Probleme BOXER DIESEL
#1
Scris 05 aprilie 2009 - 08:57
Am si eu o rugaminte : am un outback diesel si sunt curios de parerile altor posesori de boxer diesel. Spun asta pentru ca la numai 25 000 km im trepideaza putin masina cand ridic ambreiajul foarte repede si plec mai tare de pe loc. Mi se intampla la fel si intr-a doua ,apoi merge normal . Pana acum o saptamana( cand la urcarea unei borduri am simtit miros puternic de ferodou in masina ) nu a avut simptomele astea. Am vorbit cu cei de la service (SMT) de la service si mi-au zis ca trebuie schimbat tot chitul de ambreiaj ( rulment ,placa,disc) ,ceea ce nu acopera garantia pentru ca e consumabil ,zic ei .
Am si eu nevoie de cateva pareri si sfaturi din esperienta voastra . Multumesc mult .
#2
Scris 05 aprilie 2009 - 09:01
s-a dus ambreiajul din mai multe cauze posibile :
- nu ai fost invatat sa pleci de pe loc cu AWD
- nu ai fost invatat sa schimbi treptele la AWD
nu trebuie sa stai cu piciorul pe ambreiaj si sa patinezi ... piciorul se misca cat de repede posibil si la turatie joasa ...
din pacate au dreptate, dar tot ei trebuiau sa te invete sa mergi cu masina aia .
#3
Scris 05 aprilie 2009 - 09:31
.......
din pacate au dreptate, dar tot ei trebuiau sa te invete sa mergi cu masina aia .
Dupa parerea mea ai dreptate, mai putin cu invatatul mersului cu integrala. Daca nu se lucreaza corect cu ambreiajul, orice masina sufera, indiferent ca e integrala sau nu. Ca e mai evident la integrale pentru ca rotile nu au cum sa rupa aderenta decit destul de greu, e foarte adevarat.
#4
Scris 05 aprilie 2009 - 09:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 05 aprilie 2009 - 09:48
#6
Scris 05 aprilie 2009 - 09:49
#7
Scris 05 aprilie 2009 - 09:59
Fluieratul de care zici poate fi intr-adevar de la rulment. Daca e de la el, inseamna ca mergi totusi cu piciorul pe ambreiaj. Poate nu-ti dai seama, se mai intimpla, mai ales la mersul in aglomeratie cind lucrezi des cu schimbatorul.
#8
Scris 05 aprilie 2009 - 10:06
#9
Scris 05 aprilie 2009 - 10:15
Ma pot interesa miine de furnizori la colegii mei de la X-motors.
#10
Scris 05 aprilie 2009 - 10:19
#11
Scris 05 aprilie 2009 - 10:22
Daca schimbi numai discul+placa+rulment ai sanse sa vibreze si dupa, dar mai putin. Asta in cazul in care si volanta e afectata. Sanatos e sa schimbi tot.
#12
Scris 05 aprilie 2009 - 10:30
#13
Scris 05 aprilie 2009 - 10:34
#14
Scris 06 aprilie 2009 - 06:31
mai poti sa mergi cu el usor , cand va patina vei sti imi pare rau , dar nu e defectul masinii din ce imi spui tu .
si pentru restul cu subaru, atentie mare la plecarea de pe loc , nu se pleaca patinat . la legy ul mau , in comparatie cu o alta masina FWD era asa : legy pleca de pe loc la 1100-1200 rpm foarte foarte usor, legy se tura foarte foarte usor pana in 2000 rpm. o alta masina trebuie sa o convingi tu sa se tureze in 2000 rpm si nu pleca pana in 2000 rpm
in plus, legy avea un punct unde daca corelai debraiatul cu turatia pleca singura singurica foarte bine de pe loc .
#15
Scris 06 aprilie 2009 - 07:44
#16
Scris 06 aprilie 2009 - 08:00
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 aprilie 2009 - 08:01
#17
Scris 06 aprilie 2009 - 08:08
#18
Scris 06 aprilie 2009 - 08:26
#19
Scris 06 aprilie 2009 - 08:29
#20
Scris 06 aprilie 2009 - 08:48
#21
Scris 06 aprilie 2009 - 10:25
garantat poti praji un ambreiaj fooooarte repede , si garantat este consumabil. de ce ? la fel ca si placutele de frane , pe acelasi principiu
mi se pare ca se ia in considerare defect de fabricatie si se inlocuieste pe garantie daca pica rulmentul primul si dupa pica volanta si sau disc
#22
Scris 06 aprilie 2009 - 05:58
#23
Scris 06 aprilie 2009 - 06:55
apoi la subaru NU se patineaza DELOC ambreiajul, dupa cum bine, abia acum, ai vazut.
subaru outback diesel masina sport. pai relu ce are? F1 car? o fi (fost) subaru marca sportiva, dar nu orice zboara se mananca.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#24
Scris 06 aprilie 2009 - 07:47
2.0D nu e masina sport , e masina cu prestante onroad sportive, e o diferenta
nici C ul meu NU ESTE MASINA SPORT spre exemplu. sau cred ca eu am ceva perceptii diferite asupra termenului masina sport fata de restul lumii
#25
Scris 06 aprilie 2009 - 08:03
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi