Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Problema la pornire Renault Clio 2003


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Viorel Onye

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 22-septembrie 11
  • Location:Baia Mare
  • Marca:Renault
  • Model:Clio
  • Motorizare:1,5 DCI

Scris 22 septembrie 2011 - 10:02

Am o problema la masina un Renault Clio An 2003 1,5 DCI 48 KW . Cand pun contactul s-o pornesc in mod normal pana acum mi se aprindea la bord martorul de la bujiile incandescente si pornea imediat , acum pun contactul si nu se aprinde martorul dar nici nu porneste . Fac asta de mai multe ori , 20 uneori , iar dupa foarte multe contacte se aprinde martorul si porneste . Cineva i-a facut un test si mi-a zis ca poate sa fie doua probleme 1. releul general , 2.ceva la cheia de la contact dar partea electrica . nu inteleg nimic la a doua varianta . La prima varianta am scos afara releul dar nu are nici un efect face acelasi lucru ori cu el ori fara el . Va rog daca v-ati lovit de o astfel de situatie AJUTATI-MA .
  • 0

#2 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 22 septembrie 2011 - 10:08

In ce sens nu porneste? ti se aprinde restul bordului? se aude vreun 'clanc' dinspre bord?

Daca bordul e mort, invarti la automat si nu se intampla nimic uita-te pe ledul imobilizatorului electronic (e undeva in mijloc, clipoceste cand e scoasa cheia din contact). Ma gandesc ca poate nu mai 'citeste' cheia.... Incearca si cu a doua cheie, daca o ai.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#3 Viorel Onye

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 22-septembrie 11
  • Location:Baia Mare
  • Marca:Renault
  • Model:Clio
  • Motorizare:1,5 DCI

Scris 04 noiembrie 2011 - 01:03

Multumesc mult , cred ca am aflat care este problema dupa doua teste unul in Romania si unul in Austria Wien , ca de fapt aici in Austria m-a lasat . Nu sunt inca sigur dar cred ca voi inlocui partea electrica de la contact si apoi ma voi convinge daca intradevar despre acest defect a fost vorba . Am probat si cu a doua cheie e acelasi fenomen, adica cand pun contactul nu se aprinde martorul de la bujiile incandescente , invarte motorul dar nu porneste , cand se aprinde martorul de la bujii porneste . Acum mi-a facut mai multe necazuri ca dupa o mie de incercari s-ar putea sa porneasca . Interesant este ca nici trasa nu porneste probabil ca are legatura si cu comanda de alimentare ca nu deschide rampa . Ma gandesc ca e acest defect sau releul principal , o sa incerc asa pe rand ca nu vreau sa arunc cu bani ca nu sunt multi .
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi