24 HEURES DU MANS 2009
#1
Scris 10 iunie 2009 - 11:36
Mai sunt 3 zile pana la o noua editie a celebrei curse de 24h de la Le Mans. Ca noutati: LOLA ASTON MARTIN, AUDI R15 si poate si altele. Un numar imens de piloti cunoscuti din Formula 1 sau formulele inferioare, sau din alte ramuri ale motorsportului. Lista completa: http://www.lemans.or...ste_invites.pdf
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2
Scris 10 iunie 2009 - 11:54
#3
Scris 10 iunie 2009 - 11:58
La naiba ! Nici un rom�n ?!?
Cum sa nu fie ? Uita-te pe masina din stinga ca scrie maaare TDI ! E clar, sunt ai nostri
#4
Scris 10 iunie 2009 - 12:18
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#5
Scris 10 iunie 2009 - 01:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#6
Scris 10 iunie 2009 - 02:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#7
Scris 10 iunie 2009 - 04:56
tusesc.
Bujiile....
#8
Scris 10 iunie 2009 - 06:43
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#9
Scris 10 iunie 2009 - 07:00
#10
Scris 10 iunie 2009 - 07:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#11
Scris 10 iunie 2009 - 09:44
doamne ce criminal ai fost la faza asta .Cum sa nu fie ? Uita-te pe masina din stinga ca scrie maaare TDI ! E clar, sunt ai nostri
#12
Scris 10 iunie 2009 - 10:41
doamne ce criminal ai fost la faza asta .
#13
Scris 10 iunie 2009 - 10:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 19 iunie 2009 - 03:15
ACrew style
#15
Scris 12 iunie 2011 - 03:42
Nu stiu daca te-ai uitat, relule, dar TDI-urile astea suna incantator.
As fi curios sa vad un grafic al acestiu TDI. Somebody ?
#16
Scris 12 iunie 2011 - 04:40
Stii ca ma pis pe toate fumigenele din lume, cand e vorba de masina de familie/placere. Masinile de genul asta n-au nici cea mai mica legatura cu ce iese pe poarta fabricii....
Nu stiu daca te-ai uitat, relule, dar TDI-urile astea suna incantator.
Ca sa faci ce cu el ??As fi curios sa vad un grafic al acestiu TDI. Somebody ?
E ca si cum mi-ai arata mie compozitia chimica a unui medicament !
#17
Scris 12 iunie 2011 - 04:54
O masina de familie isi gaseste usor justificarea unui motor dizal. Vorba aia, parerea mea.
Cat despre grafic, eram curios sa vad cum e distribuita puterea acestui motor. Si turatiile atinse, deoarece vorbim de un 3,7 V6, nu de un mastodont V10. Cum necum, din motorul ala de 3,7 l ies peste 500 cp, si asta cu o singura turbina.
#18
Scris 12 iunie 2011 - 05:28
Frectie . Ia vezi cat scot alea de F1 din 2.4L V8.Relu, ai putea fii acuzat de ultraj contra bunelor moravuri daca ai face asta.
O masina de familie isi gaseste usor justificarea unui motor dizal. Vorba aia, parerea mea.
Cat despre grafic, eram curios sa vad cum e distribuita puterea acestui motor. Si turatiile atinse, deoarece vorbim de un 3,7 V6, nu de un mastodont V10. Cum necum, din motorul ala de 3,7 l ies peste 500 cp, si asta cu o singura turbina.
Sau alea noi din WRC de 1.6T
#19
Scris 12 iunie 2011 - 06:12
#20
Scris 12 iunie 2011 - 08:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#21
Scris 12 iunie 2011 - 09:00
#22
Scris 12 iunie 2011 - 09:19
stai un pic, eu nu contest asta. aici ai cam fortat-o. iar comparatia am facut-o cu vechiul Audi ce concura la Le Mans, nu cu niste benzinare. da ma rog, se par eca tdi-urile nasc adevarate frustrari.Frectie . Ia vezi cat scot alea de F1 din 2.4L V8.
Sau alea noi din WRC de 1.6T
eram curios sa vad ce scoate motorul asta, mi se pare o chestie tare. si sa nu uitam ca masina asta merge 24 de ore la intensitate maxima.
#23
Scris 12 iunie 2011 - 09:31
#24
Scris 12 iunie 2011 - 09:33
Pai RA168-E de pe McLaren MP4/4 scotea aproape 700 cp din 1,494 cc cu vreo 20 si ceva de ani in urma ...Frectie . Ia vezi cat scot alea de F1 din 2.4L V8.Sau alea noi din WRC de 1.6T
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#25
Scris 12 iunie 2011 - 09:42
relu, pentru un nou venit pe acest forum, cuvintele alea ar parea destul de dure...mai ales ca nici nu s-a pus problema unui versus beninara-fumigena.Frustrare e acceptarea unei masini incomode/jegoase/galagioase, exclusiv pentru un consum ceva mai mic
in plus, desi pe mine nu m-a deranjat sunetul de dizal, actualele CR-uri cu DPF nu mai accepta atributele alea de mai sus.
daca vroiam consum mic, nu luam motorul de 170 de cai.
dar ideea postului meu nu a fost, repet, comparatia dizal-benzina.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi