Pierderi apa Touareg R5 TDI
#1
Scris 08 mai 2008 - 01:20
Am un Touareg R5 din 2003 - 95000 km si 128 Kw
Am o foarte mare problema cu masina asta...
In primul rand pierde apa si nu face cald (sau rece vara) decat din cand in cand.... sau cand vrea ea.
Pierde apa (lichid racire) in mod constant si de fiecare data cand am dus-o la service (Porshe Bucuresti Vest) mi s-a spus ca masina nu are nici o problema.
Am constatat ca pierde mai multa apa (1,5l/100km si nu glumesc) cand merg la drum intins, mergand cu 120km/h viteza maxima!
Este incredibil ca nu pot identifica problema cei de la reprezentanta, cu toate ca am mers cu ea la ei de 5 ori si de fiecare data au venit cu o alta explicatie, au facut chiar o corespondenta cu cei de la VW Germania dar mi-au spus ca masina nu are cum sa piarda apa.. ca ei au pus-o sub presiune si nu pierde.
Dupa ce au facut corespondenta cu cei de la VW Germania, mi-au spus ca li s-a trimis o lista cu teste pe care ar trebui sa le faca masinii dar au considerat ca sunt inutile si ca sigur nu acolo sunt problemele masinii.
Ce am observat este ca pierde parca mai multa apa daca merg cu caldura pornita sau cu aerul conditionat.
Oricum, caldura nu merge decat uneori.
Ce au reusit sa identificei cei de la VW Romania, a fost ca face cald doar daca motorul este turat -daca sta la ralanti se opreste caldura si baga aer rece-
Pe la cei de la Porshe Bucuresti Vest nu mai am de gand sa calc pentru ca mi-au luat o gramada de bani de fiecare data si nici macar nu au putut sa identifice problema.
Banuiesc ca s-ar fi spart caloriferul din spatele bordului dar nu mi s-a umezit mocheta in habitaclu
Uleiul este OK, nu i s-a schimbat culoarea sau ceva semne ca s-a ciupit garnitura de chiulasa... nu scoate bule de aer in vasul de expansiune...
In ultima vreme a inceput sa huruie si ventilatorul care sufala aer in habitaclu (poate si asta o contribui la ceva.. nu stiu)
Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau sa-mi recomande un service competent?
Mi-a mancat nervii masina asta si totul din cauza celor de la Porshe Bucuresti Vest
#2
Scris 08 mai 2008 - 01:57
#3
Scris 08 mai 2008 - 02:27
Acum, a ta e din 2003 si nu stiu daca o ai din .ro sau din alta tara. Chiar, ce culoare este ? (intreb de curiozitate, amicul meu a luat banii inapoi, masina a ramas la porsche)
#4
Scris 08 mai 2008 - 02:44
Prima oara cand a aparut problema eram pe autostrada si mi s-a udat si portiera dreaptafata. Toata contraaripa era plina de apa
I-am schimbat termostatul, pompa de apa, pompa de apa suplimentara si i-am curatat toata instalatia de 2 ori (toate la recomandarea celor de la Porshe). Dar problema a ramas in continuare
Iarna incepuse sa aburesca -sa inghete- parbrizul pe interior
Enervant este ca nu pierde tot timpul apa... pot merge in afara 100 km si sa piarda 0,5l sau 2,5l (oricum nu este normal sa piarda apa deloc)
Sa nu zic ca cei de la Porshe bat campii ca pierde apa ca nu folosesc concentratia optima de antigel/apa
Culoarea este albastra
#5
Scris 08 mai 2008 - 02:48
Dupa cele scrise de catre tine si eu tind sa cred de existenta fisurii intr-o zona mai putin vizibila ,mai exact in zona caloriferului de interior.
Daca antigelu-i colorat(la grupul VAG,in principiu, e rosu dar n-are importanta culoarea),ar trebui sa vezi in zona fisurii colorarea acesteia.
Nu vad alta solutie(dupa eliminarea posibilitatii ca fisura sa fie in compartimentul motor) decat ,,inspectarea'' zonei din ,,habitaclu''.
Bafta!
p.s.--am postat ,,in acelasi timp si deodata''!
Aceasta postare a fost editata de mol: 08 mai 2008 - 02:51
#6
Scris 08 mai 2008 - 03:38
Le-am spus celor de la reprezentanta de posibilitatea fisurarii radiatorului de caldura -care este in spatele bordului- dar mi-au spus ca nu este de acolo, sau cel putin asa presupun ei..
Nu mi s-a umezit nicaieri alt undeva cu lichid de racire motorul sau furtune ale motorului
Efectele le observ ... fac presupuneri pentru ca nu stiu cauza.. doar ma gandesc la ce ar putea cauza aceste pierderi de apa...
Mi se parea normal sa merg cu masina-n service si sa o iau cand este ok, nu sa-mi fac abonament la ei si o data pe luna s-o las 3-4 zile fara sa fie rezolvata problema!! Asta mi se pare incredibil!
Cum imi pot da seama daca este spart caloriferul de interior daca nu mi se uda mocheta? - mi-a spus cineva ca ar avea prevazut sub calorifer o "tavita" care preia eventualele pierderi de apa si le arunca in afara habitaclului - poate de acolo imi apare apa in spatele rotii... dar nu stiu daca exista asa ceva la masina.
Am avut aceeasi problema la un Jeep dar in momentul in care s-a spart caloriferul s-a facut balta in masina.... aici nu se pune problema de asa ceva... si sa ma apuc sa le spun sa-mi dea jos bordul (sa le dau o caciula de bani) si sa-mi spuna ca nu de aici era problema parca nu-mi vine sa ma risc..
Nu-mi pot imagina ca asta este o problema de "olimpiada" pentru cei de la Porshe....
#7
Scris 08 mai 2008 - 03:55
Sub bord ar trebui sa fie si ceva protectii(capace) care ,demontate,ar trebui sa-ti dea o vizibilitate ceva mai mare si, cu ceva sansa, poate depistezi cauza fara a fi nevoit sa demontezi bordul...
...fara inspectarea respectivei zone ,poate o fi de folos o rugaciune...
#8
Scris 08 mai 2008 - 04:09
Este imposibil pt ca mie imi pierde f repede cand merd cu ea in 2000 - 2500 rpm
Voi mai verifica pe sub bord, dar este f compacta zona de acolo... voi mai incerca
Asa este... poate am nevoie de mila cereasca
#9
Scris 08 mai 2008 - 05:39
E un forum ceva mai tehnic.
Poate se vor gasi explicatii vis-a-vis de reintegrarea apei in natura...
Glumesc,da' nu-i o problema de electronica pentru care s-ar mai putea gasi scuze.
Asadar, trebuie sa fie detectabila.
Desi ma enerveaza Voinea ,am ajuns sa-i fac publicitate...
Aaaah... am uitat ca-i ceva sef si pe aici,asadar trebuie sa fac sluj.
#10
Scris 08 mai 2008 - 10:43
mi se pare inadmisibil ca o reprezentanta ca porsche romania sa nu gaseasca problema. vorbim de o firma care vinde un numar imens de masini anual, deci isi permite niste mecanici adevarati.
#11
Scris 08 mai 2008 - 11:18
Posted from SPV M700
#12
Scris 09 mai 2008 - 10:02
Cand merg cu masina afara si pierde apa, gasesc contraaripa de la rota drapta uda
Totusi nu inteleg de ce nu se umezeste si mocheta din masina daca este spart radiatorul din bord...
Cat despre Porshe Bucuresti Vest.... nu am cuvinte.... nu vreau sa-mi amintesc cate drumuri si cati bani am lasat acolo fara nici un rezultat...
Au spus ca au tinut masina turata si sub presiune 2 ore si ca nu a pierdut deloc apa. Este imposibil sa fi facut asta pt ca la mine pierde apa dupa max o ora de mers...asa ca seriozitatea lasa de dorit
Am postat si pe vwforum dar de acolo nu am primit nici un raspuns ...inca... si merge f grau site-ul (sau cel putin la mine nu merge)
Voi incerca si varianta cu pigmentul fluorescent.... stii pe cineva in acest sens?
#13
Scris 10 mai 2008 - 06:44
#14
Scris 10 mai 2008 - 03:54
Ma programez la la Porshe pt o inspectie - din pacate nu stiu un alt service unde imi pot da jos bordul-
Sper ca problema sa fie de la calorifer... poate ei considera alt ceva...
Deja nu mai am incredere in ce-mi spun cei de acolo
Dar mai fac o ultima incercare
#15
Scris 10 mai 2008 - 04:21
sa ai bafta !
#16
Scris 15 mai 2008 - 10:02
Salut
Am un Touareg R5 din 2003 - 95000 km si 128 Kw
Am o foarte mare problema cu masina asta...
In primul rand pierde apa si nu face cald (sau rece vara) decat din cand in cand.... sau cand vrea ea.
Pierde apa (lichid racire) in mod constant si de fiecare data cand am dus-o la service (Porshe Bucuresti Vest) mi s-a spus ca masina nu are nici o problema.
Am constatat ca pierde mai multa apa (1,5l/100km si nu glumesc) cand merg la drum intins, mergand cu 120km/h viteza maxima!
Este incredibil ca nu pot identifica problema cei de la reprezentanta, cu toate ca am mers cu ea la ei de 5 ori si de fiecare data au venit cu o alta explicatie, au facut chiar o corespondenta cu cei de la VW Germania dar mi-au spus ca masina nu are cum sa piarda apa.. ca ei au pus-o sub presiune si nu pierde.
Dupa ce au facut corespondenta cu cei de la VW Germania, mi-au spus ca li s-a trimis o lista cu teste pe care ar trebui sa le faca masinii dar au considerat ca sunt inutile si ca sigur nu acolo sunt problemele masinii.
Ce am observat este ca pierde parca mai multa apa daca merg cu caldura pornita sau cu aerul conditionat.
Oricum, caldura nu merge decat uneori.
Ce au reusit sa identificei cei de la VW Romania, a fost ca face cald doar daca motorul este turat -daca sta la ralanti se opreste caldura si baga aer rece-
Pe la cei de la Porshe Bucuresti Vest nu mai am de gand sa calc pentru ca mi-au luat o gramada de bani de fiecare data si nici macar nu au putut sa identifice problema.
Banuiesc ca s-ar fi spart caloriferul din spatele bordului dar nu mi s-a umezit mocheta in habitaclu
Uleiul este OK, nu i s-a schimbat culoarea sau ceva semne ca s-a ciupit garnitura de chiulasa... nu scoate bule de aer in vasul de expansiune...
In ultima vreme a inceput sa huruie si ventilatorul care sufala aer in habitaclu (poate si asta o contribui la ceva.. nu stiu)
Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau sa-mi recomande un service competent?
Mi-a mancat nervii masina asta si totul din cauza celor de la Porshe Bucuresti Vest
Salut . Nu-i mai deranja pe cei de la Porche Bucuresti Vest. Am un mecanic super meserias pe BMW , VW , AUDI , MERCEDES ! Fffff BUn .!! Iti dau numarul lui de telefon sa-l contactezi !!! 0722.60.53.84 sau 0722.44.08.48 Marian / Laurentiu . Sigur iti v-a fii de ajutor .. ! BFT
#17
Scris 16 mai 2008 - 10:22
Deocamdata am bagat masina intr-un service recomandat de un prieten, dar daca nu o rezolva cei de acolo voi lua legatura cu mecanicul tau.
Va voi spune ce anume au descoperit cei de acolo.
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi