ai atins un punct importatnt. Apa la delcou e buba lui mare - nu treci prin apa mai inalta
Despre Oltcit, ce parere aveti?
Started by voinea, feb 24 2003 11:46
3 replies to this topic
#1
Scris 24 februarie 2003 - 11:46
Topic despre OBD Chiptuning ::My VW Golf R32 :: My GOLF Plus :: TCM turbo - chiptuning company
si la mine regulament
si la mine regulament
#2
Scris 15 martie 2003 - 02:07
Nea Vasalie esti pe aproape. Nu zic ca Oltciturile tunate din Craiova nu dau fum la multe masini mult mai scumpe dar fratilor asta e valabil pe aia 500m pe care se face liniutza ( sau mai putin). In rest pe drumuri normale credeti ca la 150 un Oltcit e la fel de sigur ca o amarita de DSN??? Ca sa nu bag in discutie masini adevarate.
Stabilitatea e aceeasi??
Stabilitatea e aceeasi??
#3
Scris 16 martie 2003 - 07:20
Eu am mers cu un Olcit cu 145km/h si nu simteam ca decolez, da nici ca plutesc. Insa asta ptr un minut, doua maxum. Dup-aia l-am lasat in pace, ca mi-era ca ma intorc cu 'Ia-ma nene' acasa ... plus ca era masina unui prieten.
Exista si Dacii care se duc 180km/h ... deci nu m-ar mira sa mearga atat si un Olcit modificat (stock ... no way ... nici macar in cadere libera), insa in nici un caz nu cred ca te poti simti in siguranta la viteza aia ... decat daca ai probleme la mansarda (tigle lipsa, prea mult aer ...). Asa ca sa fim seriosi, totusi ...
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
Spin, parca ziceai ca noi suntem soacre. Si cand colo tu esti ala care dai peste gura copilului ca vb gresit (si ai facut-o si aseara ) : 'dex-ul zice: jante si nu genti sau jenti... '. Oricum, daca am sta sa verificam fiecare post ... cred ca s-ar gasi o gramada de asemenea scapari ... si mie mi se mai intampla ... asta e, ideea trebe sa se inteleaga.
Exista si Dacii care se duc 180km/h ... deci nu m-ar mira sa mearga atat si un Olcit modificat (stock ... no way ... nici macar in cadere libera), insa in nici un caz nu cred ca te poti simti in siguranta la viteza aia ... decat daca ai probleme la mansarda (tigle lipsa, prea mult aer ...). Asa ca sa fim seriosi, totusi ...
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
Spin, parca ziceai ca noi suntem soacre. Si cand colo tu esti ala care dai peste gura copilului ca vb gresit (si ai facut-o si aseara ) : 'dex-ul zice: jante si nu genti sau jenti... '. Oricum, daca am sta sa verificam fiecare post ... cred ca s-ar gasi o gramada de asemenea scapari ... si mie mi se mai intampla ... asta e, ideea trebe sa se inteleaga.
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 18 martie 2003 - 12:21
O masina de formula 1 poate sa obtina prin apasare aerodinamica o greutate echivalenta de pana la 2-3 ori mai mare!
Ca idee, la viteze de peste 200km/h o masina de formula 1 genereaza o apasare aerodinamica (downforce) atat de mare incat poate rula pe tavanul unui tunel... adica pilotul e cu capul in jos! La 100km/h experimentul esueaza lamentabil.
Sper ca a priceput toata lumea fenomenul... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gif
Nu uita si citeva supercaruri care obtin downforce de gen Enzo, Modena, Zonda etc.
Chiar as fi curios sa vad pe un Oltcit B4 de 1.7 de la Alfa. Totusi vad ca se vorbeste doar de motor aici. In curbe ce faceti fratilor, ca Oltcitul nu era recunoscut pentru stabilitatea lui. Apropos, cum se mai poate usura Oltcitul? La ce se poate renunta?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi