MITSUBISHI Lancer EVO IX
#1
Scris 07 octombrie 2008 - 05:33
EXTERIOR:
-Jante Volk(Rays Engineering) TE37 de 18" cu anvelope Yokohama Advan SPORT
-Spoiler lip din carbon, APR Performance
-Vortex Generator carbon, Chargespeed(urmeaza sa il primesc si sa-l mai si instalez)
INTERIOR:
-Bord Ralliart(ceasuri albe)
-8 ceasuri indicatoare, 6 Defi si 2 AEM(imi arata cam toti parametri importanti de la Boost, temepraturi ulei si apa, presiuni ulei si combustibil pana la AFR si voltaj)
-Shiftlight Gizmo, dual stage
-Head unit 2din, Pioneer cu DVD
-Volan Sparco Monza
-Schimbator de viteze ARC Titanium
-Pedalier Ralliart titan
-Defi Control unit si Tein EDFC controller
Si ce era mai important MOTOR si TREN DE RULARE(sper sa nu omit ceva din lista):
-Cold air intake Injen(cu upper si lower IC pipe)
-BOV Go Fast Bits, Deceptor
-Intercooler AMS Performance
-Radiator ARC
-Evacuare:Manifold Dynotech performance(urmeaza sa schimb cu JUN), turbo outlet Invidia(urmeaza tot JUN),downpipe Invidia, Test pipe Invidia cu mini kat, traseu HKS cu finala HKS Titanium Carbon.
-Turbina Forced Performance EEVO Green, cu wastgate actuator Forge
-Pistoane forjate Wiseco
-Biele DP Performance
-Axe cu came HKS
-Rola distributie(evacuare)HKS
-Injectoare SARD (800cc)
-Pompa de benzina Walbro 255 l/h
-Oil catch tank ARC
-Kit ambreiaj HKS dublu disc
-Suspensie Tein Flex(cu EDFC)
-Strut bars fata si spate DC Titanium
-Bare stabilizatoare Cusco
-Kit de rigidizare Cusco
-Kit de bucsi Ralliart
-Discuri de frana Tarox G88(fata spate)
Cam astea ar fii modificarile pana acum, iar in caz ca mi-a scapat ceva, mai fac eu adaugiri mai tarziu. Despre cum merge masina, nici nu stiu ce sa spun...merge, sau, daca stau mai bine sa ma gandesc, duduie, nu merge! Asta in conditiile in care potentialul maxim nu a fost atins inca, datorita absentei EMS-ului Hydra, a galeriei de admisie si a cardanului de carbon. Deci mai sant doar cativa pasi... Trebuie sa transmit mii de ultumiri catre SKN Romania(Andrei si Sabin), X-motors(Gabi si Vali) si Racing Nick. Si ca sa "put my money, where my moth is", am si catvea poze(una dintre ele este cu masina stock)
Din pacate interfata, din nou, nu ma lasa sa atsez nici o poza la acest post, pe motiv ca ar fi prea mari, desi le-am scalat, de am ajuns deja sub 5K. Deci le veti gasi in galerie.
#2
Scris 07 octombrie 2008 - 05:57
Si, dupa ce masina va fi gata, si niste comparatii intre stock si ce ai obtinut. Sincer sa fiu, destule din componentele mentionate de tine, dar mai ales producatorii, mie personal nu'mi zic nimic, insa nici nu prea am pretentii...
Spin zicea ca ai luat Evo IX pentru ca pe cel nou nu se putea modifica mare lucru. La ce anume se referea, ce nu puteai face cu Evo X?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 07 octombrie 2008 - 06:20
Sant trei motive pentru care nu am optat pentru Evo X: unul ar fi si cel mentionat de spin si anume ca pentru Evo X inca nu exista volumul de piese aftermarket disponibile pentru Evo IX acum, modelul este complet nou, arhitectura motorului s-a schimbat usor din ce am observat, alaturi de compozitia acestuia(aliaje, etc.) ceea ce ma determina sa nu imi doresc sa fiu unul dintre cei care spun: da, am noul Evo, am incercat piesa x, dar ceva a mers prost, nici eu nu mai stiu ce s-a stricat si acum e "back to the drawing board", in concluzie: cobai nu bun. Iar al treilea motiv si cel mai iportant, care face motivele mai sus mentionate, sa devina total irelevante, ar fi ca NU IMI PLACE DELOC MASINA!
#4
Scris 07 octombrie 2008 - 06:50
S-o stapinesti cu cea mai mare placere !
#5
Scris 07 octombrie 2008 - 06:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#6
Scris 07 octombrie 2008 - 08:21
Impresionante modificarile, de admirat. Interesant faptul ca, desi masina inteleg ca este noua, nu te-ai "impiedicat" de garantie si ai trecut la prepararea hardware.
Asteptam poze, chiar si-n galerie, dar cu link.
#7
Scris 07 octombrie 2008 - 08:43
P.S.: link-ul catre gallery - http://www.garajul.r...o...um&album=89
#8
Scris 07 octombrie 2008 - 08:47
foaaarte frumoasa masina....sper sa te incante
#9
Scris 07 octombrie 2008 - 10:43
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#10
Scris 08 octombrie 2008 - 01:24
#11
Scris 08 octombrie 2008 - 10:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#12
Scris 09 octombrie 2008 - 12:00
ce a patit cayenne?
cind apuci sa mergi cu toate?
I mean, daca vreuna din ele e neglijata, ne oferim sa te ajutam...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#13
Scris 09 octombrie 2008 - 07:46
Cu Cayenne-ul, din pacate am avut un accident acum ceva vreme, avarierea fiind departe de dauna totale dar totusi destul de svera, si se afla la Gemballa pentru reparatii. Chiar ieri am discutat cu cei de acolo si se pare ca se apropie de final cu lucrarea. Se pare ca totul este in regula.
Cat despre a le conduce pe toate, ei bine, reusesc sa o fac, insa cum spunea si marele artist Big Daddy Kane: Pimpin ain't easy!
#14
Scris 09 octombrie 2008 - 07:49
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 09 octombrie 2008 - 08:01
Iar despre masina, no comment...favorita mea de departe.
ACrew style
#16
Scris 09 octombrie 2008 - 10:12
superbe masinile. mai ales CSL
:thumb:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#17
Scris 27 octombrie 2008 - 10:28
#18
Scris 26 februarie 2009 - 10:29
Asteptam sa vedem cum o sa fie dupa ultimele....
Sabin, SKN Romania
#19
Scris 26 februarie 2009 - 10:44
Felicitari!
#20
Scris 27 februarie 2009 - 12:34
@Mol: Sabin nu glumeste! Printre altele, chiar a instalat un beculet(shift light mai exact) si a taiat un cablu de la turbo timer!
#21
Scris 27 februarie 2009 - 01:43
#22
Scris 27 februarie 2009 - 02:03
#23
Scris 27 februarie 2009 - 10:06
#24
Scris 28 februarie 2009 - 01:29
#25
Scris 27 mai 2009 - 05:29
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi