
Citroen C-Crosser
#1
Scris 19 iulie 2010 - 07:13
http://www.garajul.r...album&album=120
Ce sa zic, C-Crosser luat de nou din noiembrie 2008, full fara navi, pana acuma are 85.000 km si inca merge tare.
Un review scurt la componentele principale:
- motor - excelent, trage ca o locomotiva la orice turatie
- cutie - etajarea este buna, dar ma enerveaza ca agata si nu este prea rafinata, adica simti fiecare pinion cum se misca cand schimbi. Poate unii apreciaza treaba asta , dar eu nu
- tractiunea - in FWD este predispusa la torque-steer, dar daca o bagi in 4x4 te lipeste de scaun cand pleci de pe loc
- ambreiajul - singura piesa care chiar nu-mi place. Cred ca e subdimensionat pentru cuplul motorului. Imediat cum te bagi intr-un pic de zapada sau noroi incepe sa scoata miros.
- garda la sol - cam mica (17,5 cm), dar daca esti un pic atent si esti constient de faptul ca esti intr-un break un pic inaltat si nu intr-un Landcruiser te poti descurca intr-un pic de offroad mild. Eu am invatat treaba asta cu atentia pe pielea proprie cand am izbit teava de esapament de un pietroi in padure, la 2 saptamani dupa ce am luat masina.
- calitatea interioara - plasticele sunt cam de cotet, dar acest lucru cred ca se poate reclama la Mitsubishi. Si in Lancer sunt la fel. Macar sunt rezistente.
- spatiul interior si portbagajul - IMENSE. Eu am aproape 2 metri si e prima masina pe care o am in care cineva poate sta in spatele meu. Smile
- sistemul audio Rockford Fosgate - excelent. Imi place la nebunie sa vad cum vibreaza oglinzile retrovizoare de la bass.
- confortul la drum lung e foarte bun - in sensul ca pot face 400 de km in Romania fara sa ma opresc si fara sa ma doara spatele
Ah, am uitat sa spun ca imi plac la nebunie xenoanele puse sus. Noaptea pe E85, ceilalti probabil cred ca e vreun q7 si se dau la o parte din timp. Numai bine, ma ajuta pe mine cu media de consum si viteza
#2
Scris 19 iulie 2010 - 09:01

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Scris 19 iulie 2010 - 09:23
La Outlander ridica spatele cu 3 cm si fata cu 2.5, in plus nu se mai lasa masina de spate cand o incarci sau cand tractezi ceva (daca ai carlig)
Iata descrierea:
Cross Country Power Springs
Comfort, Safety and Ground clearance working together
Cross Country Power Springs is a specialized 4x4 replacement suspension system. It was designed to compliment the existing shock absorbers for maximum suspension lift and comfort.
Codul este: HV-104281
Mie imi vin maine si le montez miercuri.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#4
Scris 19 iulie 2010 - 09:46

#5
Scris 19 iulie 2010 - 11:20


He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#6
Scris 19 iulie 2010 - 11:28
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 19 iulie 2010 - 11:37


He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#8
Scris 19 iulie 2010 - 11:45
Nu-s de acord, Outlander-ul meu a fost mai ieftin (probabil) si are mult mai putini caluti.Outlanderul saracului

#9
Scris 19 iulie 2010 - 12:24
desi nu ma omor dupa "frantuzoaice" ( la masini ma refer

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 19 iulie 2010 - 01:23
Problema e cu service-ul, service-urile Citroen sunt de regula printre cele mai slaba si problematice - Kenny, cum te descurci cu service-ul?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#11
Scris 19 iulie 2010 - 02:30
Din ce am observat e valabil si la piese... aceleasi repere sunt mai ieftine la Citroen ca la Mitsu.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#12
Scris 19 iulie 2010 - 02:34
#13
Scris 19 iulie 2010 - 03:07

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#14
Scris 19 iulie 2010 - 03:53
@levi - foarte misto idee. Eu am garantie pana in noiembrie la ea si nu as vrea sa o stric, dar as fi foarte interesat dupa. Sa ma tii la curent cum se comporta.
#15
Scris 19 iulie 2010 - 11:41
Numai ca ei nu le tin pe stoc si le aduc in peste 2 saptamani iar mie imi trebuiau in max 8-10 zile.
Asa ca le-am scris celor de la fabrica din Olanda, care mi-au dat numarul importatorului (Laros International)=> timp de livrare 6 zile.
Am scris ca sunt 2 sisteme pentru ca au asa:
1. Cross Country Springs = arcuri principale, care le inlocuiesc pe cele din fabrica.
Sunt mai tari, masina nu se mai lasa de spate cand e incarcata sau tractezi cu ea, in plus creste garda cu 2.5cm fata /3cm spate.
2. Arcuri aditionale = astea se monteaza complementar la cele existente din fabrica.
Cand masina nu e incarcata va 'sta' pe arcurile stock, iar cand o incarci sau tractezi, 'se sprijina' si pe arcurile suplimentare => nu se mai lasa de spate si nu mai face balans.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#16
Scris 19 iulie 2010 - 11:55
Am scris ca sunt 2 sisteme pentru ca au asa:
1. Cross Country Springs = arcuri principale, care le inlocuiesc pe cele din fabrica.
Sunt mai tari, masina nu se mai lasa de spate cand e incarcata sau tractezi cu ea, in plus creste garda cu 2.5cm fata /3cm spate.
2. Arcuri aditionale = astea se monteaza complementar la cele existente din fabrica.
Cand masina nu e incarcata va 'sta' pe arcurile stock, iar cand o incarci sau tractezi, 'se sprijina' si pe arcurile suplimentare => nu se mai lasa de spate si nu mai face balans.
3. Arcuri aditionale la aditionale---se monteaza complementar la cele aditionale. Cand nu-i Kenny in masina, ea va sta pe arcurile stock, cand urca Kenny, trece pe cele aditionale, iar de-l viziteaza si Maxy, trece pe aditionalele aditionalelor---nu se mai lasa si nu mai face balans , iar de vor, se poate lasa doar pe arcuri, scotandu-se rotile.
1. Misto masina?
2. Extremero, tot te-am intrebat...ti-am vazut un filmulet in care te miscai binisor la Brasov, printre niste obstacole...plus alte cele...
Ce legatura ai cu lumea raliurilor?
Aceasta postare a fost editata de MMM: 19 iulie 2010 - 11:57
#17
Scris 20 iulie 2010 - 10:04
Sa o stapanesti sanatos bha, foarte misto Citronu. LIVE e si mai tare.

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#19
Scris 04 octombrie 2010 - 09:18
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#20
Scris 04 octombrie 2010 - 09:41
#21
Scris 04 octombrie 2010 - 10:29
dar 200.000... o sa mergi acolo unde nici un citroen nu a mai mers niciodata...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#22
Scris 04 octombrie 2010 - 10:36
bine jupane.
dar 200.000... o sa mergi acolo unde nici un citroen nu a mai mers niciodata...

#23
Scris 04 octombrie 2010 - 10:48

1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi