Caut o masina second hand
#1
Scris 03 iunie 2008 - 09:13
No, acum m-o pus naiba sa arunc un ochi si la niste BMW-uri seria 3 de prin 99'-2000 (favorita mea, am si facut-o in 3ds max) si am vazut ca se gasesc cu pana in 120000 km la preturi f apropiate de 7500-8000 euro. Sigur probabil ca nu au toate dotarile s.a.m.d., dar... Ma bate gandul. Ce ziceti are rost sa ma gandesc la asa ceva sau bat campii, si de fapt ele sunt greu de intretinut, consuma mult si sunt spre sf. vietii. Acum bine, daca as gasi ceva de calitate care sa merite, pot da un 8500... fac un efort.
Poate ma puteti lamuri putin.
#2
Scris 03 iunie 2008 - 09:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 03 iunie 2008 - 09:38
#4
Scris 03 iunie 2008 - 11:04
La programul Rabla noua Fabia e mai convenabila decat Polo ... si daca nu ma insel, are si platforma tehnica mai noua ...
Cat despre subiectul topicului ... 8000 cu toate cheltuielile aferente inseamna cel mult 7000 euro sa te coste masina afara. Insa cred ca mai bine ar fi un 6500. Pentru ca la "cheltuieli aferente" trebuie sa incluzi deplasarea (transport pana acolo, transport local pe la dealeri, transport inapoi), apoi cheltuielile adiacente transportului (cazare, mancare, taxe de drum, placutele de inmatriculare), iar in tara ... taxa de inmatriculare, RAR, eventuale repere de inlocuit ...
Asa ca daca esti constrans de o suma de 8000 euro, mai degraba ai incerca sa iei ceva de la noi ... macar reduci din variabilele referitoare la costul final
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 04 iunie 2008 - 07:06
daca iei BMW pune mimim 1000 euro pe an intretinere si ce o sa iti mai vina sa pui pe el jante si alte nebunii.PS:Seria 3 e spre sfarsitul vietii pe la 350.000 km(depinde si cum s-a mers cu masina).Golf 4 nu stiu ce sa zic pare o masina ok.
#6
Scris 04 iunie 2008 - 08:29
In ceea ce priveste modelul... sunt destul de pretentios. Adica pe primul loc ar fi Golf-ul 4 Hatchback cu 5 usi (se gaseste la banii astia si probabil ca e si putin mai ieftin de intretinut), bine sau Bora. Ar mai fi Renault Laguna si Opel Astra dar cam atat. Polo e mic. Nu, sunt doar astea 4 masini pe care le prefer. Nu am neaparat nevoie de masina, dar ca sa nu frec banii aiurea, am zis sa-i bag intr-o masinuta.
BMW-ul de care vorbeam e la categoria vise, v-am zis mi se pare ca are cea mai perfecta forma din toate timpurile. Si e si destul de dotata. Era greu sa interesez putin si de ea. Vroiam sa stiu asa in general daca ar fi posibil sa gasesc unul la pretul asta care sa fie ok. L-am tot vazut pe la 7000 euro + 1630 euro taxa auto. Tre' sa ajung intr-un targ auto, ca pe net sunt puse doar resturile...
Probabil ca va fi 90% un Golf.
#7
Scris 04 iunie 2008 - 11:15
Intr'adevar, un 318i din 99'2000, de ex, ar putea avea pretul de 7000 adus deja in tara, cu km in jur de 120-150k.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 04 iunie 2008 - 05:46
http://www.garajul.r...showtopic=15949
Succes !
#9
Scris 04 iunie 2008 - 08:30
Intre un Golf 4 si un BMW 318i la aceiasi bani, care e mai de luat?
#10
Scris 04 iunie 2008 - 09:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 04 iunie 2008 - 09:46
bmw seria 3 din 1999-2000 la 8000-8500 euro .
#12
Scris 05 iunie 2008 - 10:36
Dar inca o intrebare... care-i faza cu 318? de ce e mai ieftin decat 320, 323, 330 an so on... Are mai putin dotari sau cum e?
#13
Scris 05 iunie 2008 - 11:19
#14
Scris 05 iunie 2008 - 11:31
320 - 2000 cm3
323 - 2300 cm3
325 - 2500 cm3
330 - 3000 cm3
E si normal ca la motoare cu capacitate diferita sa difere si pretul.
Life must be taken one disaster at a time
#15
Scris 05 iunie 2008 - 11:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 05 iunie 2008 - 11:37
@grinch man esti sigur? eu stiam ca 318-le e tot un 2.0, iar 325 e 3.0 sau asta e numa la E90?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#17
Scris 05 iunie 2008 - 12:30
In primul rand 318i are 118 CP si este un motor in 4 cilindri, pe cand 320i dupa 2001 are 170CP si vestitul motor de 6 cilindri in linie.
#19
Scris 05 iunie 2008 - 12:47
Life must be taken one disaster at a time
#20
Scris 05 iunie 2008 - 01:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#21
Scris 05 iunie 2008 - 03:03
#22
Scris 05 iunie 2008 - 04:23
Life must be taken one disaster at a time
#23
Scris 05 iunie 2008 - 04:24
#24
Scris 06 iunie 2008 - 08:53
#25
Scris 06 iunie 2008 - 09:20
toate BMW-urile in afara de cele cu "x" au tractiune spate
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi