La cat costa, trebuie sa ai probleme destul de serioase sa-ti iei asa ceva
Asta am scris acum ceva vreme la un test a lui Bleu cu Micra. Am scris mai jos cat a costat , deci nu am probleme. Apropos de Bleu, citez : "tu si ciorapi ti-ai lua 2nd " . Na, pupa-mi-ai ....
Masina e a sotiei, dar o sa o folosesc si eu destul de des.
Versiunea este Visia, cea mai ieftina, insa cu absolut toate dotarile necesare pentru o masina in ziua de azi. Adica : A.C. , ABS, 6 x airbag, g.e. fata, servo-directie, sistem audio, inchidere pe cheie . Basca ESP , un karkit integrat care face toti banii (mai ales ca a fost inclus in pret ) , BC , comenzi pe volan atat pt audio cat si pt karkit si sistem de stingere a farurilor cand se scoate cheia din contact, sistem foarte util pt noi.
Masina a fost cumparata de genul : joi - primit pont de la un prieten ( the1), vineri drive test subsemnatul, sambata sotia, luni la prima ora dat avansul. In conditiile in care vineri trebuia sa dau tichetele avans la kia pentru un picanto.
Pont care a constat intr-o reducere de 3500 de euro la pretul de lista, masina costand 11500, pretul final 8000. De fapt 8250 ( 250 - vopseaua metalizata ), dar am primit un voucher de 300 pentru gume de iarna si alte accesorii. Masina este fabricata in 2011, motivul acestei reduceri substantiale. M-a costat in final aprox 6000 de euro. 5500 ( scazand tichetele ) + aprox 500 cat m-au costat 2 rable pe care le-am casat. O rabla o aveam
Ce nu-mi place :
1. Pozitia inalta la condus specifica reno, dar recunosc avantajul ei;
2. Nuantele putin diferite dinte piesele de tabla fata de cele de plastic ( asa "e" toate );
3. Plasticul interior de pe usi. Pe langa duritate si aspect, a reusit fi-mea sa-l zgarie cu unghiutele ei de 1 an;
4. Designul lateral invechit rau, design interior destul de invechit si pe alocuri, cu aer ieftin pt ca asa si e;
5. Plasticul nevopsit de pe oglinzi si manere care-mi aduce aminte de plasticul de la 1310.
6. Garantia de 3 ani, spre deosebire de cei 7 de la Kia sau cei 5 de la Suzuki, marci cu care am cochetat. Pe de alta parte dupa cei 3 ani, voi migra cu reviziile in alte parti economisind astfel ceva banuti.
Ce imi place :
1. Masina e fasneata. Fara discutii, pentru oras cel putin, e ideala. Abia astept sa rodeze cum trebuie. Cuplul este mic, dar urca in ture imediat. Viteza a-3-a e arhisuficienta ajungand imediat la 60-70/ora;
2. Foarte manevrabila inclusiv raza de bracare atat de laudata de nissan;
3. Spatioasa in limitele clasei;
4. Garda la sol excelenta;
5. Roti pe 14, jante mai ieftine,gume la fel;
6. Consum mic - 7,4 exclusiv urban cu aglomeratie medie, mi se pare excelent, mai ales ca-i noua;
7. Culoarea, care a fost aleasa in detrimentul celei rosii. Daca aveau alb perla pe stoc....
8. Insonorizare foarte buna, simti ca ai 3 cil. sub capota doar la turatii ridicate. Trepidatiile sunt inexistente comparand-o cu fabia 1.2
Din cei 300 euro primiti de la Nissan, am luat deja presuri dedicate ( 220 lei parca ) , dar care merita banii, 4 gume de iarna Nokian si tavita portbagaj.
I-am pus folie autorizata ( pt confort bebe ) si am de gand sa-i vopsesc oglinzile si manerele.
Senzori parcare, au fost cadou de la un prieten ( fan fumigene ), bla bla
De acum, sa fie benzina
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 20 septembrie 2012 - 12:33