca e fix exact acelasi lucru cu AT sau MT.

In tema: am pentru teste un Citroen C-Crosser. Cine vrea sa il testeze sa-mi dea un PM. Daca sunteti mai multi poate facem o intalnire intr-una din serile astea.


Eu as vrea sa il testez, daca se poate.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#60 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 iunie 2008 - 06:59

man, stabilitatea e o chestie relativa, subaru AT nu e mai stabil ca ce? ca varianta MT? poate s-au inselat cei care au testat sau poate chiar subaru ca a considerat ESP-ul necesar. nu se va cunoaste adevarul niciodata.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#61 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 18 iunie 2008 - 07:01

Ba eu as vrea sa intram in discuti, am incercat si Aer curat pe PM, dar a zis ca nu-l intereseaza subiectul...
Poate nu e aici locul potrivit, dar desi nu ma refeream la stabilitate ci la simetrie, nu cred ca sunt diferente atat de mari nici din acest pdv, incat sa zicem ca nu ne mai luam Subaru cu AT ca nu e stabila...

Din pdv simetrie, eu zic ca e fix exact acelasi lucru cu AT sau MT.
................................................................................
..............


Salesman, dupa ce m-ai abordat pe pm ti-am trimis cateva mesaje private cu opinia mea, lucruri comunicate de reprezentanti Subaru si parerea mea vis a vis de acestea, plus raspunsuri la alte intreabri care mi le-ai adresat. Asta pana cand ai continuat sa insisti pe aceiasi ideea a ta de la inceput, respectiv: ca nu exista diferenta intre Subaru echipat cu manuala sau automata d.p.d.v. al SAWD. In momentul in care nu faceai altceva decat sa o tii pe ta si atat, am considerat ca orice alta discutie cu tine (macar pe aceasta tema) nu isi mai are rostul.

Ai opinia a macar unuia dintre posesorii de Subaru, care sustine cele spuse de mine, dar tu tot pe a ta vrei sa o tii........
Ma rog, e treaba ta, INSA atunci cand te referi la mine prezinta lucrurile cum s-au desfasurat si nu trunchiat si alterat.
Inca ceva: NU te simtii obligat sub nicio forma sa raspunzi acestui mesaj.

Altfel, toate cele bune.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#62 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 19 iunie 2008 - 02:54

Am primit cateva pm-uri, cu doi dintre voi m-am intalnit azi.
CU restul ma gandeam sa ma intalnesc in week-end dar plec la off-road cu ea, sper sa fac niste poze misto. Ramane pe saptamana viitoare.

Si vorbind despre SAWD... please chill. Everybody.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#63 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 19 iunie 2008 - 08:25

ca tot se discuta aici si despre fratii outlander/4007/c-crosser... dintre toti cel mai "cool" (adica avand un design ok) si cu 2,2 hdi 160cp mi se pare citroenul sincer.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#64 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 19 iunie 2008 - 10:45

Salesman, dupa ce m-ai abordat pe pm ti-am trimis cateva mesaje private cu opinia mea, lucruri comunicate de reprezentanti Subaru si parerea mea vis a vis de acestea, plus raspunsuri la alte intreabri care mi le-ai adresat. Asta pana cand ai continuat sa insisti pe aceiasi ideea a ta de la inceput, respectiv: ca nu exista diferenta intre Subaru echipat cu manuala sau automata d.p.d.v. al SAWD. In momentul in care nu faceai altceva decat sa o tii pe ta si atat, am considerat ca orice alta discutie cu tine (macar pe aceasta tema) nu isi mai are rostul.

Ai opinia a macar unuia dintre posesorii de Subaru, care sustine cele spuse de mine, dar tu tot pe a ta vrei sa o tii........
Ma rog, e treaba ta, INSA atunci cand te referi la mine prezinta lucrurile cum s-au desfasurat si nu trunchiat si alterat.
Inca ceva: NU te simtii obligat sub nicio forma sa raspunzi acestui mesaj.

Altfel, toate cele bune.


Adica, cum ar veni, "daca nu esti de acord cu mine, nu mai vorbesc cu tine! :laugh: Si daca mai vine si un posesor Subaru si zice ca mine, atunci e clar - habar n-ai despre ce vorbesti".
Si ce tupeu pe mine sa insist pe ideea mea, eu aducand argumente, tu spunand doar ca asa stii tu de la un repr Subaru si culmea, eu sa te contrazic! . S... :laugh:

Arunca un ochi aici si vezi cum e cu simetria fata-spate si stanga-dreapta (si nu zice nimic de tipul cutiei de viteze):
http://www.subarumot...wd/evidence.php - "Echilibrul sistemului AWD se datoreaza in mare parte componentelor longitudinale, dispuse simetric si din punct de vedere lateral"
http://www.subarumot...awd/physics.php - "Prin situarea intre roti a componentelor grele cum ar fi transmisia, cutia de transfer, diferentialul si axul cardanic, distributia greutatii intre fata si spatele autovehiculului este mult mai echilibrata. (...) In plus, intrucat structura este simetrica si lateral, Subaru executa virarea mult mai sigur decat alte tipuri de configuratii ale trenului de rulare."
http://www.subarumot...wd/dynamics.php

Apoi aici si vezi cum e cu cuplu care se distribuie activ si nu e deloc fix 25% per roata (si din nou, nu se precizeaza tipul cutiei de viteze):
http://www.subarumot...performance.php - "De aceea, sistemul de distribuire a cuplului este cel care face diferenta intre Subaru si alte sisteme de tractiune pe patru roti. (...)acesta distribuie in mod activ cuplul motorului catre fiecare roata"

Asadar de unde ideea ca un Subaru cu AT mai putin simetric decat unul cu MT?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#65 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 19 iunie 2008 - 10:55

ca tot se discuta aici si despre fratii outlander/4007/c-crosser... dintre toti cel mai "cool" (adica avand un design ok) si cu 2,2 hdi 160cp mi se pare citroenul sincer.


crede-ma, e foarte misto masina. Dar asta astept sa spuna, sau nu, cei care vor incerca masina.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#66 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 19 iunie 2008 - 12:19

crede-ma, e foarte misto masina. Dar asta astept sa spuna, sau nu, cei care vor incerca masina.


pai si se mai fac inscrieri la teste? :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#67 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 19 iunie 2008 - 12:23

Dap, hai sa nu deturnam discutia, am spus acum cateva posturi, astept pe pm.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#68 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 19 iunie 2008 - 03:48

man, stabilitatea e o chestie relativa, subaru AT nu e mai stabil ca ce? ca varianta MT? poate s-au inselat cei care au testat sau poate chiar subaru ca a considerat ESP-ul necesar. nu se va cunoaste adevarul niciodata.


Eu n-am zis ca Subaru AT e mai stabil decat MT, eu vorbeam de simetrie. Care simetrie zic eu ca se mentine la AT la fel cum este si la MT.

In ceea ce priveste stabilitatea, nu stiu daca diferenta e atat de mare incat sa nu ne mai luam Subaru cu AT...
Cati din noi il duc in situatiile limita in care sa zica "daca aveam MT, nu ma rasturnam!"?

In ceea ce priveste ESP-ul nu stiu daca e un indicator. De ex mai nou se pune cam pe toate modelele, indiferent de cutie. In state se punea mai demult. Legacy-ul de 3 litrii avea ESP indiferent cu ce cutie era ...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#69 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 iunie 2008 - 06:09

uf. hai sa o luam asa. daca ai afla ca ti-ai luat masina cu AT si nu e "stabila", ce ai face? s-ar schimba cu ceva comportamentul la masina ta? te-ar afecta direct cu ceva? sau e o chestie pur psihologica? ESP se pune tot mai des standard, fie ca marketing (na, daca au toti, unora li se pare ce ESP-ul sfideaza fizica, de fapt cred ca 99% dintre soferi habar ce face ESP si cand ar fi el util, in plus mai vine la pachet si cu alte sisteme, in mare e util), fie e absolut nevoie (vezi AT-urile subaru, 4motion la vw si care or mai fi, adica nu poti lua masina fara, oricat ai vrea). de ce nu se poate ESP la MT la forester? pt ca pur si simplu masina in forma ei (asa cum o am eu) nu permite, masina e gandita mecanic 100%. e oldschool. masinile de genul asta nu vor mai rezista prea mult pt ca lumea se schimba, vezi si tu ca subaru a tras linie si nu mai sunt masinile care le stiam.

apoi stabilitatea e o treaba foarte relativa. nu stiu cat de bine e sa te bazezi pe faptul ca am masina stabila si gata, pot sa merg cat de tare vreau. iti mai dau un exemplu de masina stabila vs instabila la porche, carrera S si 4S, S-ul daca-l comparam cu 4S, nu e o masina stabila pt soferul normal si dusa la extrem. mult mai curat sta 4S pe curbe, dar asta nu inseamna ca un porsche nu ramane un porsche. la fel si subaru. raporteaza-te la masina ta si la cum o conduci tu si e suficient, nu esti in vreo competitie sa conteze nu stiu ce s pe tur sau faptul ca nu poti lua X curba cu 180, ci doar cu 160, pt ca 90% dintre masini nu o iau nici nu 120.

hai ca am furat topicul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#70 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iunie 2008 - 09:47

.....................

Asadar de unde ideea ca un Subaru cu AT mai putin simetric decat unul cu MT?


La Subaru, "Symmetrical" nu se refera la repartitia cuplului pe punti/roti ci la repartitia maselor.
In schimb, la repartitia cuplului pe punti ( exceptie STI > 2006 ) la manuale pleaca de la 50/50, pe cind la AT repartitia se face electronic si pleaca de la valori inegale.
La toate masinile subaru ( mai putin STI > 2006 ) diferentialele pe punti sunt deschise, doar la WRX-ul nou si la un model de prin 2000 parca, exista un LSD pe spate. Sper sa nu ma insel, dar in mare cam asa e la Subaru.
  • 0

#71 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 iunie 2008 - 11:20

din pacate un dif e al dracului de scump.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#72 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 20 iunie 2008 - 12:47

In concluzie Mihai, poti sa-ti iei linistit Forester cu AT. :D
Apropo, mai comunica-ne si noua in ce stadiu esti cu decizia; in felul asta revenim si la topicul postului :D

99% dintre soferi habar ce face ESP si cand ar fi el util

exista posibilitatea sa ma numar si eu printre ei. Ce face, deci, ESP-ul?

e absolut nevoie (vezi AT-urile subaru, 4motion la vw si care or mai fi, adica nu poti lua masina fara, oricat ai vrea).

De ce e absolut nevoie de el la AT-urile Subaru?

de ce nu se poate ESP la MT la forester? pt ca pur si simplu masina in forma ei (asa cum o am eu) nu permite, masina e gandita mecanic 100%. e oldschool.

E posibil sa nu mai am nevoie de rasp la intrebarea asta, deducandu-l din rasp la prima intrebare. Dar totusi, de ce masina asta nu permite (si probabil nici nu are nevoie de) ESP?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#73 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 iunie 2008 - 02:05

ESP-ul franeaza direfit rotile pt a tine masina pe trasa (sa nu derapezi, daca sesizeaza acest lucru), asta spus la modul general si cred ca raspunde la toate intrebarile. termenul de ESP nu e comun tuturor marcilor, asa ca unele il au, dar cu alta denumire. de fapt la subaru s-ar numi VDCS (fost VDC), dar in oferte o sa vezi clar denumirea de ESP pt ca lumea asa il stie. la subaru VDCS-ul gentioneaza in permanenta si cuplul, nu numai franeaza rotile, dar presupun ca acum mai toate fac si asta, chiar daca nu e precizat clar. vw sustine ca poate trimite cuplu 100% pe orice roata, unii contrazic afirmatie cum ca n-ar fi posibil, fiecare cu ale lui.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#74 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 20 iunie 2008 - 02:58

pai teoria o stiu si eu (adica ce-ai scris tu acolo), dar cum (si daca si pana la ce limita) functioneaza nu reusesc sa imi imaginez...

si mai ales nu inteleg de ce zici tu la AT e obligatoriu si la MT nu

si iar nu intelteg de ce foresterul tau nu permite si daca e bine asta sau e rau ...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#75 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 iunie 2008 - 06:15

in primul rand la mine sistemul e gandit 100% mecanic. daca mecanica face treaba, electronica nu are ce cauta acolo. neajunsul la mine ar fi lipsa diferentialelor pe punti, care e un mare minus.

ESP-ul poate intra si daca tragi brusc de volan, nu poti spune ca exista o limita, limita o "simti" prin masina, trebuie sa simti masina si daca o impingi peste limita, sa stii ce sa faci cu ea.

la AT e obligatoriu pt ca altceva nu exista. ti-am mai spus ca e alta masina, altfel gandita.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi