Citroen C4
#1
Scris 19 iulie 2010 - 04:23
Asadar este vorba de Citroen C4 in urmatoarea configuratie:
Motor - 1.6HDI 110CP/4000rpm, 240Nm/1750rpm (260Nm cu overboost)
Echiparea de baza - SX Pack
- ABS/EBD/AFU/ESP/ASR
- Multe airbag-uri
- Multi senzori (ploaie, lumina, parcare fata/spate)
- Clima cu bizoni
- Faruri bi-Xenon directionale
- Radio-CD cu boxe cu tot (USB/MP3 box adaugat ulterior)
- Computer de bord, "pilot automat", limitator de viteza
...si ce se mai pune pe masinile astea (butoane, frane, mecanism click-clack, etc.)
O sa incep cu partile rele, ca le termin mai repede:
- Suspensii si articulatii zgomotoase (s-au mai rezolvat in timp)
- Schimbatorul mai agata, in special la marsarier
- Reprezentantele Citroen din Bucuresti dauneaza grav sanatatii
Si alea bune:
- Motorul e excelent: trage bine, consuma (aberant de) putin, nu vibreaza, zgomot foarte redus, nu papa ulei (doh)
- Sta pe drum asa cum trebuie
- Franeaza (si inca cum)
- Spatiu interior generos pentru locurile din fata (cam stramt pentru locurile din spate, but who cares?). Portbagajul e suficient chiar si pentru un concediu de 2 saptamani cu copil cu tot.
- Volanul cu butuc fix e foarte ok, comenzile de pe el sunt usor de gasit indiferent de pozitia volanului si se zice ca airbag-ul e mai mare si mai eficient, dar n-am apucat sa-l testez. Contrar opiniei generale, butucul fix nu incurca deloc la condus, indiferent de stil.
- Toate dotarile expuse mai sus vin cu cate un plus, n-are rost sa le enumar din nou
- Materiale de calitate (zic eu). Daca nu stai sa cauti pe sub scaune n-o sa gasesti plastice naspa sau imbinari aiurea. Mai apare din cand in cand cate un greieras subtil, dar as da vina mai degraba pe drumuri.
- Costuri de intretinere foarte mici, cel putin pana acum.
- Pana acum nu s-a stricat nimic la ea (in afara de cateva maruntisuri)
A strans pana acum 5 ani, 4 luni si o zi si vreo 78000km (reali ). Consumul mediu pana acum e de 5.8l/100km, in conditiile in care n-am menajat-o deloc. Intr-o vreme ma gandeam sa-i fac upgrade (cel mai pobabil la C5), dar mi-am dat seama ca inca n-am nevoie. Cert e ca daca o sa-mi iau alta masina, asta va ramane in familie (probabil la nevasta-mea).
Probabil ca mai sunt multe de spus, dar nu vreau sa va plictisesc din start
Avem si poze...
#2
Scris 19 iulie 2010 - 04:43
Ce intelegi prin "consuma (aberant de) putin"? Ma intereseaza la drum intins.
#3
Scris 19 iulie 2010 - 05:19
daca nu pica opelul, si la mine ar fi intrat in schema un C4, dar 2,0 HDI.
dar nu imi place de nici o culoare volanul fix si bordul digital.
le urasc
in rest, uber cool.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4
Scris 19 iulie 2010 - 06:28
Sa o stapanesti sanatos in continuare!
Ce intelegi prin "consuma (aberant de) putin"? Ma intereseaza la drum intins.
Cei care au probleme din astea, să mai vină pe la grătare la relu şi mă angajez să le rectific. De obicei duminica dimineaţa Cheia e liberă.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Scris 19 iulie 2010 - 06:33
Sa o stapanesti sanatos in continuare!
Ce intelegi prin "consuma (aberant de) putin"? Ma intereseaza la drum intins.
Pai conteaza cum mergi. Mers constant la 60-70km/h am scos sub 3l/100km, pe cand la un drum mai grabit spre mare (150-180km/h) am scos si peste 9l/100km.
Uite un exemplu:
#6
Scris 19 iulie 2010 - 07:38
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#7
Scris 19 iulie 2010 - 09:08
Nu se plimbă alea prin portbagaj??? Eu la Golf am spart chiar şi un bidon de plastic în portbagaj, după ce în prealabil executasem 2 pungi cu lichid de parbriz şi am crezut că bidonul e mai solid. La mine alea ar face un zgomot infernal.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#8
Scris 19 iulie 2010 - 09:08
Aceasta postare a fost editata de neron: 19 iulie 2010 - 09:10
#9
Scris 19 iulie 2010 - 09:18
#10
Scris 19 iulie 2010 - 11:07
La mai multi km
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#11
Scris 20 iulie 2010 - 12:20
frumoase masini,mai ale coupe-ul ... 5 ani si jumate e ceva...
Inca ma mai oftic ca n-am luat coupe-ul. Cred ca si acum (cand din 2 am devenit 3 ) 2 usi ne-ar fi fost de ajuns. M-am lasat pacalit de sfaturile romanesti binevoitoare conform carora 4 e mai mare decat 2. Mi-a luat ceva vreme sa-mi dau seama ca la masinile noi in 3 usi nu mai trebuie sa fi contorsionist, ca pe vremea oltcit-ului, ca sa ajungi in spate.
#12
Scris 20 iulie 2010 - 12:24
Noi am fi luat GTC in loc de 5 usi dar la vremea aia era o diferenta de 1000-1500 euro intre 3 si 5 usi la Astra.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#13
Scris 20 iulie 2010 - 10:07
#14
Scris 20 iulie 2010 - 10:43
#15
Scris 20 iulie 2010 - 10:50
Macheta aia e 1:43?
LE: 1.9tdi de 105cp?
SAU DE 90????
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#16
Scris 20 iulie 2010 - 12:50
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 iulie 2010 - 12:50
#17
Scris 20 iulie 2010 - 01:08
''Ce imi plac glumele mele!'', cum ar zice Marineru'.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#18
Scris 20 iulie 2010 - 04:10
#19
Scris 20 iulie 2010 - 07:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#20
Scris 20 iulie 2010 - 07:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#21
Scris 20 iulie 2010 - 07:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#22
Scris 22 iulie 2010 - 01:17
#23
Scris 22 iulie 2010 - 01:52
Nu va inteleg totusi in ce priveste atractia asta pentru masina in 3 usi. O masina in 3 usi este pentru un adolescent poate, sau un cuplu la batrinete cind copii sunt mari, insa nu vad cum se poate folosi o masina in 3 usi in conditiile in care exista si copil. Numai imaginati-va cum sa instalati copilul in scaunul pentru copil de pe bancheta din spate, aplecati de undeva din afara si pe linga scaunul fata basculat...
In plus situatii cind mai trebuie sa luam pasageri gen parintii sau bunicii, carora totusi le e greu sa se urce in spate.
Si last but not least, o masina in 3 usi mai are un mare neajuns: usile laterale sunt maaaari nene, ceea ce face foarte greoaie urcarea si coborirea intr-o parcare unde masinile sunt foarte inghesiuite (cum sunt facute locurile alea meschine de parcare la mall-uri de exemplu). Stiu ce spun, ca am avut masina in 3 usi.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#24
Scris 22 iulie 2010 - 04:06
#25
Scris 22 iulie 2010 - 05:34
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi