Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noua reusita SKN - Rasnov 2009


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 SKN-TUNING

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 8 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 09
  • Marca:.
  • Model:.
  • Motorizare:.

Scris 11 mai 2009 - 02:25

"In acest an noutatea va fi insa absoluta, in sensul ca la startul competitiei se va alinia cel mai puternic automobil de curse prezent in Romania pana in zilele noastre."

...acestea sunt cuvintele folosite despre Osella PA20 masina care a participat la etapa de Viteza pe Traseu Montan - Rasnov 2009. Pe langa toate acestea, masina are un coeficient aerodinamic impresionant, este inalta de un metru si 3 metrii latime. O adevarata masina de Hill Climbing.

Dar vedeta absoluta a etapei de la Resita este de fapt un Evo VI, preparat complet in curtea Tuning Corner. Spun asta pt ca, in ciuda tuturor minusurilor (inaltime, greutate, putere) aceasta masina a tinut piept Osellei.

Vineri masina setata de SKN a urcat pe locul I, iar duminica a fost la 6 zecimi in spatele faimoasei campioane de Hill Climb. Iar asta ne intareste idea ca masini puternice si performante putem face si noi.

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de SKN-TUNING: 11 mai 2009 - 02:28

  • 0
Nu sunt permise in semnatura link-uri catre alte site-uri. Pentru site-urile personale ale membrilor exista sectiune separata in profilul utilizatorului.

#2 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 11 mai 2009 - 03:49

Felicitari!

Asa-i, s-a miscat foarte bine, am si scris-o pe un alt topic, dar meritul e al lui Onoriu :D .

-ma puteti lamuri,masina e Osella sau Norma M 20? In ce-ar consta diferentele intre cele doua?

Aceasta postare a fost editata de mol: 11 mai 2009 - 03:49

  • 0

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 11 mai 2009 - 10:48

Motor de BMW 3.0? Care era diferenta de putere (declarata macar)?
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 mai 2009 - 07:12

sincer nu cred ca motorul ala de 3 litri sare de 300 cai ;)
Osella nu e RWD?

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 12 mai 2009 - 07:14

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#5 viperu

    the turbocharged

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 444 Mesaje:
Inregistrat: 25-ianuarie 03
  • Location:la volan

Scris 12 mai 2009 - 09:53

Filmare din Osella

Urcarea 2 duminica

Franz Tschager, proprietarul masinii zicea ca puterea motorului in varianta cu restrictor asa cum a mers la cele doua etape ar fi undeva intre 300-320cp.

Felicitari SKN pentru EVO, e bomba!
  • 0

#6 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 mai 2009 - 08:17

...de ce naiba o fi avand volanul pe partea dreapta( o fi fost mai ieftina?), ca proprietarul pare a fi neamt.

Mult ,,balast'' pentru Horatiu, dar cu toate astea, s-a miscat foarte bine...
  • 0

#7 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 mai 2009 - 11:17

impresionante ambele masini
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#8 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 mai 2009 - 07:42

...de ce naiba o fi avand volanul pe partea dreapta( o fi fost mai ieftina?), ca proprietarul pare a fi neamt.
............


La vremea cind a fost proiectata/construita masina, sensul pe circuite era cela al acelor pe ceas.
  • 0

#9 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 13 mai 2009 - 09:18

Osella pusa de tine,cea alba, are volanul pe stanga.
  • 0

#10 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 mai 2009 - 06:40

M-am prins si eu. Aia nu e osella.
  • 0

#11 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 14 mai 2009 - 11:51

Deci, :D aia care ne-a impresionat pe ambii amandoi, nu-i Osella ta, ci-i Norma M 20, a mea. :D
  • 0

#12 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 15 mai 2009 - 03:17

15 mai 2009, 15:58 Tipareste articol
Primim la redactie

Drept la replica Dan Necula

Dl. redactor va rog sa publicati acest drept la replica vis-a-vis de articolul "Primul loc I pentru echipa SKN" semnat de catre echipa SKN.

IN TON CU POLITICA ROMANEASCA

Am citit articolul despre succesul echipei SKN, la etapa de viteza in coasta Rasnov 2009. Constat cu stupoare stilul plin de tupeu al tinerilor de la aceasta echipa, care isi aroga pe nedrept rezultatele obtinute de Daniel Onoriu, atat in 2008 cat si in 2009. Masina lui Daniel Onoriu foloseste o electronica MOTEC M48, nu SKN, a fost setata in 2007 si pana la etapa de la Resita 2008 de subsemnatul, la etapa de la Resita 2008 a fost setata de un dealear Motec din Ungaria, iar inaintea acestui nou campionat a fost din nou setata de acelasi dealear Motec din Ungaria.

Nu as fi scris poate aceste randuri, dar la etapa aceasta de la Rasnov, pentru a intra online cu calculatorul masinii lui Daniel Onoriu, a fost nevoie de un cablu cu o interfata Motec, pe care cei de la SKN l-au cerut de la mine, profitand de prietenia comuna cu Paul Andronic. Cum au setat ei acesta masina, cand nici macar nu au un cablu de comunicatie!

Ar fi interesant de tradus acest articol in limba maghiara, si trimis si dealearului Motec din Ungaria.

Singurul adevar din acest articol este cel despre masina lui Victor Baldescu, care a fost setata de cei de la SKN, dar fara sa foloseasca un hardware si un soft SKN, ci au folosit calculatorul de serie Mitsubishi si un
soft ECU Flash.

Ar mai fi interesant de subliniat tot la aceasta etapa din 2009 de la Rasnov, faptul ca Porcisteanu nu a putut evolua cu Un Mitsubishi EVO 7 din cauza problemelor generate de setarile echipei SKN, probleme care au avut ca rezultat spargerea a doua seturi de pistoane. Nu doresc sa descurajez eforturilor acestor tineri, dar cand isi aroga un rezultat, sa fie pe merit.

Dan Necula


Si articolul la care se refera dreptul la replica:

12 mai 2009, 11:40 Tipareste articol
Primul loc I pentru echipa SKN

In weekend-ul 8-10 mai 2009 la Rasnov s-au desfasurat etapele I si II din Campionatul National de Viteza in Coasta.

In cadrul acestei competitii, masina lui Daniel Onoriu, un Evo VI de grupa H setat de SKN a castigat locul I Vineri si locul II Duminica, in cadrul clasamentului general. Este un rezultat remarcabil pt aceasta masina, deoarece competitia a fost acerba.



Echipa SKN este mandra de rezulatul obtinut, fiind primul loc 1 ocupat intr-o intrecere de coasta, atat pentru echipa SKN Romania cat si o premiera a unui Mitsubishi EVO setat in Romania. Printre rezultatele anterioare in competitiile de coasta ale unor masini setate de SKN mentionam, locul 2 al aceleiasi masini , EVO 6 Daniel Onoriu, la CNVC CampuLung 2009 si locul 5 la CNVC Paraul Rece 2008 al Mitsubishi-ului EVO 9 pilotat de Victor Baldescu.

Andrei Tentean
SKN Romania


SURSA

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 15 mai 2009 - 03:22

  • 0

#13 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 mai 2009 - 04:16

Dan Necula este de loc din Brasov ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#14 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 17 mai 2009 - 09:46

Si articolul la care se refera dreptul la replica:



SURSA



...si pozitia ta care-i, sa stiu unde/cum sa iau atitudine?!
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi