Salt la continut


Fotografie

Probleme incalzire Leganza


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 giorgio

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 13-noiembrie 10
  • Location:Romania
  • Marca:daewoo
  • Model:Leganza cdx
  • Motorizare:1,9

Scris 13 noiembrie 2010 - 06:28

Bun gasit tuturor. De curand am montat un calorifer de caldura la Leganza ( nu avea cand am cumparat-o),s-a facut arerisirea, dar nu vine aer cald inauntru.Tot aer rece baga indiferent de pozitia butonului de la bord.Cineva mi-a spus ca ar fi de vina termostatul fiindca la ceasul de la bord temperatura apei nu trece de 70 grade.Indiferent de rotirea butoanelor de la bord, numai aer rece intra inauntru.Care ar fi cauza? Va multumesc.
  • 0

#2 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2010 - 07:11

Fumigenele ( nu te speria, asa le zicem noi aici la sobe :) ), iarna se incalzesc foarte greu. De multe ori ai nevoie de multi km sa urca apa peste 70 grade.
Totusi, vezi sa nu ai o problema la timoneria care comanda robinetul caloriferului, pentru ca o idee de aer caldut tot ar trebui sa bage.
Sau, si mai probabil, cand s-a umblat la calorifer ( habar n-am unde e la masina ta in raport cu clapetele de aer ), sa nu fi ramas ceva blocat sau montat gresit pe la comanda clapetelor de aer.
  • 0

#3 giorgio

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 13-noiembrie 10
  • Location:Romania
  • Marca:daewoo
  • Model:Leganza cdx
  • Motorizare:1,9

Scris 13 noiembrie 2010 - 07:22

Merci mult Relu.Actionand butonul de cald/rece nu se simte nicio diferenta ;a aer.Caloriferul e montat sub bord in fata.Ma gandesc ca si la 60 de grade ar trebui sa se simta ceva caldut.Cred ca clapeta de rece/cald nu functioneaza.E actionata prin cablu,iar butonul care dirijeaza aerul sus/jos/parbriz e actionata prin vacuum. Nici aceea nu directioneaza aerul unde trebuie. Aerul vine tot rece peste tot:parbriz,jos,stanga/dreapta.Se pare ca de la butoane e hiba.Un mecanixc mi-a spu sa iau un termostat de iarna(???)Ca cel de la masina inchide prea repede si apa nu ajunge la 90 grade. Nu stiu sa existe termostate de iarna si de vara(???)
  • 0

#4 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 13 noiembrie 2010 - 08:34

Leganza


Fumigenele


wtf ... Leganza Diesel ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#5 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2010 - 09:08

Merci mult Relu.Actionand butonul de cald/rece nu se simte nicio diferenta ;a aer.Caloriferul e montat sub bord in fata.Ma gandesc ca si la 60 de grade ar trebui sa se simta ceva caldut.Cred ca clapeta de rece/cald nu functioneaza.E actionata prin cablu,iar butonul care dirijeaza aerul sus/jos/parbriz e actionata prin vacuum. Nici aceea nu directioneaza aerul unde trebuie. Aerul vine tot rece peste tot:parbriz,jos,stanga/dreapta.Se pare ca de la butoane e hiba.Un mecanixc mi-a spu sa iau un termostat de iarna(???)Ca cel de la masina inchide prea repede si apa nu ajunge la 90 grade. Nu stiu sa existe termostate de iarna si de vara(???)

verifica daca modelele care au calorifer de fabrica nu au cumva alt cod la termostat(care probabil va deschide circuitul mai tarziu)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#6 giorgio

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 13-noiembrie 10
  • Location:Romania
  • Marca:daewoo
  • Model:Leganza cdx
  • Motorizare:1,9

Scris 13 noiembrie 2010 - 09:16

wtf ... Leganza Diesel ???

Dar cine a spus ca e diesel???leganza e doar pe benzina!
  • 0

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2010 - 09:19

Pana mea, nu ma pricep la daewoo si am zis ca CDX e de la diesel .... :)
  • 0

#8 giorgio

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 13-noiembrie 10
  • Location:Romania
  • Marca:daewoo
  • Model:Leganza cdx
  • Motorizare:1,9

Scris 13 noiembrie 2010 - 09:20

verifica daca modelele care au calorifer de fabrica nu au cumva alt cod la termostat(care probabil va deschide circuitul mai tarziu)

Exista 2 feluri de termostate?De vara si de iarna???Asa a spus cineva.Incerc sa iau alt termostat savad pana la ce temp urca apa.oricum si la 60 greade ar trebui sa se simta ceva aer caldut inauntru.
  • 0

#9 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 noiembrie 2010 - 11:19

nu exista decat un termostat ,spun ca poate exista un termostat special pentru modelele cu calorifer :)
poti sa incerci sa mai faci odata aerisirea ,la 60 grade nu stiu cat de mult aer cald poate sa bage,si poti sa vezi si daca e conectat cablul la comutatorul cald/rece
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#10 giorgio

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 13-noiembrie 10
  • Location:Romania
  • Marca:daewoo
  • Model:Leganza cdx
  • Motorizare:1,9

Scris 13 noiembrie 2010 - 11:47

[quote name='alex230ro' date='13 November 2010 - 11:19 PM' timestamp='1289683189' post='444704']
nu exista decat un termostat ,spun ca poate exista un termostat special pentru modelele cu calorifer :)
poti sa incerci sa mai faci odata aerisirea ,la 60 grade nu stiu cat de mult aer cald poate sa bage,si poti sa vezi si daca e conectat cablul la comutatorul cald/rece
[/quoproblema e ca nu vine deloc aer cald.Nici macar caldut.Singura so;utie ar fi demontarea bordului si verificare parghiei de la butonul de aer rece/cald.La motor furtunurile sunt calde bine, deci se incalzeste apa.probabil ceva ramane blocat pe aer rece.Nu cred ca termostatul sa fie de vina si apa sa nu fie suficient de fierbinte ca sa se simta cald inauntru.Voi reveni zilele urmatoare sa va relatez ce s-a mai mesterit. Merci.Stima dr. mb
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi