
TEST Garajul.ro: Peugeot RCZ Sport 1.6 THP 200
#1
Scris 25 martie 2012 - 05:03
Peugeot RCZ este unul din putinele modele care au transpus fara modificari majore liniile unui concept car in realitate. In 2007, Peugeot arata la salonul de la Frankfurt concept-car-ul 308 RCZ, un fel de TT frantuzesc, stirnind aprecieri admirative dar si regretul ca aceasta masina superba nu va fi oferita in productia de serie.
Hotarit sa isi modifice imaginea, Peugeot a decis producerea in serie a lui RCZ, pastrind aproape toate detaliile conceptului, inclusiv acoperisul “double bubble” care e o referinta la masinile de curse de alta data.
Mai multe detalii aici.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 25 martie 2012 - 05:52
pssss, sa nu te vaza relu !!Acceleratiile si reprizele sunt puternice

#3
Scris 25 martie 2012 - 09:12

la nivelul asta e mare rusine !

Uploaded with ImageShack.us
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#4
Scris 25 martie 2012 - 10:05
eu nu intelg de ce astia incearca tot felul de artificii cu concepturi cand au, si dau un exemplu, masina de mai jos.
de ce nu o transforma pe asta, care este supertestata si supergalonata intr-o masina de strada in loc sa experimenteze invers succesul.
link offical, ca sa le respect respectul

http://www.peugeot.c...geot-207-s2000/
extract din offical:
The Peugeot 207 S2000 Evolution is the latest offering from the most successful manufacturer in the IRC, with 20 rally wins to its credit. The 207 S2000 may be a standard production 207 at heart, but performance is transformed by a few adaptations:
* Increased front and rear track and larger wheel arches
* Air extractors
* Rear spoiler
* Tubular roll cage
* Bucket seats
* Specific instrumentation
* Hydraulic handbrake
* Sequential 6-speed gearbox
* 2.0 litre engine producing 300 bhp
* 4 wheel drive
* 3 automatic locking differentials
It's one hell of a car, but not that far away from the Peugeot you could drive yourself.
These modifications will ensure the Peugeot 207 S2000 remains the reference vehicle for the category.
Mitsu, Subaru, Ford, fac asta cu mare succes.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#5
Scris 25 martie 2012 - 10:50
#6
Scris 25 martie 2012 - 11:08
#7
Scris 25 martie 2012 - 11:32
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#8
Scris 25 martie 2012 - 11:53
nici eu...
daca nici tu nu intelegi primul post nu-i bai, citeste si reciteste frangleza "on our offical page" A trecut in mod sigur de 30 de supersupervisori.
Tineti cont ca aceasta este pagina oficiala a unui oarecare concern, PSA.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#9
Scris 26 martie 2012 - 02:32

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#10
Scris 26 martie 2012 - 03:02
@alias: referitor la S2000, am putea sa extindem chestia asta la mult mai multe marci si modele, VW de ce nu face o versiune de serie a lui Polo WRC, de exemplu?
Revenind la RCZ, negru cu montanti aluminiu mi se pare ca arata intr-un mare fel. De mult nu mi-a mai placut o masinuta atit. Si va rog, fara referiri la premii de genul asta, ci doar la premii de genul asta sau asta.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 26 martie 2012 - 03:03
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#11
Scris 26 martie 2012 - 03:47
VW isi continua cautarile
Echipa germana isi continua selectia pentru pilotii care o vor reprezenta in 2013. Dupa ce i-a folosit pe Kevin Abbring si Andreas Mikkelsen, noul coordinator al echipei Sven Smeets a anuntat ca VW Motorsport va lipsi doar in Noua Zelanda si ca si alti piloti vor primi sansa de a concura pentru echipa in acest sezon. Automobilele Skoda Fabia S2000 sunt identice cu cele folosite de Skoda Motorsport in IRC, cu exceptia faptului ca amortizoarele folosite sunt Sachs si nu Reiger. In acelasi timo, fostul coordinator al lui Citroen a anuntat ca echipa VW a renuntat la statutul de pilot prioritar pentru Sebastien Ogier, pentru ca logistica era mult complicata de diferenta de timp dintre evolutia francezului si a pilotului secund non-prioritar.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#12
Scris 26 martie 2012 - 04:26

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi