l-am anuntat pe scaveola astept un reply de la el
asociatia nemultumitilor de masini noi
Started by horia, ian 15 2009 03:56
29 replies to this topic
#26
Scris 18 ianuarie 2009 - 07:36
#27
Scris 23 ianuarie 2009 - 12:44
Eu stiam ca daca dupa trei interventii pentru aceeasi problema defectiunea reapare se considera ca masina are defect de fabricatie si trebuie inlocuita.
TODAY TOMORROW TOYOTA
#28
Scris 23 ianuarie 2009 - 10:24
eu stiu ca nu de multa vreme s-a schimbat legea care spunea ca in intervalul de garantie masina sta mai mult de 10% in service atunci poti ridica pretentii dar se pare ca puternicii au reusit sa inlature aceasta ultima farama care apara cumparatorul, intelegeti nu mai avem protectie, trebuie sa facem ceva
#29
Scris 01 februarie 2009 - 12:17
Am citit povestea ta cu multa mahnire ! Si pe noul blog si aici pe garajul.ro.
Eu sunt multumit de masina, adica este asa cum ma asteptam atunci cand visam la ea cautand pe forumuri.
Intre timp chiar simt ca ma atasez de ea mai strans decat ma asteptam la inceput.
Nu am nici un vuiet, consumul a mai scazut, motorul s-a mai "rotunjit" si nu am avut alte probleme de reclamat la service - doar ca mi s-a ars un bec la unul din stopuri.
Poate am avut noroc. Poate o fi de la faptul ca eu nu am filtru de particule, poate o fi de la faptul ca cei de la Chrysler incercau sa faca economie maxima atunci cand s-a fabricat masina ta.
Este foarte bine ca ai deschis blogul, este un factor de presiune asupra dealer-ului care trebuie sa ia masura inlocuirii vehiculului.
In momentul asta, fara sa ma documentez prea mult, cred ca pe termen scurt cea mai buna ar fi insa calea individuala. Inteleg ca te-ai documentat deja dpdv legal.
Eu sunt multumit de masina, adica este asa cum ma asteptam atunci cand visam la ea cautand pe forumuri.
Intre timp chiar simt ca ma atasez de ea mai strans decat ma asteptam la inceput.
Nu am nici un vuiet, consumul a mai scazut, motorul s-a mai "rotunjit" si nu am avut alte probleme de reclamat la service - doar ca mi s-a ars un bec la unul din stopuri.
Poate am avut noroc. Poate o fi de la faptul ca eu nu am filtru de particule, poate o fi de la faptul ca cei de la Chrysler incercau sa faca economie maxima atunci cand s-a fabricat masina ta.
Este foarte bine ca ai deschis blogul, este un factor de presiune asupra dealer-ului care trebuie sa ia masura inlocuirii vehiculului.
In momentul asta, fara sa ma documentez prea mult, cred ca pe termen scurt cea mai buna ar fi insa calea individuala. Inteleg ca te-ai documentat deja dpdv legal.
... looking for a Journey
#30
Scris 02 februarie 2009 - 04:58
multumesc pentru raspuns, iti urez sa nu ai niciodata probleme cu masina asta sau altele si mie imi place dar ... am avut ghinion, am aflat din investigatii "activitati specifice" ca mai sunt 3 nitro cu aceiasi problema dar nu am putut intra in legatura ce ceilalti propietari.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi