http://www.garajul.r...hnice-complete/
Mitsubishi a prezentat, inainte de iminenta lansare de la Salonul Auto de la Geneva, mai multe detalii despre noul crossover compact, intitulat ASX.
Noul model moşteneşte gena sportivă Mitsubishi si oferă, in acelaşi timp, flexibilitatea şi utilitatea unui SUV, dar şi manevrabilitatea şi performanţele unui automobil de clasa compacta.
ASX va utiliza o platforma tehnica noua, intitulata Project Global. Aceasta este o evolutie a arhitecturii utilizate de actualul Lancer si va sta, in diferite versiuni de ampatament, la baza tuturor viitoarelor modele Mitsubishi.
Cu o lungime de 4.29m si un ampatament neobisnuit de mare, de 2.67m (valoare apropiata de cea a actualului Outlander), ASX va oferi un spatiu interior extrem de generos. Portbagajul are un volum util de 419 litri, iar bancheta fractionabila 60/40 se poate rabata complet, pentru a crea o suprafata de încarcare perfect plana, modularitatea interioara fiind un factor important pentru succesul excursiilor, vacantelor sau ieşirilor la cumparaturi.
Gama de motorizari va cuprinde doua propulsoare complet noi: o unitate pe benzina de 1.6 litri si un diesel de 1.8 litri. Ambele motoare sunt Euro5 si dezvolta 116, respectiv 150 de cai putere.
Toate propulsoarele vor fi cuplate standard la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Dieselul va putea fi comandat, ulterior, si impreuna cu recent lansata cutie automata cu doua ambreiaje, TC-SST.
Garda la sol de 195mm, mai mare cu 55mm decat media clasei compacte, se va dovedi utila pentru drumurile din ''jungla urbana'' mioritica, in timp ce sistemul inteligent de tractiune integrala S-AWC (Super All Wheel Control), preluat de la Outlander, ar trebui sa ii asigure noului crossover Mitsubishi performante cel putin onorabile in off-road. S-AWC va fi disponibil doar pe versiunea diesel a noului ASX. Trei setari diferite vor fi disponibile, 2WD (tracţiune pe puntea faţă, pentru conditii ideale de aderenta si asigurarea unui consum redus de combustibil ), 4WD (tracţiune integrală nepermanentă - in funcţie de stilul de conducere şi de calitatea suprafeţei de rulare, acest mod permite transmiterea automată a puterii şi către puntea spate, asigurand o tractiune mai buna indiferent de conditiile meteorologice sau de calitatea suprafetei de rulare ) si Lock (diferential central blocat, cuplul fiind transmis permanent si către puntea spate, ideal pentru trasee off-road sau conditii de rulare dificile), cele trei pozitii fiind selectabile prin intermediul unui controller rotativ.
ASX va fi plasat sub Outlander in gama Mitsubishi si va concura in disputatul segment al crossoverelor compacte, unde va avea de infruntat modele de succes precum Nissan Qashqai sau Skoda Yeti.
Noul ASX va fi disponibil in showroom-urile Mitsubishi din toata Europa, imediat dupa lansarea oficiala din cadrul Salonului Auto de la Geneva, cel mai probabil de la sfarsitul lunii martie, insa deocamdata nu se stie exact cand va sosi si in Romania.
--
Mie mi se pare FOARTE simpatica!!
Aceasta postare a fost editata de the1: 26 februarie 2010 - 11:53