Tractiune
#26
Scris 22 februarie 2009 - 02:36
http://florinpanait.wordpress.com
#27
Scris 22 februarie 2009 - 02:45
dau o lamaie in doua.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#28
Scris 22 februarie 2009 - 03:52
hmmdaca au fost conduse de aceeasi persoana, si cam in aceleasi conditii de circuit... nu vad care ar fi pb...
du masinile pe tunari sau la montecarlo si du-le la monza
sa imi zici daca rezultaele ies la fel
#29
Scris 25 februarie 2009 - 10:59
#30
Scris 25 februarie 2009 - 11:02
#31
Scris 26 februarie 2009 - 11:03
#32
Scris 26 februarie 2009 - 11:33
#33
Scris 22 aprilie 2009 - 09:08
R8 este mai mult o masina cu tractiune spate avand standard distributia cuplului de 85% pe puntea spate si 15% pe puntea fata. aceasta masina nu poate primi mai mult de 25% din cuplu pe rotile fata. practic R8 nu avea nici o sansa in testul asta pe zapada.
inainte de a critica, cautati cauzele. in mod normal , vina este a nemtilor ca au bagat masina respectiva in acel test pt ca nu este facuta pt a face fata unor astfel de conditii.
Aceasta postare a fost editata de mariuscr: 22 aprilie 2009 - 09:12
#34
Scris 22 aprilie 2009 - 10:11
oricum e mai utilizabila zi de zi decat o masina cu propulsie "pura"
#35
Scris 22 aprilie 2009 - 01:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 22 aprilie 2009 - 02:00
atunci e cam teapa acel quattro
e facut pt mai mult "fun to drive" cum le place celor ce au bmw sa spuna si pt ca supercarurile sunt in general rwd biased. cum gasiti voi defecte in orice cand e vorba de masinile de la vag!
adica rwd e teapa pt ca nu e awd fie el si unul amarat?
sa nu mai spun ce mare teapa e xdrive tinand cont ca abia a facut fata unui tiguan cu 18 cp in minus, iar x3 stiu ca e echipat cu cel mai potent xdrive pt offroad. ee dar reclama spune ca e cel mai performant sistem de tractiune inetegrala pt ca a fost testat aproape de polul nord si, asa de repede sar romanii cu banii !
xdrive-ul de pe x6 este pt on road nu cum se sugera pe pagina precedenta ca ar fi facut fata mai bine testului respectiv.
Aceasta postare a fost editata de mariuscr: 22 aprilie 2009 - 02:04
#37
Scris 22 aprilie 2009 - 02:10
nu exista nici un X echipat pt nici un offroad.
da ai si tu dreptate, audi pune quattro la orice, nu conteaza ca de fapt sunt de n feluri
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#38
Scris 22 aprilie 2009 - 02:17
acu eu zic asa X3 e un cazan cu garda mai ridicata la sol,adica cat sa intri prin "strazile" din Romania,acu daca vrei sa mergi pe camp....
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 aprilie 2009 - 02:18
#39
Scris 22 aprilie 2009 - 02:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#40
Scris 22 aprilie 2009 - 04:23
R8 este mai mult o masina cu tractiune spate avand standard distributia cuplului de 85% pe puntea spate si 15% pe puntea fata. aceasta masina nu poate primi mai mult de 25% din cuplu pe rotile fata.
In regular driving, the rear axle gets 85% of the torque, making this a very rear-biased all-wheel drive setup. Fully mechanical, this system can re-route up to 30% of torque to the front wheels within milliseconds if necessary.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 22 aprilie 2009 - 05:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 22 aprilie 2009 - 06:00
nu am zis ca x3 este o masina pt off road ci ca xdrive-ul de pe x3 sau x3-ul in sine este masina cea mai echipata pt offroad din toata gama bmw. citeste mai cu atentie.
si da, la audi exista mai multe tipuri de quattro la fel cum si la bmw exista mai multe tipuri de xdrive si la fel cu la subaru exista mai multe tipuri de tractiune integrala.
audi isi echipeaza masinile cu quattro de o anumita factura in functie de tipul de clientela careia ii este destinata masina respectiva. asa procedeaza si bmw si asa procedeaza in general toata lumea. nu inteleg de ce umbli cu aluzii fine.
@ska. eu stiam de maxim 25%. vad ca tu ai gasit ceva care spune de 30%. ma voi documenta mai bine.
poti sa "LOL" cat vrei tu cata. vor mai trece ani buni pana cand vor avea si bmw o tractiune integrala cu care sa poata scoate capul in lume. si la supercaruri sunt batuti bine atat de mercedes cat si de audi.
Aceasta postare a fost editata de mariuscr: 22 aprilie 2009 - 06:10
#43
Scris 22 aprilie 2009 - 06:34
la bmw, de cativa ani toate X-drive sunt la fel, difera alt aspect, mai putin important. la mine e pe lant exceptie ar face f putin X6, care nu are alt xdrive, ci doar ceva in plus.
asa e, bmw nu are supercaruri, se multumeste cu astea de strada
LOL
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#44
Scris 22 aprilie 2009 - 07:16
La mine , cauciucu' de la biturbo, e folosit si la Veyron.
#45
Scris 22 aprilie 2009 - 07:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#46
Scris 22 aprilie 2009 - 07:33
Io, asta am inteles.
Baga ceea ce scrie pe ele, sa te verific la astia de la Ferrari.
#47
Scris 22 aprilie 2009 - 07:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#48
Scris 22 aprilie 2009 - 07:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#49
Scris 22 aprilie 2009 - 07:43
Nu cred ca era dintr-o serie limitata, sa-i fi comparat cauciucurile cu ale tale...
p.s -susa inseamna strada.
#50
Scris 22 aprilie 2009 - 08:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi