Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Mitsubishi Outlander


  • Please log in to reply
1085 replies to this topic

#1 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 03:46

Vorbeam cu The1 zilele trecute si ma intreba de ce nu am mai scris pe forum.
Adevarul e ca de cand cu noul job nu mai am de timp de multe din chestiile pe care ma obisnuiesm sa le fac, de aceea abia acum m-am motivat suficient cat sa scriu despre masina cea noua.

Ma hotarasem la Freelander (mai oscilam si spre Forester, dar nu parea sa aiba sanse sa fie acceptat de companie) in urma testelor cu RAV4, X-Trail, Grand Vitara, Freelander si Forester diesel si 2.5 XT (in ordinea asta). Insa pana s-a aprobat si pana s-au terminat formalitatile interene, masinile de pe stoc s-au dat si n-am vrut sa astept inca 3-4 luni. Asa ca m-am vazut fortat sa aleg varianta de backup - Outlander - cu care nici macar nu facusem drive-test pe asfalt, ci doar la Ciolpani, la evenimentul lor.

Cam cu strangere de inima (niciodata nu m-a atras Outlander-ul, iar Freelander mi-a placut din foarte multe puncte de vedere si de la inceput), am demarat si finalizat procedura de achizitie, iar masina a sosit pe 27 noiembrie.

Asadar este vorba despre un Mitshubishi OUTLANDER 2.2 DI-D Intense+ 4WD TC-SST, ca sa citez exact din oferta dealer-ului, care are o multime de dotari dintre care as reliefa cateva care ma incanta si care nu existau la Freelander:
- farurile bi-xenon,
- oglinzile exterioare pliabile electric
- jantele de 18",
- padelele de la volan ale cutiei de viteze (acelasi sistem ca la subaru, foarte misto),
- sistemul de cruise control cu comenzi pe volan
- sistemul audio Rockford cu mp3 si subwoofer
- sistemul bluetooth pt telefon
- senzorii de parcare spate
- pachetul partial piele (e misto ca prezenta si are niste cusaturi foarte dragutze)

Am facut clasicul drum Bucuresti - Bailesti si feedbackul a fost pozitiv, in sensul ca n-am avut nici o surpriza negativa majora si am facut practic acelasi timp ca si pana acum (aprox 300km in 3 ore si putin). La aspectele pozitive as enumera faptul ca nu am simtit o diferenta enervanta fata de o berlina, ca se pot aborda destul de curajos curbele (putin mai greu cand sunt succesive; atunci se simte balansul), ca exista poate un avantaj din pdv vizibilitate dat de pozitia la volan mai inalta, ca stergatoarele merg impecabil, ca motorul se aude mai incet decat ma asteptam si ca exista nu mai putin de 6 suporturi de pahare pt locurile din fata. A, si sa nu uit de padele alea minunate pe care imi place la nebunie sa le folosesc!

La cele negative trebuie sa incep cu faptul ca de la 120 km/h isi face prezenta (n-as zice chiar ca deranjeaza; poate doar putin) zgomotul vantului, ca ii lipsesc vreo cateva zeci de cai, ca spatarul scaunului nu se indreapta atat cat mi-as fi dorit, ca volanul nu se regleaza pe adancime, ca oglinzile nu sunt anti-reflexie (nici una), ca nu exista lumini de citit pentru pasageri (adica sa nu deranjeze soferul) si cam atat. Deocamdata.
Consumul indicat de computerul de bord (altfel destul de sarac in optiuni) pe primii 600 km a fost de 10-12%, dar am inteles ca motoarelor diesel le trebuie timp se se lase...

In concluzie e un cruiser interesant asa cum ma si asteptam, cu mult spatiu interior, comod si nu chiar asa plictisitor, cu porbagaj mare si posibilitatea de a monta si cele 2 locuri suplimentare.

Apoi a urmat mersul de zi cu zi (adica in oras), pe care il fac de vreo doua saptamani. Se incalzeste in cam 5-6 minute (afara fiind zero grade), tapiteria e foarte prietenoasa in sensul ca nu se simte rece la cur (nu simt lipsa optiunii de incalzire a scaunelor). E misto treaba cu key-less, dar nu am descoperit inca dupa cat timp se inchide singura (am stat o data vreun minut langa masina, dar nu s-a inchis).

Insa tot in oras, se fac simtite si partile negative ale masinii: in primul rand se simt niste zgomote si/sau trepidatii ciudate (la inceput chiar m-au speriat) care am impresia ca sunt de la cutia de viteze, apoi unele denivelari vin cu un set de zgomote suplimentare (se lovesc capetele centurilor de montanti, se misca sculele in porbagaj, se aud unele scartaieturi, etc (acum eu compar cu fosta masina, nu stiu cum e la alte suv-uri). Urmeaza sa le studiez pe rand si sa le rezolv pe fiecare cum oi putea, probabil cu diverse improvizatii.
Mi s-a recomandat ca daca stau in trafic mai mult de 15 sec (pe loc) sa pun schimbatorul pe N.
Se simte ca nu e premium, adica la zgomotele diverse, la grija pt detalii, la inchiderea usilor, etc ... in toate astea se simte ca nu e de acolo, din clasa premium.

Naspa fata de passat:
- farurile nu se aprind/sting singure (e o pozitie de auto, dar acolo luminile nu se aprid ziua)
- lumina la interior e neprietenoasa
- ar fi fost bun un carlig in porbagaj de care sa agat plasele cu cumparaturi ca sa nu se verse continutul in portbagaj
- butoanele de pe volan nu sunt deloc previzibile sau ergpnomice

In offroad nu am testat-o inca, dar caut sa gasesc niste trasee. Astept sugestii in acest sens!

Overall imi place masina, iar primul contact a fost foarte placut, calitatea materialelor, texturile de la interior, ergonomia comenzilor, etc au contribuit in egala masura la o interactiune peste asteptari. Pe masura ce a trecut timpul si am mers cu masina am acceptat-o asa cum e si imi pare ok. Sunt curios cum o fi in offroad...

Aceasta postare a fost editata de salesman: 13 decembrie 2010 - 03:57

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#2 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 decembrie 2010 - 04:03

Bai, sa te bucuri de ea, ca-i o masina excelenta !
O sa-ti placa, si chiar din ce in ce mai mult, pe masura ce te obisnuiesti cu ea. Nu-i turism, dar ( ca orice suv ) are plusurile lui.
Inca odata, sa te bucuri de ea !! :unsure:
  • 0

#3 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 13 decembrie 2010 - 04:18

No, acum, referitor la finisaje, intelegi de ce am luat eu Mazda 6 si nu Lancer. Desi, cu o seara inainte aproape ca batusem palma cu MitMotors. :unsure:


Aaaa...am uitat: welcome back!

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 13 decembrie 2010 - 04:19

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#4 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 13 decembrie 2010 - 04:43

Am senzatia ca la keyless trebuie sa fii mai departe de masina ca sa se inchida ...

Pai si atunci cand se aprind farurile cand sunt pe "auto", doar noaptea? O fi mai putin sensibil senzorul.
  • 0

Ex-FN2 owner


#5 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 decembrie 2010 - 04:49

.....
Pai si atunci cand se aprind farurile cand sunt pe "auto", doar noaptea? O fi mai putin sensibil senzorul.

Pai vedem unde-i senzoru ala, si lipim un "ceva" negru pe el :lol:
  • 0

#6 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 13 decembrie 2010 - 05:05

Se pare ca Outlanderul se vinde ca solutie de back-up. :lol: :lol: :lol:
Eu m-am dus sa iau CX7 si am plecat cu Outlander, tu at testat o lunga lista si te-ai ales tot cu Outlander.
Oricum, stai linistit ca e o masina foarte ok.

Cateva chestii:
- daca vei constata ca se lasa de fund cand e incarcata, sau vrei sa o ridici cu 3-4cm ai optiunea mad-tooling.com
- daca lasi luminile pornite, se sting (inclusiv pozitiile)cand opresti masinia si se aprind cand o pornesti. Pozitia "Auto" e o tampenie ca se aprind doar seara. Daca o lasi pe pozitii, alea raman aprinse si cand o opresi si o incui.
- nu cred ca se incuie singura niciodata. (in afara cazului in care o descui si nu deschizi usile... atunci se incuie la loc dupa cateva minute)
- daca apesi de 3 ori pe butonul de inchidere, se pliaza oglinzile automat si daca tii apasat in continuare, se ridica si geamurile.
- ia-ti gume (sau roti) de iarna ca altfel cu Bridgestoneurile alea de vara nu pleci de pe loc in zapada. In carte zice ca dimensiunea de iarna e 215/70/16, dar pe langa faptul ca arata 'rahitica' cu rotile alea, vei avea si balans destul de mare pe drum uscat. Eu am mers pe 235/60/17 pt iarna.

Motorul de 2.2 e de Pejo sau Mitsu? Daca e de Pejo, fereste cutia de aditiv de motorina (eolys) care e pozitionata (prost) cam in zona rotii stanga spate :)
Daca ai drum pe la MCar, baga si tu un ochi ca am biroul la 5 min distanta de ei.

Toate bune.

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 13 decembrie 2010 - 05:08

  • 0

#7 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 05:28

- am citit pe topicul tau cum ai saltat-o, nu stiu daca o sa fie cazul (e masina de serviciu si astia sunt mai stricti, nu pot sa ii fac chiar ce vreau)
- daca las luminile aprise bipaie. se sting chiar si asa?
- cu incuiatul singura am citit ceva in manual, dar nu am avut rabdare sa inteleg exact. poate reiau...
- oglinzile se pliaza/depliaza singure automat tot timpul, nu trebuie sa apas de 3 ori
- ea a venit cu niste gume all-season (asa a zis dealerul, ceva Continental parca), dar i-am pus gume de iarna - Michelin LATITUDE ALPIN GRNX 225/55 R18 98 H
- motorul e PSG
- langa care Mcar ai sediul? trebuie sa ajung zilele astea prin Expozitiei ca mi-a cazul nr din fata ...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#8 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 decembrie 2010 - 05:41

wellcome back man! :lol:

felicitari pentru achizitie.

din cate stiu eu doar motorul PSA de 156cp vine cu TC-SST.
EDIT // (n-am vazut ca ai postat referitor la motor)

Aceasta postare a fost editata de ska: 13 decembrie 2010 - 05:43

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#9 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 13 decembrie 2010 - 06:58

- daca las luminile aprise bipaie. se sting chiar si asa?


Da, opreste contactul de tot si incuie masina. Ar trebui sa se stinga toarte luminile.
Doar daca lasi pe pozitii, atunci raman aprinse si cu masina incuiata.

- langa care Mcar ai sediul? trebuie sa ajung zilele astea prin Expozitiei ca mi-a cazul nr din fata ...

Expozitiei. Iti dau pe PM.

Eu mi-am pus si silicon intre suportul de numar si bara/hayon.
In fata pentru a rezista la crengi/boscheti iar in spate contra vibratiei de la subwoofer.
  • 0

#10 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 13 decembrie 2010 - 07:55

Bravo domne, sa te bucuri de noul Outie!

Incet, incet ne strangem si depasim la numar baietii cu Handeiuri... :lol:

E asa cum zice Levi (Salutari!), se stinge tot in afara de pozitie in momentul cand incui din telecomanda, tot din telecomanda pliezi si oglinzile si poti inchide si geamurile.
Daca descui din telecomanda sau doar daca atingi manerele de la portierele din fata sau de la haion(cu telecomanda in buzunar sau mana), dar nu deschizi usa dupa ~ 1 minut se incuie singura la loc.

Desi am motorul TDI de la VW, mie mi se pare mai reusit decat pe nemtesti. Nu am completat pana acum (din 2009 - Oct) nici un strop de ulei.
E el mai zgomotos decat motorul PSG, dar cam asta vroiam, sa fie tractoras, iar sistemul Rockford Fosgate cu subwoofer e minumat si acopera zgomotul motorului.
Toarce frumos si in afara de 2 limp mode pe turbina, cam la 6 luni una de alta, nu a am avut alte probleme.

Ma tot gandesc la solutia lui Levi de inalta masina si ma mai gandesc si la asta (poate ajuta Relu)
http://www.youtube.c...h?v=0NoBUrvzjwE

Cu timpul o sa inceapa sa iti placa din ce in ce mai mult. :lol:
  • 0

#11 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 decembrie 2010 - 08:01

felicitari,ma mira ca ti-a lasat o impresie asa buna,ca si dinamica e mult sub ce ai avut pana acum.Oricum important e sa te intelegi cu ea ,restul nu conteaza
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#12 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 decembrie 2010 - 08:35

Desi am motorul TDI de la VW, mie mi se pare mai reusit decat pe nemtesti. Nu am completat pana acum (din 2009 - Oct) nici un strop de ulei.



E legat numai și numai de stilul de condus. Nu se consumă aiurea uleiul. Ține totuși cont că în 2 ani am dat mașina înapoi cu jumătate de litru din 2l la vreo 25k km. De fapt aveam drumuri unde consuma în draci de fiecare dată. Pe E85 în mod special :lol: .

Important e că îi place lui. S-ar putea să mai fie mici diferențe între versiuni cu luminile și altele.

Faptul că are automată este un plus major din punctul meu de vedere, chiar dacă pe hârtie este mai lentă decât sora cu mai mulți cai.
Este normal să se simtă o lipsă de putere, mașina fiind totuși grea, aproape cât mine.
Sper să te înțelegi bine cu ea și la capitolul vizat, pe coclauri.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#13 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 13 decembrie 2010 - 09:26

Cum de stapanit nu poate fi vorba, iti urez sa o folosesti sanatos si cu placere. E o masina mult mai adaptata realitatilor traficului din RO, decat macar anterioara masina folosita de tine.
Ma surprinde putin echiparea, ca nu-i musai sa spunem dotari, mai exact lipsa anumitor maruntisuri de bun simt (vezi carlig pt plase din portbagaj, etc.); insa unele se pot remedia (de ex sa cumperi o plasa pt portbagaj, ca banui ca carligele pt agatare le are).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#14 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 13 decembrie 2010 - 10:33

Nenea vanzatoru bine ai revenit in primul rand :) :lol: Apoi felicitari pentru job si pentru masina! O schimbare radicala zic eu :lol: Am apucat sa merg cu Outlander fara FL si pe drum si in offroad (ciolpani) si cu asta cu FL ca tine doar la ciolpani. Din scurtele mele experiente pot spune ca e foarte ok masina, am incercat-o in rondurile dinspre baneasa shopping city si am fost placut surprins. O scurta experienta in oras am avut cu fratele C-Crosser cu care m-am acomodat destul de usor.

Sa o folosesti sanatos! Si sa ne vedem mai des! :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#15 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 13 decembrie 2010 - 10:41

din cite stiu la japonezi (nu numai la Mitsu) chiar daca are keyless go, nu se inchide singura masina cind te indepartezi de ea, ca la Reno, ci trebuie atins usor un butonas pe miner (asa era si la Infiniti).
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#16 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 10:41

Va multumesc tuturor!

Nu imi place la nebunie si inca imi mai scapa cate un suspin cand vad un Freelander pe strada.
Cat despre multumirea cu dinamica, e chestie de asteptari. Adica ma asteptam sa fie mult mai lenta/stabila si cred ca de-aia sunt multumit.
Testul real o sa si-l dea in afara soselei, cat mai curand sper.

Cipriane, nu cred ca e de echipare. Cred ca e de filozofie japoneza. Adica asa a fost si Subaru, mai dintr-o bucata si fara gadgeturi "inutile". Grija pentru detalii si atentie la murantisuri ca la masinile germane nu cred sa existe. De ex BMW are pe volan, printre altele, butonul de activare a recircularii aerului. Extraordinar de util si foarte usor de realizat. Nu mai are nimeni...

Am mers acum cateva zile cu Audi-ul nevesti-mii (benzina). Nu se compara in nici un fel. Liniste, silentiozitate, finete, lux! Insa nu m-a dat pe spate si nu as da-o pt una d-aia.
Ma descurc bine cu ea in trafic, e comoda la condus, se incalzeste repede si e destul de naturala/predictibila.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#17 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 11:06

Ma tot gandesc la solutia lui Levi de inalta masina si ma mai gandesc si la asta (poate ajuta Relu)


pai asta a mea are leduri d-astea, sau ce-or fi:

Thumbnail atasat

  • IMG_8819_2.jpg

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#18 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 13 decembrie 2010 - 11:10

sa o folosesti cu placere si felicitari pt schimbarea ph-ului :lol:
de curiozitate cat a costat masina?

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 decembrie 2010 - 11:17

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#19 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 13 decembrie 2010 - 11:10

uelcom bek. Folosire placuta


Apoi felicitari pentru job si pentru masina! O schimbare radicala zic eu :lol:


Inainte avea cc parca, ce mare schimbare e?
  • 0

#20 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 11:17

da' n-am fost domne plecat nicaieri, de ce imi tot urati welcome back? :lol:
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#21 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 decembrie 2010 - 11:30

Am observat, eu îți citesc blogul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#22 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 decembrie 2010 - 11:33

da' n-am fost domne plecat nicaieri, de ce imi tot urati welcome back? :lol:

ca ne'o fo dor de tine mah :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#23 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 decembrie 2010 - 11:35

da, din pacate nici de blog n-am mai avut timp. :lol:
poate imi revin!

ska, multumesc! :lol:
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#24 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 13 decembrie 2010 - 11:46

S-o folosesti cu placere salesman :lol:

Inainte avea cc parca, ce mare schimbare e?

Nu ti se pare o schimbare mare de la o lumuzina-coupe oarecum sportiva la un SUV nu chiar compact?
  • 0

#25 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 decembrie 2010 - 11:47

Bah, da ce culoare e ?

E asa ?

mitsu.jpg
  • 0




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi