Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Conversie 8 valve in 16valve


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 27 septembrie 2009 - 11:34

Rog un mecanic cu experienta sa-mi raspunda la urmatoarele:
1) Am un Logan de 1.4 8 valve si am observat ca are acelasi cod motor cu Renault Clio II Symbol dar motor de 1.4 16valve - codul fiind K7J.
2) As vrea sa stiu care sunt piesele necesare schimbarii la motorul meu inafara de urmatoarele:
a ) Distributie
b ) Chiulasa (cele 2 axe cu came, supape, arcuri supape, etc - toate internele chiulasei)
c ) Electronica motorului donator
d ) Arborele cotit (sau se potriveste arborele cotit de la 1.4 8 valve? )
e ) Galerie admisie+galerie evacuare.
3) V-as ruga sa nu ma luati la misto - lucru nu prea placut cand esti un incepator in ale mecanicii. Desi experienta va permite sa aveti unele momente de aroganta as ruga sa fiti mai domoli cu mine.
NU MA INTERESEAZA PARERI DE GENU:
- CUMPARA ALTA MASINA
- ORIENTEAZA-TE SA FACI ALTCEVA CU BANII

SINGURELE PARERI CARE MA INTERESEAZA SUNT:
-CONTINUAREA LISTEI DE PIESE NECESARE
-SFATURI AJUTOR
-MA GANDEAM CA DACA AR FI SA MONTEZ MOTORU CU TOT CU PLANETARE, CUTIE DE VITEZE TOT ANSAMBLUL MOTRIC DE LA MASINA DONATOARE AR FI PROBLEME CU R.A.R-UL.
-IN CAZUL IN CARE SCHIMB DOAR INTERNELE NU MA OBLIGA NICI UN RAR SA FAC NICI O OMOLOGARE DEOARECE AM OBSERVAT GAZELE LA MOTORUL IN 16VALVE SUNT MAI SCAZUTE DAR NU CU MULT, IAR CA PERFORMANTE NIMENI NU VA PUNE MASINA DE LA RAR PE UN TESTER DINAMOMETRIC.
CU STIMA SI RESPECT,
Alex.

Aceasta postare a fost editata de csCS_05_HHO: 27 septembrie 2009 - 11:35

  • 0

#2 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 28 septembrie 2009 - 01:40

Eu as merge pe un transplant total de motor, caci inteleg ca ai motorul de Symbol.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#3 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 28 septembrie 2009 - 06:19

da ai inteles bine; am motorul de Symbol dar cel in 8 valve (asa vin toate Loganele cu motor de 1.4 din fabrica). Dar totusi nu vreau sa ma complic cu RAR-ul. Poti sa ma ajuti cu un sfat in legatura cu modificarea celui actual?
  • 0

#4 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 septembrie 2009 - 10:15

Din ce stiu eu, blocurile nu sunt aceleasi ( 8v cu 16v ), internele difera si ele, pina si prinderea pe caroserie e alta. Intr-un cuvint, n-ai cum.
  • 0

#5 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 28 septembrie 2009 - 10:27

pai daca blocurile difera de ce au acelasi cod motor? din cate stiu eu codu motor reprezinta acelasi tip de bloc motor sau ma insel eu oare? Pistoanele au acelasi alezaj precum si cursa de la PMS pana la PMI e aceeasi. Vezi ca nu ma refer la motorul de pe Clio II Hatchback vorbim de CLIO II SYMBOL - VARIANTA BERLINA, SEDAN care are cod motor K7J nu K4J ca si la varianta Clio hatchback
  • 0

#6 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 septembrie 2009 - 10:34

Nu stiu de clio 16v, eu stiu de motorul de 1.4 16v care se pune pe Logan. In alta ordine de idei, chiar daca 2 motoare au acelasi alezaj si cursa, nu inseamna ca internele sunt la fel. In cazul loganului, difera.
O conversie de care zici tu a vrut sa faca acum citeva luni un coleg de-al meu si n-a mers. Acum mi-a explicat de ce, si eu ti-am explicat tie.
  • 0

#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 septembrie 2009 - 10:55

eu stiu de motorul de 1.4 16v care se pune pe Logan.


poate 8v nu?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 septembrie 2009 - 11:07

Pana mea, nus pe ce se pune. E de 1.4 16v.

De fapt mint. Frate-miu a avut symbol 1.4 16v. Daca o exista si pe logan, habar n-am.
  • 0

#9 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 septembrie 2009 - 11:15

nu exista.
1,4 8v 75cp
1,6 8v 90cp
1,6 16v 106cp
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#10 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 30 septembrie 2009 - 11:46

Eu ti-am explicat clar pe Logan nu exista motor 1.4 16valve decat motor 1.4 8 valve. Au acelasi cod motor - internele la cel de 16 valve nu sunt forjate (pre-pregatire pt turbo din fabrica) daca la asta te referi - iar restul componentelor sunt la fel - Am discutat cu cativa mecanici cu experienta - de varsta mai tanara - FARA IDEI PRECONCEPUTE CA UNII DINTRE NOI.
Imi pare rau Relu, dar nu vreau sa fiu rautacios... am discutat cu niste mecanici adevarati si mi-au zis ca merge foarte simplu chestia si am 2 moduri:
a ) MERG CUMPAR COMPONENTELE NOI SAU DE LA UNA LOVITA - SI SE VA EXECUTA CONVERSIA
b ) SCHIMB MOTORUL CU TOTUL (montajul va fi mai usor) dar va trebui mers la RAR.
Inafara de scuter mai conduci si altceva? :P :)

P.S. Daca e cineva interesat de aceasta chestie pretul pt o astfel de conversie costa MAXIM 800 euro.

Aceasta postare a fost editata de csCS_05_HHO: 30 septembrie 2009 - 11:48

  • 0

#11 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 octombrie 2009 - 07:41

.... In alta ordine de idei, chiar daca 2 motoare au acelasi alezaj si cursa, nu inseamna ca internele sunt la fel. In cazul loganului, difera.
O conversie de care zici tu a vrut sa faca acum citeva luni un coleg de-al meu si n-a mers. Acum mi-a explicat de ce, si eu ti-am explicat tie.

Am discutat cu cativa mecanici cu experienta - de varsta mai tanara - FARA IDEI PRECONCEPUTE CA UNII DINTRE NOI.


Pe linga faptul ca nu trebuie sa tipi, crede-ma ca am vrut sa te ajut stiindu-i pe colegii mei care au incercat sa faca o transformare de genul asta. Nu stiu cita experienta au amicii mei, dar mi-au spus ca nu au reusit.

...
Imi pare rau Relu, dar nu vreau sa fiu rautacios...
...
Inafara de scuter mai conduci si altceva? :P :)
....


Nu esti rautacios ci doar prost crescut.
Nu-i frumos sa iei la misto pe cineva pe care nu-l cunosti, chiar daca din diverse motive nu are masina.
  • 0

#12 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 octombrie 2009 - 07:42

Si oare ce castigi cu acei MAXIM 800 de euro dati?
  • 0

#13 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 octombrie 2009 - 08:15

Chiar as fi si eu curios... O admisie buna, o evacuare completa, buna, si o resoftare, cred ca ar costa mai putin si cu rezultate mai bune... Dar poate nu ma pricep...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#14 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 01 octombrie 2009 - 08:21

vreo 25 cavalos din conversie parca sau pe acolo
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 octombrie 2009 - 09:35

cat sa castige?
cel de 8v are 90cp. ala de 16v are 106cp. nu cred ca se castiga mai mult.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 octombrie 2009 - 09:42

Era vorba de 1.4.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#17 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 octombrie 2009 - 10:38

corect. greseala mea. :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#18 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 octombrie 2009 - 10:59

La care nu gasesc specificatiile celor 2 motoare amintite (8v si 16v).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#19 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 01 octombrie 2009 - 12:07

pai cel de 1.4 are 75 de cai si 112 NM (cu soft de fabrica) - cu soft matrasit are putin peste 81 cai si 126 NM
iar cel de 1.4 16valve are 98 de cai si 126 NM (cu soft de fabrica) - cu soft matrasit are putin peste 106 cai si 142-143 NM. Eu zic ca atata timp cat vrei sa pastrezi masina silentioasa e buna aceasta alegere - in orice caz eu vreau sa fac aceasta modificare pentru ca o sa fie un Logan unicat - daca restu n-au reusit eu o sa reusesc - Unde altii se opresc eu caut o cale de ocolire pentru a ajunge la destinatie.
  • 0

#20 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 01 octombrie 2009 - 12:22

daca vrei neaparat sa faci o treaba pui 2 litri sau 1,8 16 valve altfel cu cei 800-1000 euro vinzi masina si iei un Logan 1,6
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#21 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 01 octombrie 2009 - 10:41

ce vrei tu nu prea are sens...;) nu te supara

motorul o avea acelasi cod dar daca pastrezi din el doar blocul, pistoanele si arborele in rest trebuind sa schimbi tot ce faci?alta chiulasa, supape, distributie, electronica, admisie, evacuare.

si belelele de-abia aici incep..ce faci cu restul? ambreiaj, cutie, transmisie, frane...

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 01 octombrie 2009 - 10:42

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#22 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 01 octombrie 2009 - 10:53

franele le-am studiat la Renault Symbol - sunt la fel; cutia de viteze e putin mai lunga, dar m-am documentat - actuala cutie face fata pana in 160 NM ca si cuplu motor. Ambreiajul si el se potriveste.
dar eu nu vreau motorizare asa de mare
nu ma intelegeti gresit nu vreau consumuri extravagante. stiu ca se poate pune motor de 2 litri... gen Clio RS... dar ca sa nu ma complic atat de mult cand merg la RAR vreau sa am totusi un motor cam cu aceleasi prinderi sa nu ma ia la 11 metri cu rezistenta materialelor care au invatat-o ei acu 20-30 de ani. Dupa cum stim inca suntem in Romania, iar RAR-ul e la fel de strict cu noxele cu puterea noului motor si cu sistemele de franare; de am fi in america as fi avut probabil alte orientari. merci totusi de sfat... astept sa strang si restu de bani - motorul - service-ul l-am gasit banii se vor strange.

Aceasta postare a fost editata de csCS_05_HHO: 01 octombrie 2009 - 10:55

  • 0

#23 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 octombrie 2009 - 11:23

nu se poate transplanta la propriu motorul, nu?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#24 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 05 octombrie 2009 - 11:42

ba da il poti transplanta, dar singura problema momentan sunt banii, astept sa-i strang....
  • 0

#25 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 05 octombrie 2009 - 11:47

Daca vrei si de la mine o parere,uita perversiunea asta.......
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi