exterior. nu stiu de ce, dar dintre tripleta mitsu/citro/pejo, prefer citro.
intram inauntru. spatiu decent in fata. m-as fi asteptat sa fie ceva mai mare.
nu stiu ce echipare e masina cu care am fost ( e adusa din Belgia ) dar avea piele, scaune o idee mai \"sport\", radio-cd-mp3, si alte minunatii.
oglinzi exterioare mari. vizibilitate destul de buna. din ce am putut sa remarc. oricum era noapte nu n-am omorat cu foarte multe manevre.
dau sa reglez scaunul. doar reglaj fata/spate si spatar. accesul in stanga scaunului la manete destul de dificil. unul cu o palme de 5kg si mititei in loc de degete va intampina greutati. mi-am gasit o pozitie OK ( as fi preferat ceva cu o idee mai buna )
volanul e reglabil doar pe verticala nu si pe orizontala (nasol). piele. comenzi volan. dimensiuni nu foarte mari. misto
dau cheie. CR CR CR CR, TDI de la mama lui
plec frumos pana la iesirea din oras, sa se incalzeasca motorul, pana ies din oras ( vreo 5min ) consumul varia intre 12-14%...
drumul incepe sa se goleasca, fiind deja trecut de 12:30 noaptea.
masina are o suspensie destul de tare, filtreza bine micile denivelari, dar in curbe te cam ia cu transpiratii deca exagerezi. subvirarea este destul de pronuntata cand se merge pe 2WD.
pe piatra craiului m-am mai jucat si cu 4WD si cu LOCK, iar cel mai OK la limita mi s-a parut LOCK, cand m-am bagat in niste curbe cu 80kmh si s-a pus pe traiectorie asa cum i-am zis, si nu a comentat decat prin niste scrastene de anvelope in rest, comportament tipic de FWD.
masina era in echipare cu jante pe 16\" si gume ... nu stiu exact de care. dar undeva pe la 205/215?!? oricum, nu erau ceva spectacol. se poate si mai bine.
cum zicea si levi, ideea e sa o incadrezi frumos pe curba si nu iti va da emotii ( asta daca nu exagerezi ). si mie mi-a trebuit un pic de obisnuinta dupa ce m-am dat jos din opel
despre motor, numai de bine.
zicese ca ar fi remapat ( afara ) (are omu hartii, grafice, diagrame, factura, etc ) la vreo 180cp si ~380-400nm.
acuma nu stiu CAT din cifrele alea ARE EXACT, dar SE SIMTE
0-100 nu a fost cazul sa ma dau in spectacol.
reprize de genul 60-100, 80-120kmh, doar cu soferul, le mananca ( bine, nu va asteptati la timpi de lamborghini ) dar ptr o masina de genul, eu am considerat ca e foarte bine. repet, fara pasageri sau bagaje )
motorul parea foarte elastic si vioi. of cors, dupe 2000rpm incepe sa miste, dar e suficient.
urca foarte bine pana pe la 160-170kmh as putea zice. i-am dat un ~180kmh+ si nu a intampinat probleme.
am ramas surprins si de acceleratiile de peste suta in a 5-a, si a 6-a... se duce foarte ok.
consumul pana la cluj a fost 9,2 cu o medie pe BC de 94kmh.
a aterizat avionul si din 2 pasageri cu bagaje multe, s-au facut pana la urma 4 cu bagaje FOARTE multe
i-am imbarcat, portbagajul s-a umplut la maxim, si i-am dat bice.
DECI, DEJA situatia se schimba RADICAL
o avea ea multi cai si niutoni, dar... se cam termina jmekeria. deja trebuia sa ma gandesc de 2 ori inainte de o depasire. se misca greoi, DAR se misca.
am venit multa mai relaxat ca la dus, avand in vedere \"cargoul\" pretios
la intrare in oradea aveam consum de 8,4 si medie pe BC de 76kmh. in conditiile in care la intors m-am incadrat 80% din timp pe la 100-120kmh, si doar de cateva ori maxime de 140-150kmh.
ce sa mai zic...
cutia de viteze mi s-a parut destul de scurta, dar tr 3 si 5 destul de apropiate una de alta ca amplasare.
spatii de depozitate garla. cotiera acceptabila.
iluminarea bordului si consolei, cu un rosu o idee cam aprins. multe butoane. nici n-am butonat prea multe
accesul la comenzi foarte accesibil ( geamuri el, reg oglinzi, semnalizatoare, bord, etc )
se putea o insonorizare mult mai buna. motor cam zgomotos peste 120kmh. si zgomotul la rulare.
materiale din interior, plastice, etc mi s-au parut de o calitate ok ( bine, eu nici nu dau foarte mare importanta la chestii de genul, ca nu ma intereseaza prea tare ideea e ca masina sa aibe MOTOR, si dupaia restul. si sa nu scartaie )
desi pare maricica, m-am obisnuit f repede cu dimensiunile. si nu e chiar asa mare la exterior.
pozitia la volan e ceva mai inalta. dar comparand cu LC120, e joasa
farurile bat foarte ok. dar tot nu-i xenon
sistemul de sunet desi era unul bun ( nu mai retin care ) nu se auzea asa cum mi-as dorit. nici nu m-am omorat. cand am auzit de muzica e pe CD-ul din bord, am pus pe radio. care are o receptie EXECRABILA. l-am dat pe minim si am ascultat motorul.
ce sa mai zic. mai intrebati voi daca veti dubii.
per total, o masina foarte misto. mi-a placut cum se misca. a fost oarecum peste asteptari, DAAAR, nu e o masina pentru mine
nu m-ar incanta sa conduc una zi de zi.
Aceasta postare a fost editata de ska: 20 septembrie 2009 - 11:45