Salt la continut


Fotografie

Probleme pornire logan DCI


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 13 octombrie 2011 - 11:35

Am un logan van 1.5 dci, de carat marfa la firma, are 4 ani pe la 110k km, reviziile efectuate la timp, schimbat la doua revizii filtrul de motorina, motorina doar de la OMV.

In vara n-a mai vrut sa porneasca, chiar la iesirea din iarna mai exact, am testat bujiile, doua moarte, una pe duca, una functionala, le-am schimbat pe toate 4 de siguranta, dar fara efect, am desfacut conducta dupa pompa si nu trimitea motorina, s-a schimbat filtrul de motorina, de pomana, dupa care a pornit pur si simplu. De 2 zile am luat-o de la capat, nu vrea sa plece, misti de regulatorul de presiune, o ia, nu scoate fum, nu tzacane. Am fost cu ea in service, s-au uitat la ea, au zis ca trebuie reconditionate injectoarele, si data jos pompa desfacuta si curatata, nu au pus-o pe tester, au zis ca au vazut multe si toate au aceeasi boala, se strice acel debitmetru, buseste injectoarele, le baga presiune aiurea, si pe urma baga pe retur pilitura si strica si pompa.

Problema mea 4 injectoare reconditionate 1600 ron fara tva, saracia stie cat o mai fi si manopera pentru pompa, distributia facuta cu 12k km mai repede decat ar trebui, iar soferul masinii care e mecanic zice ca se arunca banii de pomana ca el nu crede ca e ce zic astia de la service. Cautand pe net am gasit pe forumul de logan zeci de pareri/opinii si nu mai stiu ce sa cred, foarte multi zic ca trebuie doar schimbat acel debitmetru.

Ceva pareri ? A mai trecut cineva prin asa ceva ?
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#2 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 octombrie 2011 - 12:30

credeam ca au rezolvat problema cu injectoarele de la 1,5 dci,stiu ca la Symbol au fost o gramada de probleme cu ele(cauzate de motorina proasta se pare)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#3 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 octombrie 2011 - 11:09

Inclin sa cred ca am gasit problema, mai exact electrovalva din capul pompei care permite intrarea motorinei, nu mai se deschidea l apunerea contactului, am incercat sa o cumparam ca sa o schimbam de la reprezentantul Delphi in romania, rune srl, nu am reusit, pentru ca neffind reparatori autorizati nu primim piese, ca sa primim piese trebuie sa mergem la un reparator autorizat, asa ca ne-am multumit cu curatarea, de atuncea masina pornind perfect la cheie.

In prealabil am fost cu masina la mai multi "specialisti", primind tot felul de verdicte, de la pompa dusa, injectoare terminate, senzor rampa(si pe asta am incercat sa-l cumpar dar din nou nu se vinde separat), palele din pompa stricate de la motorina nesulfuroasa care nu face ungere etc ... costurile de reparatie variau de pe la 2500 ron la 5500 ron, in functie de specialist, si implecau de la reconditionare injectoare, curatare pompa, implicit facut si distributia, reconditionare si pompa, schimbare pompa, curatare rezervor bla bla ...

Asta in conditiile in care atuncea cand pornea masina, mergea perfect, presiunea in pompa era in valorile producatorului, la fel si cea in rampa la injectoare, iar pe retur injectoarele dadeau la fel toate patru, putin de altfel, lucru masurat, nu tzacaneau, nu scotea fum ... totul boboc ca sa zic asa.

La valva aia am umblat la recomandarea unui prieten de familie, mecanic de o viata, care a zis ca si noi ca e imposibil sa fie ceva la sistemul de injectie si ca daca ma apuc sa bag bani o fac de pomana.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi