Salt la continut


Fotografie

Probleme BOXER DIESEL


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 05 aprilie 2009 - 08:57

Salutare !

Am si eu o rugaminte : am un outback diesel si sunt curios de parerile altor posesori de boxer diesel. Spun asta pentru ca la numai 25 000 km im trepideaza putin masina cand ridic ambreiajul foarte repede si plec mai tare de pe loc. Mi se intampla la fel si intr-a doua ,apoi merge normal . Pana acum o saptamana( cand la urcarea unei borduri am simtit miros puternic de ferodou in masina ) nu a avut simptomele astea. Am vorbit cu cei de la service (SMT) de la service si mi-au zis ca trebuie schimbat tot chitul de ambreiaj ( rulment ,placa,disc) ,ceea ce nu acopera garantia pentru ca e consumabil ,zic ei .

Am si eu nevoie de cateva pareri si sfaturi din esperienta voastra . Multumesc mult .
  • 0

#2 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 05 aprilie 2009 - 09:01

SMT are dreptate . kit ambreiaj este consumabil.
s-a dus ambreiajul din mai multe cauze posibile :
- nu ai fost invatat sa pleci de pe loc cu AWD
- nu ai fost invatat sa schimbi treptele la AWD


nu trebuie sa stai cu piciorul pe ambreiaj si sa patinezi ... piciorul se misca cat de repede posibil si la turatie joasa ...

din pacate au dreptate, dar tot ei trebuiau sa te invete sa mergi cu masina aia .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 09:31

.......

din pacate au dreptate, dar tot ei trebuiau sa te invete sa mergi cu masina aia .


Dupa parerea mea ai dreptate, mai putin cu invatatul mersului cu integrala. Daca nu se lucreaza corect cu ambreiajul, orice masina sufera, indiferent ca e integrala sau nu. Ca e mai evident la integrale pentru ca rotile nu au cum sa rupa aderenta decit destul de greu, e foarte adevarat.
  • 0

#4 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 05 aprilie 2009 - 09:42

Outback si Legacy nu aveau ambreiajul ala mai delicat, cu ambreiajul cu disc dublu? ....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#5 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 09:48

Nu era discul dublu ci volanta dualmass. Nu stiu daca si la modelele noi s-au pastrat. Oricum era o porcarie....
  • 0

#6 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 05 aprilie 2009 - 09:49

nu tin piciorul pe ambreiaj la intersectie si nici nu o tin din ambreiaj decat daca am nevoie sa urc vreo bordura ceva.dar e normal sa se duca asa de repede ambreiajul? ce puteam eu sa-i fac in 25 000 ca sa scoata fum? si totusi,exista vreo smecherie in a schimba vitezele la awd ,comparativ cu celelalte? Si mai e inca ceva : de pe la 16 000 ,dimineata cand era motorul rece ,auzeam un fel de fluierat ( ca un scartait de tabla subtire) in momentul in care ridicam piciorul de pe am breiaj si sincer nu am dat mare importanta , pentru ca am zis ka noah ,fiind masina noua nu are ce sa aibe ...si acum se aude ,dar mai tare si nu in fiecare dimineata. Sa fie oare rulmentul de presiune?
  • 0

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 09:59

Un ambreiaj il poti praji si in citiva km. Ti-am explicat atit eu cit si George cum trebuie facut, si mai les de ce integralele sunt mai expuse uzurii premature a ambreiajului.
Fluieratul de care zici poate fi intr-adevar de la rulment. Daca e de la el, inseamna ca mergi totusi cu piciorul pe ambreiaj. Poate nu-ti dai seama, se mai intimpla, mai ales la mersul in aglomeratie cind lucrezi des cu schimbatorul.
  • 0

#8 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 05 aprilie 2009 - 10:06

ok,am inteles. totusi,tinand cont de faptul ca masina merge ok daca nu plec mia tare de pe loc,mai ,cat mai pot merge cu ea asa? daca totusi,trebuie sa schimb tot chitul cu banii mei,pot lua piesele din alta parte decat reprezentanta? aveti idee vreun magazin ceva? pentru ca in preajma pastelui, 3000 lei... in plus ( atat ma costa cu manopera cu tot) e ceva....
  • 0

#9 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 10:15

Vezi sa nu fie cum zice Frank, pe stilul vechi ambreiajul. Daca e asa, ar fi bine sa pui ambreiaj normal, chit ca schimbi si volanta. La modelul vechi mergea set complet de WRX.
Ma pot interesa miine de furnizori la colegii mei de la X-motors.
  • 0

#10 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 05 aprilie 2009 - 10:19

si setul asta de WRX e mai "heavy duty " ? cei de la SMT mi-au facut o oferta in care sunt trecute doar 3 piese : placa,disc si rulment. Si tot nu mi-ati raspuns :cat mai pot merge cu masina asa? astept maine ,un raspuns de la tine . Multumesc .
  • 0

#11 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 10:22

Poti merge mult si bine daca nu te deranjeaza. Eventual evita debraierea in stilul in care produce vibratia.
Daca schimbi numai discul+placa+rulment ai sanse sa vibreze si dupa, dar mai putin. Asta in cazul in care si volanta e afectata. Sanatos e sa schimbi tot.
  • 0

#12 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 05 aprilie 2009 - 10:30

pai nu ma deranjeaza pentru ca deja m-am obisnuit sa evit trepidatul... dar stii cum e, ma obsedeaza chestia asta pentru ca am ceva experienta de condus si tind sa cred ca nu ar fi proasta exploatare .... si mai degraba un defect de fabricatie. Stiu ca inca se lucreaza la motor si nu sunt toate bine puse la punct si ma gandesc ca poate incep sa apara probleme.
  • 0

#13 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 aprilie 2009 - 10:34

Fenomenul e frecvent, nu-i defect de fabricatie. E acelasi fenomen ca la ovalizarea discurilor de frina. E suficient sa-l incingi tare o singura data.
  • 0

#14 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 06:31

flueirat de mai demult, tremurat ... trebuie schimbat cu totul .

mai poti sa mergi cu el usor , cand va patina vei sti :D imi pare rau , dar nu e defectul masinii din ce imi spui tu .

si pentru restul cu subaru, atentie mare la plecarea de pe loc , nu se pleaca patinat . la legy ul mau , in comparatie cu o alta masina FWD era asa : legy pleca de pe loc la 1100-1200 rpm foarte foarte usor, legy se tura foarte foarte usor pana in 2000 rpm. o alta masina trebuie sa o convingi tu sa se tureze in 2000 rpm si nu pleca pana in 2000 rpm :D

in plus, legy avea un punct unde daca corelai debraiatul cu turatia pleca singura singurica foarte bine de pe loc .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#15 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 06 aprilie 2009 - 07:44

cum frate sa nu fie defect de fabricatie?!!?!hai sa fim seriosi am ajuns sa spunem ca o masina sau alta trebuie condusa intr-un mod sau altul ca sa nu pice??ambreiajul consumabila??wtf??poate sunt nebun eu dar din cate tin minte ambreiajul are 1 an garantie ca piesa de schimb??
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#16 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 aprilie 2009 - 08:00

Alex, daca vrei, in 5 min prajesti un ambreiaj si la BMW-ul tau, presupunind ca ar fi nou. Evident ca e consumabil. Sunt extrem de putine situatii in care apar defecte de fabricatie ( gen volanta dualmass ), dar altfel nu are ce defect sa aibe un ambreiaj sa se prajeasca, decit daca-l incingi.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 aprilie 2009 - 08:01

  • 0

#17 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 06 aprilie 2009 - 08:08

Eu zic ca una e sa se strice ambreiajul si alta e sa se strice volanta.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#18 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 aprilie 2009 - 08:26

In componenta ambreiajului intra si volanta, daca nu stiai... :rolleyes:
  • 0

#19 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 06 aprilie 2009 - 08:29

daca e dual mass nu e de bine...
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#20 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 aprilie 2009 - 08:48

Nu e bine si nu stiu de ce se foloseste inca solutia. Probleme au si masinile VW !!! Vezi R32...
  • 0

#21 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 10:25

cuplarea este mai lina cu dual mass :rolleyes:

garantat poti praji un ambreiaj fooooarte repede , si garantat este consumabil. de ce ? la fel ca si placutele de frane , pe acelasi principiu :lol:

mi se pare ca se ia in considerare defect de fabricatie si se inlocuieste pe garantie daca pica rulmentul primul si dupa pica volanta si sau disc
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#22 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 06 aprilie 2009 - 05:58

azi am mers cu masina 300 km in afara orasului .....am mers tare cu ea (160-180) si merge pur si simplu impecabil....am tinut cont de ce mi-ati spus referitor la plecatul de pe loc ( am facut jocul repede fara sa accelerez tare )si nu trepideaza. acum referitor la ce a spus berkut, eu am auzit acum 10000 de km fluieratul si abia acum am inceput sa simt cum trepideaza. ce-i drept ,cred ca plecam mai tare de pe loc,pt ca dealerul mi-a spus ca fiind o masina sport trebuie condusa ca atare ( motorul trebuie turat ..etc). si vroiam sa intreb : cat de mult risc sa se strice compresia daca merg cu ea mai lejer si evit folosirea ambreiajului mai des( spre ex daca sunt in a 3-a si franez panala 25km\h, masina ajunge repede la 60 ,dar se simte ca merge un pic subturata) . astept pareri de la voi . Multumesc
  • 0

#23 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 aprilie 2009 - 06:55

mai scrie in manual acum la noile modele care sunt vitezele minime la care poti folosi o treapta? la mine la XT erau trecute :D

apoi la subaru NU se patineaza DELOC ambreiajul, dupa cum bine, abia acum, ai vazut.

subaru outback diesel masina sport. pai relu ce are? F1 car? o fi (fost) subaru marca sportiva, dar nu orice zboara se mananca.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#24 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 aprilie 2009 - 07:47

relu are avion ... :D

2.0D nu e masina sport , e masina cu prestante onroad sportive, e o diferenta ;)

nici C ul meu NU ESTE MASINA SPORT spre exemplu. sau cred ca eu am ceva perceptii diferite asupra termenului masina sport fata de restul lumii
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#25 mauricius

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 09
  • Marca:SUBARU
  • Model:OUTBACK 2008
  • Motorizare:2.0D 150CP

Scris 06 aprilie 2009 - 08:03

:D) eu v-am spus ce mi-a spus dealerul ..insa prin definitie cam asa ar fi( SUV) .oricum,sincer se comporta mult mai bine decat muulte diesel'uri de pe piata la aceeasi clasa ( 2.0).
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi