Renault Megane 2
#1
Scris 15 august 2010 - 09:00
Echiparea este "confort expression" la care s-a adaugat cd-changerul Cabasse cu 6 discuri si vopseaua metalizata,din cate imi aduc aminte
Parti bune : - consumul mic,in orice conditii
- atomesfera interioara,materialele folosite,atentia pentru detalii
- spatiile de depozitare,toate sunt mari,in torpedou intra o sticla de 2l + o sticla de 1l,buzunarele usilor sunt de asemenea foarte incapatoare,spatiul apreciabil si in cotiera
- oglinzile retractabile electric
- portbagaj de 500 de litri,destul de mica gura de acces,dar nah,ne descurcam si asa
- interior mare,cu mentiunea ca in spate se sta mai bine decat pe locurile din fata
- felul in care arata masina (parte subiectiva)
Parti rele : - imposibilitatea de a regla scaunul din dreapta pe inaltime,practic se sta ca intr-un turn de control
- si scaunul de la sofer are un deficit in aceeasi idee,acesta nu coboara prea jos
- consola centrala este joasa,rezulta un schimbator de viteze lung si urat
- ruliu accentuat,masina fiind echipatat cu PDG,nu pt ca mi l-as fi dorit,ci pentru ca el vine standard in echipare
voi atasa zilele urmatoare si poze
ar mai fi lucruri de spus,dar pe care momentan nu mi le amintesc
astept comentarii si intrebari,daca aveti
va salut
#2
Scris 15 august 2010 - 09:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Scris 15 august 2010 - 09:34
comparatia cu un benzinar nu e dezirabila pt motorul astaSilenţioasă?
in comporatie cu un tdi,da,este ceva mai silentioasa
inca ceva,sta cam prost la capitolul suporti motor,masina se zdruncina simtitor la oprirea motorului
#4
Scris 15 august 2010 - 09:41
Deci nici o comparaţie cu benzina în ideea pe care ai anticipat-o.
Mie mi-a plăcut ca maşină de plimbat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Scris 15 august 2010 - 09:49
Masina m-a impresionat sincer pentru consum si zgomotul mic pentru o fumigena. Cu plinul am facut tot drumul asta + alergatura vreo 3 zile prin jurul Budapestei.
Pe autostrada am mers cit putea saraca, adica 160. Insa la puterea ei si la cit de incarcata era, mi s-a parut super OK !
#6
Scris 15 august 2010 - 10:03
Întreb pt. că am mers ceva la bordul unui 1.5dci şi era silenţios ca dracu. După el am trecut la 307 sau 308 nu mai ştiu, şi ziceai că ăla e diesel.
Deci nici o comparaţie cu benzina în ideea pe care ai anticipat-o.
Mie mi-a plăcut ca maşină de plimbat.
da,pt un tractoras e suficient de silentios,as caracteriza motorul prin a spune ca e domol,nu are zvacul unui tdi pd,nu te indeamna la un condus mai piperat,ci la unul mai linistit
Eu am fost acum 2 ani de la Arad pina la Budapesta si retur cu o masina din asta. Eram 5 persoane + ceva bagaje, iar la volan un prieten ( defect ) care nu stia decit ON/OFF ...
Masina m-a impresionat sincer pentru consum si zgomotul mic pentru o fumigena. Cu plinul am facut tot drumul asta + alergatura vreo 3 zile prin jurul Budapestei.
Pe autostrada am mers cit putea saraca, adica 160. Insa la puterea ei si la cit de incarcata era, mi s-a parut super OK !
voi posta curand si pozele cu,consumul afisat pe cb si cu valoarea minima atinsa (3.2%),consum pe care l-am realizat de 2 ori,o data intre ploiesti si bucuresti si alta data intre cluj si turda,mers legal,treapta 4-a 70 km/h si 100 in treapta 5,accelerari usoare,franat cat mai putin,trafic redus si voila consumul
#7
Scris 16 august 2010 - 07:56
Ca - si la clio si la un megane 2 din asta e directia ,la amebele masini am vazut ca a picat caseta(sau capetele de bara??) trosc trosc la stanga dreapta de volan si joc destul de mare
#8
Scris 16 august 2010 - 08:01
motoarele astea de 1,5 sunt o bijuterie dupa parerea mea.
raportul performante/consum este unul extrem de bun.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#9
Scris 16 august 2010 - 09:17
#10
Scris 16 august 2010 - 02:48
PDG ala e priceless limuzina zici ca sunt cazanele alea 1,5dci e motor decent ,eu merg destul de des cu un Clio 1,5 varianta de 65 cai si scot consum de 6% in Bucharest ma rog din punct de vedere dinamic masina da cu - dar de hingherit in Bucharest e ok.
Ca - si la clio si la un megane 2 din asta e directia ,la amebele masini am vazut ca a picat caseta(sau capetele de bara??) trosc trosc la stanga dreapta de volan si joc destul de mare
ceva simptome de genul are si a mea,cand trec peste unele denivelari se aud unele pacanaturi
la revizia de 4 ani,pe care am efectuat-o acum o luna si ceva,nu s-au constatat probleme la caseta,bielete,capete de bara etc...
#11
Scris 16 august 2010 - 03:11
inseamna ca iti vor placea si urmatoarele : - vitezometrul e gradat pana la 250 km/h,viteza max constructiva 185km/h(penibila-gradatia,nu viteza)Mi-a placut descrierea masinii.... parca as fi facut-o eu
- cum scaunul de la sofer e asezat cam sus si oglinda centrala cam jos,pe la semaforuri tre sa ai un gat de strut sau sa te sui pe pasager ca sa dibuiesti semaforul
- becurile se schimba prin pasajul rotilor,se bracheaza complet,se deschide o trapa si se baga mana ca la ginecologie
- frana de mana e haioasa,tip mansa de avion
- pornirea cu card,cardul nu e nici mare,nici mic,deja multi constructori au renuntat la sistemul clasic de cheie,pornirea facandu-se de la buton
#12
Scris 16 august 2010 - 04:10
#13
Scris 16 august 2010 - 04:23
mda pozitia la Reno e ciudata parca stau pe WC becuri nu am schimbat
inca,ca nota bene am vazut un Megane Sedan 2 din asta cu peste 180.000 km la bord si cu articulatiile originale praf praf masina dar mai mergea,interoriul exfoliat joc enorm in volan dar ...
km in Romania toti
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 august 2010 - 04:24
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi