Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul BMW Z4...


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 30 decembrie 2008 - 08:19

BMW anunta noul Z4, cu hard top:
http://www.carmagazi...icial-pictures/

si o oda nostalgica inchinata vechiului Z4:
http://www.carmagazi...og/Z4-mourning/
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 30 decembrie 2008 - 10:27

old news bre :)

e suprerb :D daca o fi la fel de dinamic ca actualul model we have a winner! ;)
oricum ala de la car magazine are dreptate toata lumea a laudat motorul de pe M3 E46 si actualul Z4 :D

frank, nu te tenteaza un Z4 sDrive 35i? :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 31 decembrie 2008 - 11:20

Cu ocazia asta se consemneaza si disparitia motorul L6 3.2 de 343cp. Cel mai tare L6 ever as zice.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 31 decembrie 2008 - 11:39

mai, am cautat pe aici si nu am vazut nimic despre noul Z4. Plus ca mai mult vroiam sa postez oda pentru cel vechi...

sincer, nu imi place de nici un fel asta nou, dar de nici un fel. Parca e un design facut de asiatici incercind sa il copieze pe ala vechi.
mult mai misto era ala vechi, si sunt niste preturi interesante in Germania pt Coupe M SH (25,000-30,000 EUR fara VAT) - sigur, presupunind ca se va modifica iar taxa de prima inmatriculare.

imi amintesc senzatiile cind am condus Z4 3.0si ala vechi, a fost chiar o revelatie, pozitia jos cu fundul aproape de sosea, modul in care accelera si se auzea motorul ala, plus vederea capotei lungi in fata... :)

Iarasi nasol e ca nu o sa ii dea versiune M, stiu ca 3.0 biturbo 306 CP este foarte misto dar totusi.

Intr-adevar multi vor regreta motorul L6 M de 343 CP..... BMW e in mare masura L6, la fel si istoria BMW M, si acum dispare...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#5 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 31 decembrie 2008 - 12:34

Mie mi-a placut si vechiul Z4, imi place si noul Z4.
Sper sa am ocazia sa o si conduc.

http://www.worldcarf...shed-with-video
  • 0

#6 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 31 decembrie 2008 - 04:24

@Frank cand au zis ca nu scot si Z4 M? nu cred. daca totusi e adevarat e o mare prostie :hammer: mie imi plac ambele ca design, e drept ca Z4 coupe asta vechi arata mai bine ca Z4 nou capotat.

apropo de Z4 am vazut un Z4 M Coupe zilele astea pe la Delea Veche, era vai de el de murdar, dar tot frumos era :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 ianuarie 2009 - 09:40

z4 nou e ... nou. poate prea nou. nu ma da pe spate dar imi place.
are ceva din "supararea" fostului.

Z4 a fost o masina extraordinara. mi-ar place una la nebunie.
sa nu mai vorbim de z4 m coupe... :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 04 ianuarie 2009 - 11:36

in sfarsit incep sa arate din nou bmw-urile a bmw-uri.. fain
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#9 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 05 ianuarie 2009 - 12:33

de gustibus non disputandum. mie imi placea mult mai mult vechiul Z4 decit asta nou.
imi pare rau ca scot din productie motorul 3.2 L6 BMW Motorsport de 343 CP.... cred ca trebuiau sa il pastreze si sa il puna pe un Seria 1 Coupe M-Powered (pe care probabil n-ar fi putut sa il boteze M1, din motive istorice....) si pe Z4 asta nou....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#10 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 ianuarie 2009 - 07:01

motorul ala de pe E46 a fost o bijuterie...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#11 MuadDib

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 Mesaje:
Inregistrat: 22-ianuarie 03
  • Location:Sinaia
  • Marca:Volvo
  • Model:S40
  • Motorizare:2.0T 165CP

Scris 06 ianuarie 2009 - 01:21

... pe un Seria 1 Coupe M-Powered (pe care probabil n-ar fi putut sa il boteze M1, din motive istorice....) ....


Si din alte motive, mai de viitor, asa :D

Imagine amplasata

http://www.bmwusa.co...ageGallery.aspx


Retragerea motorului de M3 E46 (S54B32) se integreaza in planurile BMW de a renunta incet-incet la aspirate, si de a reduce emisiile de CO2. Nu avem ce face, asta e... Pe departe a fost cel mai fain straight-six aspirat din istorie... Mai mult de 1CP per cmc fara turbina... Si, poate dintre toate, nu numai aspirate, ca urmatorul motor de Z4 de 3 litri biturbo nu are decat 302 CP :D

Aceasta postare a fost editata de MuadDib: 06 ianuarie 2009 - 01:22

  • 0
Volvo S40 2.0T, ex-BMW 525i

#12 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 ianuarie 2009 - 06:45

lejer cred ca pot face un 3,0 biturbo pentru ///M de vreo 350-380cp...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#13 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 06 ianuarie 2009 - 11:40

Oricum 3.0 bi-turbo are pe seria sapte 326 de cai deci se poate lejer mai mult.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#14 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 ianuarie 2009 - 01:38

a se vedea si 4.4 biturbo care initial pe X6 xDrive50i facea 407 CP, pentru ca pe X6 M sa il urce la 550 CP....

BMW are totusi si o istorie turbo....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi