salut daca stie careva ce inseamna daca pedala de ambreiaj e moale si nu are nici un efect ,nu pot sa bag in viteza,datimi un sfat sau o sugestie! masina nu a avut nici o problema cand am condus-o ultima data acum 2 zile Daca aveti idee lasatimi mesaj va rog MULTUMESC
ursulet diesel
Started by mario englez, iun 06 2009 05:47
6 replies to this topic
#1
Scris 06 iunie 2009 - 05:47
#2
Scris 06 iunie 2009 - 06:34
S'a rupt cablul de ambreiaj?
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 06 iunie 2009 - 08:28
E hirdaulic. Baga lichid, poate ajungi pina la service.
#4
Scris 06 iunie 2009 - 08:38
Si pe unde se completeaza lichidul la asa ceva?
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 06 iunie 2009 - 08:52
De regula au rezervor separat linga cel de frina.
#6
Scris 06 iunie 2009 - 10:28
garnitura de la cilindrul de ambreiaj dusa asta e problema lor
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
#7
Scris 07 iunie 2009 - 06:11
e conceput aiurea pedalierul,in sensul ca fortza la apasarea pe pedala de ambreiaj e distribuita neuniform,ca urmare-arcul din pompa se rupe si toaca tot in preajma sa,sau mai simplu cedeaza garniturile pompei.Exista kit de garnituri si lichid de frina DOT 4,sau pompa noua(cilindru emitor) si lichid.Sau a fatat cilindrul receptor,sta fixat pe cutie...dupa care trebuie amorsat circuitul....
mai bine singur decit in companie proasta......
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi