Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Noul Kia Sorento (2010).


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 06 martie 2010 - 01:24

Modelul Sorento din 2010 mai pastreaza aproape numai numele vechiului model din 2003. Acesta nou prezinta caracteristici foarte diferite intre ele, astfel: rezultatele obtinute la folosirea sa pe sosea si pe drumuri usor accesibile sunt mai bune, in timp ce in cazul zonelor de off-road este mai putin indicata folosirea lui, datorita faptului ca nu are reductor si caroseria sa este foarte joasa.Preturile pleaca de la 26.000 de euro, versiunea cu motor Diesel de 197 CP. In momentul actual, toate celelalte autoturisme de teren cu aceleasi caracteristici au un pret superior, iar cele care sunt la acelasi nivel de pret sunt mai putin puternice, mai mici sau mai slabe si mai mici in acelasi timp. In a 2-a jumatate a lui 2010, acest model va putea fi comercializat si intr-o alta versiune, cu un motor tot diesel, insa mai putin puternic.

KIA a schimbat complet structura modelului Sorento cu noul model. Acum, cu noul motor si cu cea mai mica rezistenta aerodinamica la inaintare, consumul de combustibil a scazut. Conform datelor oficiale, modelul Sorento cu cutie manuala consuma intre 6.5 si 6.6 litri/ 100 km (in functie de tractiunea spate sau totala. In momentul de fata nu exista alt autoturism de teren cu o carosierie similara cara sa consume mai putin. Versiunea cu cutie automata are un consum apreciabil de 7.4 litri/ 100 km, cu toate ca si acest consum ramane unul bun.

Una dintre caracteristicile cele mai bune intalnite la Sorento este raspunsul bun al motorului diesel. Si nu este vorba ca accelereaza neaparat foarte rapid, ci mai degraba se remarca modul agreabil de functionare a motorului. Acesta raspunde linear comenzilor si permite rularea cu viteza mica pe distante mari, iar in momentul in care se apasa acceleratia, masina reactioneaza uniform, crescand treptat viteza de deplasare. Aceasta caracteristica a motorului ii permite soferului sa ia un viraj in treapta a 3-a sau sa schimbe in treapta a 4-a (economisind o rezerva considerabila de acceleratie) imediat ce masina trece de viteza de 50 km/ h. Motorul este de asemenea unul silentios.

Puterea motorului este mare pentru a circula cu usurinta pe autostrada pe distante lungi. Si este foarte probabil sa fie prea mare si pentru folosirea masinii in conditiile unui teren accidentat, unde trebuie ocolite obstacole de dimensiuni mari la o viteza mica, fara a face ambreiajul sa patineze prea mult (in cazul unei cutii automate de viteze). Este probabil ca in conditiile utilizarii masinii in conditiile acestea soferul sa simta lipsa unei reductor, lucru neverificat insa.

Pentru a usura deplasarea pe terenuri neasfaltate, Sorento poate avea incorporat un sistem de asistenta si de control a vitezei (care sa limiteze in mod electronic viteza la 8 km/ h).

Am avut senzatia ca Sorento are suspensii comode circuland pe sosea si pe autostrada. Este...

Pentru mai multe informatii, dezbateri si comentarii accesati pagina articolului. Aici.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi