Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Outlander 2.2 instyle Navi


  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#51 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 septembrie 2009 - 11:41

deci... impresii.
exterior. nu stiu de ce, dar dintre tripleta mitsu/citro/pejo, prefer citro.
intram inauntru. spatiu decent in fata. m-as fi asteptat sa fie ceva mai mare.
nu stiu ce echipare e masina cu care am fost ( e adusa din Belgia ) dar avea piele, scaune o idee mai \"sport\", radio-cd-mp3, si alte minunatii.
oglinzi exterioare mari. vizibilitate destul de buna. din ce am putut sa remarc. oricum era noapte nu n-am omorat cu foarte multe manevre.
dau sa reglez scaunul. doar reglaj fata/spate si spatar. accesul in stanga scaunului la manete destul de dificil. unul cu o palme de 5kg si mititei in loc de degete va intampina greutati. mi-am gasit o pozitie OK ( as fi preferat ceva cu o idee mai buna )
volanul e reglabil doar pe verticala nu si pe orizontala (nasol). piele. comenzi volan. dimensiuni nu foarte mari. misto
dau cheie. CR CR CR CR, TDI de la mama lui :D
plec frumos pana la iesirea din oras, sa se incalzeasca motorul, pana ies din oras ( vreo 5min ) consumul varia intre 12-14%... :blink:
drumul incepe sa se goleasca, fiind deja trecut de 12:30 noaptea.
masina are o suspensie destul de tare, filtreza bine micile denivelari, dar in curbe te cam ia cu transpiratii deca exagerezi. subvirarea este destul de pronuntata cand se merge pe 2WD.
pe piatra craiului m-am mai jucat si cu 4WD si cu LOCK, iar cel mai OK la limita mi s-a parut LOCK, cand m-am bagat in niste curbe cu 80kmh si s-a pus pe traiectorie asa cum i-am zis, si nu a comentat decat prin niste scrastene de anvelope :D in rest, comportament tipic de FWD.
masina era in echipare cu jante pe 16\" si gume ... nu stiu exact de care. dar undeva pe la 205/215?!? oricum, nu erau ceva spectacol. se poate si mai bine.
cum zicea si levi, ideea e sa o incadrezi frumos pe curba si nu iti va da emotii ( asta daca nu exagerezi ). si mie mi-a trebuit un pic de obisnuinta dupa ce m-am dat jos din opel :)
despre motor, numai de bine.
zicese ca ar fi remapat ( afara ) (are omu hartii, grafice, diagrame, factura, etc ) la vreo 180cp si ~380-400nm.
acuma nu stiu CAT din cifrele alea ARE EXACT, dar SE SIMTE :)
0-100 nu a fost cazul sa ma dau in spectacol.
reprize de genul 60-100, 80-120kmh, doar cu soferul, le mananca ( bine, nu va asteptati la timpi de lamborghini ) dar ptr o masina de genul, eu am considerat ca e foarte bine. repet, fara pasageri sau bagaje )
motorul parea foarte elastic si vioi. of cors, dupe 2000rpm incepe sa miste, dar e suficient.
urca foarte bine pana pe la 160-170kmh as putea zice. i-am dat un ~180kmh+ si nu a intampinat probleme.
am ramas surprins si de acceleratiile de peste suta in a 5-a, si a 6-a... se duce foarte ok.
consumul pana la cluj a fost 9,2 cu o medie pe BC de 94kmh.
a aterizat avionul si din 2 pasageri cu bagaje multe, s-au facut pana la urma 4 cu bagaje FOARTE multe :lol:
i-am imbarcat, portbagajul s-a umplut la maxim, si i-am dat bice.
DECI, DEJA situatia se schimba RADICAL :)
o avea ea multi cai si niutoni, dar... se cam termina jmekeria. deja trebuia sa ma gandesc de 2 ori inainte de o depasire. se misca greoi, DAR se misca.
am venit multa mai relaxat ca la dus, avand in vedere \"cargoul\" pretios :D
la intrare in oradea aveam consum de 8,4 si medie pe BC de 76kmh. in conditiile in care la intors m-am incadrat 80% din timp pe la 100-120kmh, si doar de cateva ori maxime de 140-150kmh.
ce sa mai zic...
cutia de viteze mi s-a parut destul de scurta, dar tr 3 si 5 destul de apropiate una de alta ca amplasare.
spatii de depozitate garla. cotiera acceptabila.
iluminarea bordului si consolei, cu un rosu o idee cam aprins. multe butoane. nici n-am butonat prea multe
accesul la comenzi foarte accesibil ( geamuri el, reg oglinzi, semnalizatoare, bord, etc )
se putea o insonorizare mult mai buna. motor cam zgomotos peste 120kmh. si zgomotul la rulare.
materiale din interior, plastice, etc mi s-au parut de o calitate ok ( bine, eu nici nu dau foarte mare importanta la chestii de genul, ca nu ma intereseaza prea tare :D ideea e ca masina sa aibe MOTOR, si dupaia restul. si sa nu scartaie :lol: )
desi pare maricica, m-am obisnuit f repede cu dimensiunile. si nu e chiar asa mare la exterior.
pozitia la volan e ceva mai inalta. dar comparand cu LC120, e joasa
farurile bat foarte ok. dar tot nu-i xenon
sistemul de sunet desi era unul bun ( nu mai retin care ) nu se auzea asa cum mi-as dorit. nici nu m-am omorat. cand am auzit de muzica e pe CD-ul din bord, am pus pe radio. care are o receptie EXECRABILA. l-am dat pe minim si am ascultat motorul.

ce sa mai zic. mai intrebati voi daca veti dubii.

per total, o masina foarte misto. mi-a placut cum se misca. a fost oarecum peste asteptari, DAAAR, nu e o masina pentru mine
nu m-ar incanta sa conduc una zi de zi.

Aceasta postare a fost editata de ska: 20 septembrie 2009 - 11:45

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#52 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 20 septembrie 2009 - 05:50

pana la urma tot TDI-ul e plusul.
:blink:
ma iertati, am ceva ch3ch3oh la babord
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#53 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 septembrie 2009 - 12:00

plec frumos pana la iesirea din oras, sa se incalzeasca motorul, pana ies din oras ( vreo 5min ) consumul varia intre 12-14%... :blink:
......
despre motor, numai de bine.
.....

.....
la intrare in oradea aveam consum de 8,4 si medie pe BC de 76kmh. in conditiile in care la intors m-am incadrat 80% din timp pe la 100-120kmh, si doar de cateva ori maxime de 140-150kmh.
ce sa mai zic...

daor de bine de motor :lol:?
nu pare asa economic
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#54 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 08:10

daca nu mergi mult cu ea ( cum a stat in parcarea o sapt ) cred ca se reseteaza automat BC-ul.
oricum la 180 de cai sau cat se prespune ca are, e un consum decent zic eu, si pentru modul cum am mers :lol:
acuma... nu e mic consumul, dar e realist.
pune in calcul ca la intoarcere am fost 5 persoane cu portbagajul FULL de bagaje. deci vreo 300 si ceva de kile in plus, care SE SIMT, si la dinamica, si la performante si la consum.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#55 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 septembrie 2009 - 10:22

ce curbe ai luat bre cu 80??deja imi e rusine sa zic ca intru cu 50-60 in ace de par :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#56 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 septembrie 2009 - 10:24

Normal ca in ace de par. Dar nu a fortat nefiind masina lui..... :lol:
  • 0

#57 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 septembrie 2009 - 10:29

reformulez care a fost viteza de iesire :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#58 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 septembrie 2009 - 10:31

Punem pariu ca a fost + minim 15% ? :lol:
Hai pe o punga decojite .... :(
  • 0

#59 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 10:41

ce curbe ai luat bre cu 80??deja imi e rusine sa zic ca intru cu 50-60 in ace de par :lol:

niste ace de par mai ... "largi" :(
bine, 80 e la super limita, dar vrut sa vad cat duce.
curbele sunt acolo. se pot incerca ! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#60 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 septembrie 2009 - 10:46

ace de par inteleg curbe la 180 grade :(
daca sunt 2+2 benzi e ok 80 cred :lol: dar personal nu as merge cu dracovenia asta de ziceti voi
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#61 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 10:56

ace de par inteleg curbe la 180 grade :D
daca sunt 2+2 benzi e ok 80 cred :lol: dar personal nu as merge cu dracovenia asta de ziceti voi


da. sunt 3 benzi, 1 la coborare, si 2 la urcare. eu urcam. eram pe banda de langa ax ( niciodata nu stiu cum se numeroteaza benzile. care-i banda 1 si care-i 2 :( )
da, curbe de 180grd :D

Aceasta postare a fost editata de ska: 21 septembrie 2009 - 10:57

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#62 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 septembrie 2009 - 11:08

tre sa iau meditatii de la tine :lol: nu tin minte sa fi avuit mai mult de 60 hai poate 70 in ac de par ma rog poate intram cu 100 dar la in curba mai mult de 70 never :(

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 21 septembrie 2009 - 11:11

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#63 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 11:30

depinde de curba :lol: sau, cum sa ma exprim matematic... :(
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#64 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 septembrie 2009 - 11:33

parca v-am povestit o data cum lua cineva curbele marcate cu 30 la ora pe valea oltului, cu 120 in forester, de ziceai ca ai murit de 10 ori pana la iesirea din viraj si ni s-a facut rau la toti in masina.

un meserias al volanului poate face minuni cu masini care nu par a avea ceva iesit din comun. de multe ori spun ca piesa de pe scaun e mai importanta decat cea de sub capota.

imi aduc aminte cum a condus un pilot de f1 o saracie de liana la topgear. ala s-a apropiat de timpii unor masini sport, conduse de catre stig, oricine ar fi el, clar pilot cu experienta. va dati seama ce frustrari ar crea ala in trafic cu un logan ceva.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#65 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 septembrie 2009 - 12:35

o sa ramaneti suprinsi dupa ce incercati ceva din dracoveniile astea
eu inca sunt "marcat" de cum stateau pe viraje ex37 si fx 50 de la infiniti..
in special ex37 pe care l-am alergat la greu pe transfagarasan
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#66 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 septembrie 2009 - 12:41

corect, au evoluat foarte mult, singura smecherie e sa le pui unde trebuie pe sosea.

desigur ca un sedan sport va merge mereu mai tare, dar nu obligatoriu in mainile oricarui sofer. adica pana la urma nu masina te face.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#67 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 12:46

soferul face diferenta pana la limita masinii.
care surprinzator, pot fi peste asteptari.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#68 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 septembrie 2009 - 01:30

mai limita mea e unde intra domnul DSC :D
pe de alta parte toti amicii care mergeau in spate s-au jurat ca saracia mea sta lipita de sosea,vedem dupa ce pun gume sau jante pe 17 :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#69 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 septembrie 2009 - 03:07

soferul face diferenta pana la limita masinii.
care surprinzator, pot fi peste asteptari.

dap :D
exact asta e explicatia..sunt foarte curios cum sta x3ul lui cata...
compromisul de stabilitate la genul asta de masini e mult mai mic decat se crede...masinile astea nu sunt ARO :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#70 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 21 septembrie 2009 - 03:31

Sta ok pe acele de par gen Padurea Bogatii, urcarea spre Predeal etc.
Dai gaz, scartaie, dar se aseaza.
  • 0

#71 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 septembrie 2009 - 03:50

.......
Dai gaz, scartaie, dar se aseaza.

Dar calm, fara stinga/dreapta "nervos"..... :D
Ideea e ca fiecare masina se conduce in felul ei. Dupa ce ai inceput s-o cunosti, te miri si tu ce poti face cu ea.
"Defender", cladirea aia pe 4 roti. Sa vezi ce te dai cu el de-a latu dupa ce-l inveti :D
  • 0

#72 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 septembrie 2009 - 05:02

Dai gaz, scartaie, dar se aseaza.


asa face si saracia mea.

dap, cu defenderul poti face drifturi :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#73 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 05:47

saracia cu care m-am dat eu, repet, avea jante pe 16 si gume cu talon ingust... 205/215 ceva de genul. plus ca erau cam uzate.
jantele pe 18 cu gume ceva mai late cu siguranta ofera un spor de stabilitate.

sa nu mai vb de x3-ul lui cata, care joaca deja in alta liga, fiind cam cel ma dinamic model in gama SUV-urilor.
plus pachetul M, care ii mai da un plus de ajutor :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#74 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 septembrie 2009 - 06:26

da, dar la vara o sa stau si in cap sa-i cumpar 4 gume. NU EXISTA la noi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#75 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 septembrie 2009 - 06:58

aducem de afara :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi