Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Probleme ciudate la Grand vitara


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 camadacj

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 04-februarie 11
  • Location:Deva
  • Marca:Suzuki
  • Model:Grand Vitara
  • Motorizare:1997HDI

Scris 01 decembrie 2011 - 08:16

Salutare tuturor

Am o mare problema,dar sper sa stie cineva rezolvarea acesteia la masina mea Grand vitara din 2005 cu motor de 2000HDI
Deci iata ce am patit recent:
Nici nu stiu cum sa incep cu defectul asta pentru ca este ceva bizar.
Am urcat pe un drum de tara cu 5 persoane,la un moment dat am lovit cu partea din spate cu carligul.La cativa metri s-a oprit si n-am mai putut porni pana nu am pus testerul si am sters eroarea care a aparut:injectorul 2 si 3 defecte.
Acum daca am motorina putina in rezervor cam 20 l, la curba in dreapta sau urcare se opreste si da aceiasi eroare:injector 2sau 3 defect partea de inalta.Crezand ca s-a fisurat ceva la alimentare sambata am desfacut rezervorul si m-am uitat pe instalatie,negasind nimic.N-am apucat sa ma uit la pompa de alimentare,cu toate ca n-ar avea nici o logica ca ea sa fie problema.Am incercat tot felul de experimente:
1 Am oprit masina cu motorul pornit in rampa si am accelerat in gol si nu s-a oprit motorul
2Am luat curba in dreapta in viteza(in oricare dintre viteze) si motorul s-a oprit,am luat curba in dreapta scoasa din viteza si motorul s-a oprit
3 Am luat curba in stanga in viteza si nu s-a oprit motorul ,am luat curba in stanga scoasa din viteza si nu s-a oprit motorul
4 Pe un drum de tara vad ca se opreste destul de des indiferent daca merg pe drept,urc sau cobor
5 Daca pornesc de pe loc si cuplez si fata vad ca frecventa de oprire este mai mare decat atunci cand nu este pe 4x4
6 Observ ca daca este rece motorul se opreste mai rar decat atunci cand este cald
Inaine cu vreo 1 luna am scimbat rulmentul dreapta fata cu tot cu ABS si acum de vreo 2 saptamani am schimbat 2 simeringuri pe spate.
Va spun asta ca sa va dati seama daca una dintre aceste lucruri ar putea fi cauza defectului,cu toate ca dupa ce am iesit de la service a mai durat cateva zile pana la aparitia fenomenului asta.
Credeti ca la reprezentanta cu testerul lor ar sti defectul?
Orice sfat ar fi binevenit.
Cineva zicea pe un alt forum ca ar fi regulatorul de presiune,altcineva ca o legatura electrica proasta sau o masa imperfecta.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
  • 0

#2 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 decembrie 2011 - 08:21

Salutare tuturor
....
..altcineva ca o legatura electrica proasta sau o masa imperfecta.
....

Cel mai probabil
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi