Outlander 2.2 instyle Navi
#26
Scris 17 septembrie 2009 - 07:25
#27
Scris 17 septembrie 2009 - 09:31
De exemplu masina ASTA e 45.000 pe site iar in lista de preturi e 28.500.
Cum am mai scris pe aici, mie initial imi facuse cu ochiul un CX7, care exista inca pe pagina de net (AICI), dar in realitate s-a vandut acum o luna si jumatate, la pretul de 16900, nu la 24k, cum scrie pe site.
@Monitor_R
Masina e tot la Axis.
Abia azi dimineata am primit de la Romstal o ultima factura (dintre ei si dealer) care era necesara la dosar.
Cand mi-au dat celelalte acte acum vreo 10 zile, factura respectiva era de la alta masina.
Sper ca maine sa o pot lua de acolo.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#28
Scris 17 septembrie 2009 - 10:44
@Monitor_R
Masina e tot la Axis.
Abia azi dimineata am primit de la Romstal o ultima factura (dintre ei si dealer) care era necesara la dosar.
Cand mi-au dat celelalte acte acum vreo 10 zile, factura respectiva era de la alta masina.
Sper ca maine sa o pot lua de acolo.
Multam' de info...
Poate revii peste ceva timp cu impresii...
Monitor_R
#29
Scris 17 septembrie 2009 - 11:27
#30
Scris 17 septembrie 2009 - 07:57
Noroc ca au mai venit 3 colegi cu mine ca sa caste gura prin parc ca daca eram singur nu o puteam lua....
Mai nou, Axis s-a desfiintat => toate masinile sunt bagate intr-o parcare inchisa si raspunde de ele un tip trimis acolo de catre Romstal.
Cum majoritatea masinilor au bateria descarcata, nu se pot muta decat impinse. Omul de la Romstal zice ca el a facut o cerere pentru un starter, dar nu stie daca i se aproba sau nu.
Cert e ca ne-am apucat cu colegii sa mutam alte 2 suv-uri ca sa-l putem scoate pe asta, pana intr-un punct unde sa putem intra cu masina sa-i dam curent.
Cu ocazia asta am descoperit ca fiind keyless go, daca n-ai curent nu poti pune 'cheia' pe pozita de contact => ti se blocheaza volanul.
Noi am avut noroc doar cu 2 masini mutate, dar ca sa scoti altele trebuie sa muti jumatate din parc. Iar singurul angajat Romstal de acolo nu prea are cu ce sa te ajute nici daca ar vrea.
In tot parcul, in afara de noi mai erau 2 perechi care se uitau la masini. Iar cand a mai aparut o persoana care-l cauta pe omul de la Romstal, acesta s-a rastit la portar (in fata clientului) 'ca de lasa lumea sa intre, nu vede cata lume e in parc'?! (WTF... eram noi 4 langa masina si inca 2 perechi prin parc). Evident, respectivul a plecat instantaneu.
Bateria de la Outlander n-am reusit sa o incarcam nici de la Focus nici de la un A6, asa ca am rugat un tip de la parcul de camioane de alaturi sa ne ajute.
A venit ala cu un cap tractor Stralis, a mutat cablurile de pe 24V pe 12V si ne-a dat curent. Cu alea, se invartea motorul instantaneu, doar ca nu aveam motorina. Asa ca tot el ne-a dat si motorina
De acolo m-am dus la MCar sa o ia in evidenta si sa porneasca garantia. Cum aia de la parcul auto n-au facut niciun fel de PV de predare (doar mi-au oprit copia facturii si a buletinului meu), MCar a luat ca data de incepere a garantiei data din factura (adica de acum o luna). Oricum au foat foarte amabili si acum si zilele trecute cand le mai cerusem niste acte.
Am cumparat un set de covorase si am verificat la service daca exista recall-uri pt seria respectiva (eu banuiam ca sunt pt ca citisem pe forumul mitsu). Omul de la service, foarte amabil si el, a verificat VIN-ul si mi-a zis ca trebuie resoftata masina si trebuie schimbat un intrerupator la frana. Au vrut sa o faca pe loc, dar am preferat sa ma intorc la ei dimineata ca ma grabeam.
Cert e ca am reusit sa iau masina de la Romstal Leasing la fix o luna dupa ce am platit-o integral....
- am stat o saptamana sa emita o factura corecta, pentru ca pe cea initiala gresisera sediul nostru social. Desi tot ei au cerut iar eu le-am trimis de 2x CI-ul scanat ca sa aibe toate datele 'exacte'.
- am mai stat o saptamana pana ce (dupa insistente) mi-au dat cartea de identitate a masinii, declaratia vamana si copia facturii de provenienta (dintre dealerul Mitsu si ei). Doar ca factura respectiva era de la o alta masina, nu de la asta.
- asa ca am mai stat 2 saptamani pana am primit si copia corecta (e drept, saptamana trecuta nu i-am pisat deloc pt ca am avut altele pe cap)
- iar azi, dupa ce intr-un final aveam acte si numere, tot nu as fi putut sa o iau daca m-as fi dus singur si nu 'cu gasca'.
Concluza e ca desi preturile sunt ok la unele masini de acolo, serviciile de vanzare sunt sub orice critica.
Iar din ce am auzit pe acolo, daca vrei masina in leasing e si mai complicat. Romstal are interesul sa iei finantare de la ei iar in acte intervin probleme stupide de genul:
Vrei o masina => ti se emite o proforma valabila 48h. Daca nu platesti in 48h, nu ti se mai rezerva masina. Iar in 2 zile nu rezolvi niciun dosar de finantare....
Pur si simplu ai impresia ca nu vor sa vanda masinile respective...
Sa nu uit... trebe sa-i cumpar scrumiera ca nu are
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 17 septembrie 2009 - 08:08
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#31
Scris 17 septembrie 2009 - 08:17
Sunt nerabdator s-o vaz
#32
Scris 17 septembrie 2009 - 08:38
#33
Scris 17 septembrie 2009 - 08:55
Nu a avut scrumiera sau vreun "binevoitor" si-a insusit-o ?
Apropos de asta, ai verificat ca toate cele sa fie la locul lor (de ex. plase portbagaj daca are in dotarea de serie) ?
#34
Scris 17 septembrie 2009 - 09:25
Plase/despartitoare de portbagaj nu are, si alea sunt optionale.
Cheia a 2-a nu o are, inca incerc sa investighez daca e la Romstal (ei zic ca nu e) sau la dealerul de la care provine masina. O cheie noua e 198Eur + vreo 100Lei programarea.
In torpedou era doar cartea de service si un card intrenational de asistenta. Daca o fi avut o borseta cu manuale si alte hartii... nu o mai are.
Am gasit in schimb cricul, roata de rezerva, si pungile de plastic ce fusesera pe scaune .
Ce mi se pare ok la Mitsu fata de alte masini e ca s-au preocupat de structurarea destul de ok a accesoriilor. Mi-au dat la MCar un catalog cu lista de preturi, care practic e acelasi lucru cu varianta ONLINE a catalogului
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#35
Scris 17 septembrie 2009 - 09:40
Kit putere motor RALLITRONIC
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 17 septembrie 2009 - 09:56
Dar ce ma mir cand o scrumiera (din aia pahar) e 30.1Eur+TVA iar o bricheta e 20Eur + 4.6 Eur manopera = 20.9 Eur + TVA )
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#37
Scris 17 septembrie 2009 - 10:17
musai.trage si tu o fuga la Bistrita cu ea. Poate chiar sambata "aia".
felicitari. a durat ceva, dar... s-a rezolvat
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#38
Scris 18 septembrie 2009 - 02:50
Nu vad de ce trebuie sa platesti tu pt ea.
Iar pt scrumiera si bricheta cred ca poti lua si altele decat cele de la dealer, la un pret mai avantajos.
#39
Scris 18 septembrie 2009 - 05:31
imi pare rau ca a durat atat si ai avut parte de atatea probleme, dar bine ca ai rezolvat!
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#40
Scris 19 septembrie 2009 - 04:20
#41
Scris 19 septembrie 2009 - 04:24
ma voi duce cu un outlander ( dar 2,0 tdi chipuit la vreo 180cp zicese )
voi reveni cu impresii despre masina.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#42
Scris 19 septembrie 2009 - 06:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#43
Scris 19 septembrie 2009 - 06:28
#44
Scris 19 septembrie 2009 - 08:09
Eu as zice ca e hdi si nu dci.Nice. Dupa ce pui mana si pe Outie-ul lui levi (asta daca ti-l da) poti sa compari ambele variante (fumigena dci si tractor TDI).
#45
Scris 19 septembrie 2009 - 10:34
am foarte mare incredere in levi ca se descurca singur cu rodajulDaca levi vrea rodaj rapid, sa-si lase 1 ora camionu pe miinile lu ska ......
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 19 septembrie 2009 - 11:24
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#47
Scris 19 septembrie 2009 - 11:55
Fiind in rodaj, am incercat sa nu depasesc 3000 ture cu ea. Am mai scapat de cateva ori vreo 500 in plus, dar rar.
Asa ca vineri seara pana la TgMs m-a depasit O masina. Un Maserati prin Puchenii Mari.
Iar de dupa BV pana la MS tot disparea si reaparea in olinda un mertzan.
Ajuns in TgMs, a tras langa mine la semafor si apoi a plecat cu scartz ca sa pot sa-i admir emblema... S500 4matic.
Concluziile dupa 400km din care 350 la drum lung:
Sincer e mai ok dpdv tinuta de drum decat m-as fi asteptat de la un suv. OK, fata de ST am avut un usor sentiment ca joc tenis incaltat cu cizme de cauciuc, dar m-am adaptat destul de repede.
Daca tii trasele bune si anticipezi, se poate merge foarte sprinten cu ea. Fiind mai moale si mai inalta, nu se bucura prea tare daca o pui in balans, dar este previzibila.
Ce pierzi mai sus castigi din faptul ca sta ceva mai sus pe sosea => vezi mai departe/peste cel din fata.
Referitor la motor nu stiu ce sa zic deocamdata, dar chiar si asa in "rodaj", pare sa aibe reprize mai bune si mai sanatoase ca un A6 2.0 TDI de exemplu. Vedem peste o saptamana sau doua.
Dar oricum, masina promite....
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 19 septembrie 2009 - 11:58
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#48
Scris 20 septembrie 2009 - 01:04
#49
Scris 20 septembrie 2009 - 03:45
#50
Scris 20 septembrie 2009 - 08:23
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi