Cine surprinde mai bine lumea raliurilor?
#1
Scris 19 iunie 2008 - 11:40
Care credeti ca e cea mai buna sursa de informatii privind CNR si VTM ? rally.ro sau autorally.ro ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 20 iunie 2008 - 10:02
In privinta participarii tale in competitii, e un lucru foarte frumos si-ti doresc succes !. Numai ca trebuie sa tii cont de faptul ca sportul cu motor e unul extrem de greu si costisitor. Basca, orice inceput trebuie facut pe ceva de putere mica daca vrei sa inveti tehnica pilotajului. O varianta excelenta pentru inceput ar fi cupa Logan.
#3
Scris 20 iunie 2008 - 10:29
Ei fac si prelucarea+afisarea rezulatelor la fiecare etapa si sunt cam primii in ceea-ce priveste orice informatie.
Daca veniti careva maine la etapa de la Cluj, bem un suc acolo.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#4
Scris 20 iunie 2008 - 01:56
Eu prefer autorally.
In privinta participarii tale in competitii, e un lucru foarte frumos si-ti doresc succes !. Numai ca trebuie sa tii cont de faptul ca sportul cu motor e unul extrem de greu si costisitor. Basca, orice inceput trebuie facut pe ceva de putere mica daca vrei sa inveti tehnica pilotajului. O varianta excelenta pentru inceput ar fi cupa Logan.
Exact la cupa Logan ma si gindeam, si eventual, ulterior poate un Clio sau Megane, intr-un montaj cu sponsorizare de la dealerul meu favorit Renault.
Pina una alta, cred ca am sa bag cursurile de pilotaj si la Stefan Vasile, si la Titi si la Edwin&Grigorescu anul asta.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 20 iunie 2008 - 03:37
unde la cluj si pe la ce ora?Daca veniti careva maine la etapa de la Cluj, bem un suc acolo.
daca iese treaba naspa maine dim o intind deacasa spre timisoara. si poate bag un "ocol" de cluj
let me know.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#6
Scris 03 iulie 2008 - 08:13
Exact la cupa Logan ma si gindeam, si eventual, ulterior poate un Clio sau Megane, intr-un montaj cu sponsorizare de la dealerul meu favorit Renault.
Pina una alta, cred ca am sa bag cursurile de pilotaj si la Stefan Vasile, si la Titi si la Edwin&Grigorescu anul asta.
Trebuie sa incepi printr-un sezon la Coasta, ca incepator (vezi regulamantul, masina trebuie sa aiba max. 180CP), si deabia dupa aia sa te gandesti la raliuri. Dupa masini te poti uita pe http://www.autorally...t...a1=0&poza=0, iti recomand un Clio Williams sau R5 GTT ca incepator, adica o masina relativ ieftina si usor de intretinut ca sa inveti. Ca preparare ar trebui sa aiva minim rollbar omologat si sudat, sasiu intarit, scaune + centuri + extinctoare omologate, uniballuri la trenul de rulare, foarte important amortizoare+suspensii+frane cat de cat calumea(niste amortizoare+arcuri calumea la un R5 ar sari de 2k euro), cutie cu rapoarte scurte, eventual un LSD si pneuri de competiite de uscat si ploi + eventual un mecanic/prieten care sa te ajute sa schimbi pneuri/reglezi masina intre mansele de concurs.
#7
Scris 03 iulie 2008 - 08:17
.................. ca incepator (vezi regulamantul, masina trebuie sa aiba max. 180CP)..........
Daca citesti si mai bine regulamentul, vei vedea ca acei 180 de cai trebuie sa fie cei din talon. Adica puterea maxima a masinii stock !
#8
Scris 04 iulie 2008 - 09:21
#9
Scris 04 iulie 2008 - 10:37
Referitor la compresor, e practic imposibil sa-l fi avut si sa-l fi dat jos "in boscheti" in 2 min si apoi sa fi mers mai departe.
Masina trebuie sa aiba in talon 180 cai si trebuie sa fie in configuratia in care a iesit din fabrica. E una sa comprime motorul sau sa modifice alte lucrucruri in ei si sa castige cativa cai, si e alta sa-i puna compresor sau turbina, elemente cu care masina nu fusese dotata din fabrica.
Nu crede nimeni ca masinile debutantilor nu depasesc 180 cai, dar ideea e sa se tina puterea cat mai apropiata de aceasta valoare.
EDIT: oricum, baiatul ala merge foarte frumos (cu sau fara compresor, nu contreaza). E printre putinii piloti tineri care tine trasele corecte si merge curat.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 04 iulie 2008 - 10:40
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#10
Scris 04 iulie 2008 - 10:53
In plus de asta, nicaieri pe lumea asta nu exista vreo competitie care sa limiteze puterea reala la o valoare.
Exista in schimb in regulamente o gramada de "restrictionari" care duc la o oarecare limitare a puterii. Dar asta e cu totul altceva.
E de altfel imposibil sa masori puterea unui motor si sa fii sigur ca in cursa nu va dispune de alta
Si mai exista anumite grupe "monomarca" ( cum ar fi cupa logan ) in care se accepta masini "sock" dpdv motor/transmisie/frine, dar la care modificarile sunt acceptate la suspensii, usurari, etc..... foarte bine stabilit.
L.E.
Il cunosc personal pe Marian Vilcu, si confirm faptul ca e un baiat deosebit din toate punctele de vedere. Talentat si foarte cerebral, e unul din putinii care-si dau seama ca intr-o competitie auto, nu puterea masinii e cea care primeaza.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 04 iulie 2008 - 10:56
#11
Scris 04 iulie 2008 - 11:30
#12
Scris 04 iulie 2008 - 11:59
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi