Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Problema cu VW Bora


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 petterZ

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 6 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 08
  • Marca:Alfa Romeo
  • Model:159
  • Motorizare:1.9 JTDM

Scris 27 aprilie 2010 - 01:10

Este vorba de un Volkswagen Bora 2.0 benzina din 2001 cu aprox 110.000 de km la bord achizitionat acum ceva timp, care a fost dus la service pentru schimbul consumabilelor si a curelei de distributie. Acum masina are o problema care se manifesta destul de grav respectiv trage in reprize (are socuri - trage, dupa aia pauza, iar trage - repetat, ca niste smacituri) daca se trece de 2800-3000 de turatii in mers. Mentionez ca stationand motorul functioneaza liniar daca e turat, numai in mers incepe sa prezinte aceste simptome care sunt totusi destul de anormale, viteza trebuind schimbata la 2000 rpm pentru a nu simti acele reprize. Oare ce cauzeaza aceasta problema ? Daca ati sti sa ma informati v-as fi recunoscator. Va multumesc.
  • 0
Casca ochii si urechile pentru ca altii nu o vor face pentru tine

#2 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 aprilie 2010 - 06:07

Fa un test cu VAG-COM-ul si 99% ca te vei lamuri.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#3 petterZ

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 6 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 08
  • Marca:Alfa Romeo
  • Model:159
  • Motorizare:1.9 JTDM

Scris 27 aprilie 2010 - 09:55

Fa un test cu VAG-COM-ul si 99% ca te vei lamuri.


Imi puteti da niste detalii despre acest program si unde se poate gasi ? Va multumesc.
  • 0
Casca ochii si urechile pentru ca altii nu o vor face pentru tine

#4 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 27 aprilie 2010 - 10:03

La service-uri...

O alta varianta, mai ieftina, ar fi sa vezi pe forumurile dedicate vw, la unii membrii din localitatea ta.

Mare grija, fiindca sunt o groaza care nu stiu sa interpreteze datele, nu rezolvi problema, dar te taxeaza pentru diagnosticare. :)

Bafta.
  • 0

#5 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 aprilie 2010 - 10:29

Cel mai ieftin ai iesi, probabil, cu o testare de la vreun forumist (vwforum, cum au zis si oaspetele si mol), dar mai degraba incerci cu o cautare pe goagal "diagnoza" si orasul de unde esti tu. Ptr grupul VAG sunt multi care fac diagnoza. Pretul e intre 50 si 100 ron, de obicei
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#6 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 aprilie 2010 - 11:58

VAG-COM-ul nu se prea gaseste la service-uri adevarate, acolo se foloseste VAS-ul. Ma rog, in mare nu e mega diferenta.
Completeaza-ti orasul la profil.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#7 petterZ

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 6 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 08
  • Marca:Alfa Romeo
  • Model:159
  • Motorizare:1.9 JTDM

Scris 27 aprilie 2010 - 12:42

Eu stau in Timisoara. Am dat cu Google pe tema VAG-COM si am ajuns la concluzia ca imi trebuie un cablu special si un software de diagnoza special instalat pe un laptop, cat despre interpretatrea datelor exista un site care explica ce si cum; mare lucru nu e, numai daca lipsesc instrumentele...
  • 0
Casca ochii si urechile pentru ca altii nu o vor face pentru tine

#8 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 aprilie 2010 - 12:46

In primul rind incearca si curata cu spray de contacte cele 2 cuple care intra in ECU. Nu-i tocmai simplu pentru ca la tine ECU e undeva pe mijlocul masinii sub stergatoare !
Se scot stergatoarele, se scoate plasticul de sub ele si ajungi la ECU.
Poate tot in service ar fi mai bine sa faci operatia asta.

l.e.
Sa nu crezi ca daca-ti faci testul pe VAG si-ti da eroare ( de ex. ) la debitmetru, inseamna neaparat ca e stricat :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 aprilie 2010 - 12:57

  • 0

#9 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 aprilie 2010 - 01:38

Eu stau in Timisoara. Am dat cu Google pe tema VAG-COM si am ajuns la concluzia ca imi trebuie un cablu special si un software de diagnoza special instalat pe un laptop, cat despre interpretatrea datelor exista un site care explica ce si cum; mare lucru nu e, numai daca lipsesc instrumentele...


E o idee si sa iti cumperi tu interfata si programul (care e piratat, daca vorbim de sume de 3-400 lei - cea cu licenta e 1800 lei), insa mai trebuie sa stii sa si interpretezi rezultatele si apoi cum sa remediezi defectiunea indicata de diagnoza. Eu, de ex, am cumparat o interfata si doar m'am jucat un pic cu ea, nu am avut vreun folos real. Plus ca oricum, ma uit ca curca'n lemne la progamel, nu stiu decat chestiile de baza si doar ptr atata lucru, acum, nu cred c'as mai da banii :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi