Manual Jeep Grand Cherokee
#1
Scris 29 ianuarie 2010 - 04:23
Life must be taken one disaster at a time
#2
Scris 29 ianuarie 2010 - 05:41
Am mai scris, am condus cateva sute de km asa ceva...Foarte misto masina, de-ti permiti sa-i potolesti setea...
Nu te-ai gandit la nitel gpl?
Deci, 2-reprezinta treapta maxima pana la care lucreaza, adica nu se mai duce pana la a patra.
In principiu se foloseste pe teren dificil, ca si 1.
De asemenea, fiind intr-o treapta superioara , se poate baga in 2, intrand in frana de motor. Eu foloseam iarna, inaintea virajelor dificile.
Legat de pilotul automat, ce nu-ti dai seama? Iti mentine viteza la care ai ajuns,daca apesi frana, ,,sare'', daca accelerezi, cand iei piciorul de pe acceleratie, revine la viteza setata. Mai poti accelera din buton, fara pedala.
Evident,cunosteai astea, dar poate le-ai improspatat pana la venirea cartii.
Daca nu te-ar rupe intretinerea, ar fi super masina la acei bani avand automata, piele,4x4, nitica putere.
Bafta!
#3
Scris 29 ianuarie 2010 - 06:15
In afara am facut Sinaia - Bucuresti cu 13%. Stiu cum functioneaza pilotul, l-am folosit din plin in afara orasului, dar aseara am vrut sa-l folosesc din nou si daca puneam frana nu se ducea inapoi la viteza setata. Poate nu-mi aduc eu aminte cum naiba se configura. Mai am si un buton care se cheama "overdrive" care am inteles ca ar trebui folosit in oras pentru consum mic dar nu prea imi dau seama ce ar trebui sa faca.
O sa mai scriu pe masura ce imi mai aduc aminte. Oricum manualul e de baza
Life must be taken one disaster at a time
#4
Scris 29 ianuarie 2010 - 06:30
Sau cel putin asa era modul de functionare pe masinile pe care l-am mai folosit
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 ianuarie 2010 - 06:31
#5
Scris 29 ianuarie 2010 - 06:33
PS: sa te poarte sanatos si fara incidente !
Aceasta postare a fost editata de berkut: 29 ianuarie 2010 - 06:34
#6
Scris 29 ianuarie 2010 - 06:38
#7
Scris 29 ianuarie 2010 - 07:06
Asta a costat vreo 6000E prin 2007. E a unui unchi dar cum el nu o foloseste si eu am roti de vara pe a mea am luat-o sa ma dau cu ea pe la munte N-am apucat sa merg in offroad decat pana la stana regala dar ziceai ca sunt pe autostrada
N-am aparat foto ca ii faceam si poze. In afara de consum (care ma rupe efectiv - e 4.5 mil un plin si de regula consum mai mult de un rezervor pe luna) si exceptand cutia automata care e comoda dar prefer cutia manuala, in rest e o super masina. Daca nu ma insel vazusem una de vanzare la vreo 3500E.
Life must be taken one disaster at a time
#8
Scris 29 ianuarie 2010 - 08:51
ce ma enervezi ma grinch ... o d'aia vroiam eu sa iau . baga si tu poze , detalii alea alea zi de la cine si cu cat ai luat-o
PS: sa te poarte sanatos si fara incidente !
Si mie mi-a ramas la suflet masina asta. Te ,,lafai americaneste'' in ea. Mi-a placut mai mult decat LC120 .Ska, sa nu raspunzi.
O instalatie de gpl aproape ca i-ar injumatati costurile.
Oricum, mie imi plac toate ciudateniile de la jeep.
Grinch, ti-am scris mai sus, cand apesi frana ,,sare'' de pe pilot automat, trebuind o noua setare, adica nu mai revine la viteza prestabilita.
Cartea nu-ti reduce consumul.
#9
Scris 29 ianuarie 2010 - 09:25
Dar pe net n-ai gasit nimic ?
Incearca sa-l iei de AICI
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 ianuarie 2010 - 09:17
#11
Scris 29 ianuarie 2010 - 10:51
Consumul rupe intr-adevar. Sub 25.2% in oras n-am reusit sa cobor, 28% fiind o medie normala pentru mine
In afara am facut Sinaia - Bucuresti cu 13%.
Deci asta e masina e facut naveta cu ea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 29 ianuarie 2010 - 11:06
am fost si eu acu multi ani cu una, mai prichindel fiind.
retinusem doar ca era americaneasca, ca golea rezervoru ca dorel berile, si ca avea motor MAAARE
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 30 ianuarie 2010 - 09:51
Uite colea lista http://www2.autovit....e=Pret&sens=ASC
In mod sigur gasesti una la un pret cat se poate de ok si pana la diferenta care vroiai sa o dai pentru un LC120 bagi benzina
@LKS
Stiu ca sare din pilot cand apesi pe frana dar mi se parea aiurea sa setez viteza de fiecare data cand apas frana. Daca nu ma insel exista un buton pentru resume (altul decat on/off). Ma batea si pe mine gandul sa-i pun GPL. Am inteles ca ajunge cam la 500E instalatia cu tot cu montaj. Daca are cineva informatii in acest sens as fi curios sa stiu care e suma reala. N-am stat sa fac un calcul dar probabil ca banii se recupereaza destul de repede. Spatiu pentru butelie e din plin in masina.
@Relu
N-am gasit owners manual. Chiar si link-ul dat de tine e un SEO spam stupid. Te pune sa-ti faci cont dar nu exista fisierul respectiv. Poti sa schimbi in url textul "jeep grand cherokee owners manual" cu orice text vrei tu si ai sa vezi ca obtii acelasi rezultat (eg. http://nowdownloadal... nu exista&cr=1)
In schimb am gasit manualul de service pe acest site.
@alex
Thanks .. e pe rapidshare si o sa dureze ca trebuie sa astept 15 min intre download-uri dar macar e ceva Sper sa fie versiunea care imi trebuie mie
@ska
Super masina .. asta in conditiile in care nu agreez deloc masinile mari cu cutie automata. Daca nu ar exista consumul imens mai ca mi-as lua si eu una. Cred insa ca as prefera varianta dupa 1999 pana in 2004 probabil pentru ca imi plac formele rotunde. Cel pe care il conduc este identic cu cel de aici fiind insa versiunea Limited Edition.
The Limited was the premium model, with the lower body paneling being the same color as the vehicle color. The Limited also boasted standard features such as leather seating, optional power sunroof, mirrors, seats, and remote keyless entry system; heated mirrors, and heated seats, a basic onboard computer; and waffle-like cast aluminum wheels.
Nu are trapa, in schimb are "seat programing" ce permite reglarea electronica a scaunului in toate pozitiile si retine doua setari. De curand am descoperit ca si volanul se poate regla dar n-am simtit niciodata nevoia. Are oglinda retrovizoare cu un buton antiorbire pentru timp de noapte, computer de bord, sistemul de luminii de bord pe automat in care detecteaza daca exista lumina suficienta afara si aprinde sau stinge bordul, farurile si pozitiile si opreste farurile la cateva minute dupa ce ai oprit motorul masinii. Oglinzi incalzite si geamuri electrice cu optiune de "child lock". Daca nu ma insel salvarea setarii scaunului salveaza si pozitia oglinzilor. Inchidere centralizata si alarma. De fapt am chiar doua alarme pe ea. In plus mai are un DVD player si un TV montate ulterior pentru copii Din pacate ala care le-a montat era un carpaci. Sunetul de la DVD se prinde pe radio prin antena si cum antena actuala e rupta (cea originala a fost furata) nu prea functioneaza sonorul.
Per total sunt foarte multumit de cum merge si probabil ar fi masina ideala pentru drumuri lungi sau plecari la munte fiind foarte comod de condus. Ca idee am condus de curand Opelul Corsa si un Fiat Bravo si ambele avea directia mai tare decat Jeep-ul (chiar si pe modul City la Fiat Bravo).
Singurele probleme pe care le-am intampinat este faptul ca schimba destul de sus (azi dimineata am dus-o la 4000 ture pana sa schimbe) cand e cutia rece. Nu-mi dau seama daca e o problema generala a cutiei sau specific masini respective, o mica eroare la senzorul de apa din radiator care uneori imi da un mesaj "cooler sensor bad" cand pornesc masina si o problema cu luminile de marchariere care nu stiu de unde apare pentru ca cea din stanga merge sigur (am vazut-o aprinsa chiar ieri cand dadeam cu spatele). In rest .. pentru o masina atata de mare se misca foarte natural, are o foarte buna vizibilitate atat in fata (pozitia soferului este destul de inalta) cat si in spate.
N-am avut nici un fel de probleme pe zapada desi am impresia ca are cauciucuri all season, am intrat in orice nameti si a iesit fara probleme. Cutia de viteze este NP 249 Quadra-Trac 1996-1998 - am vazut ca are trei pozitii pentru 4x4 - full, N respectiv 4Low (transfer cases had a low-lock capability, meaning a hard gear transferred power in 4LO (front and rear drive shafts are locked at same speed in low range)) dar la mine a stat tot timpul pe 4x4 full. ABS-ul m-a ajutat de cateva ori .. chiar azi dimineata era sa o ating pe una intr-un ML care a pus frana brusc cand s-a speriat de unul care i-a taiat fata
Cam atat din ce imi aduc aminte.
Life must be taken one disaster at a time
#14
Scris 30 ianuarie 2010 - 10:37
benzina 1000 euro RCA+impozit cred ca vine cam 1500 euro
#15
Scris 30 ianuarie 2010 - 10:40
http://209.85.129.13...o&ct=clnk&gl=ro
Eu am Tomasetto secventiala de cca. 2 ani si nici o problema. Am mai avut gpl pe alte masini, instalatii ,,nesecventiale'' si le simti dar, daca instalatia e secventiala( are calculator), iar motorul are nitica putere, n-o simti.
Cand o duc pe rosu, sare pe benzina.
DMihnea are iarasi ceva experienta cu gpl-ul.
Eu am optat pentru rezervor toroidal, pentru spatiu, estetica.
La tine e exclus, fiindca iti trebuie gaz...
Gandeste-te ca, vei avea o medie de maxim 28%, dar cu un cost al litrului de 2 lei.
Sunt masini care au acelasi consum pe gaz, benzina.
Folclor despre gpl de la ,,tastaturisti''...tot gasesti.
Americancele sunt renumite pentru directia pe care n-o simti, rotind foarte usor volanul.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 30 ianuarie 2010 - 10:42
#16
Scris 30 ianuarie 2010 - 10:46
#17
Scris 30 ianuarie 2010 - 10:50
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi