
probleme compresie audi 80 1.9 tdi
#1
Scris 29 octombrie 2012 - 06:41
#2
Scris 29 octombrie 2012 - 08:35
#3
Scris 31 octombrie 2012 - 05:59
#4
Scris 31 octombrie 2012 - 06:18

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 31 octombrie 2012 - 06:25
Diagnoza se face simplu: dat jos, facut bucati, si vazut ce se mai poate inlocui.
#6
Scris 31 octombrie 2012 - 10:36
#7
Scris 31 octombrie 2012 - 10:41
Ce'ai vrut sa zici?
Eu cu o Dacie 1310 in 3 bujii inca prindeam 100kmph. Deci arderea intr'unul din pistoane era complet inexistenta.
La un motor de 1.9 cu probleme la un piston nu m'ar mira sa prinda 120 kmph
Sa ne zici cum iese testul de compresie. Insa nu prea cred ca vei scapa fara sa demontezi motorul

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 01 noiembrie 2012 - 07:43
#9
Scris 01 noiembrie 2012 - 09:12


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 01 noiembrie 2012 - 09:41

În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#11
Scris 03 noiembrie 2012 - 06:11
#12
Scris 03 noiembrie 2012 - 08:27
#13
Scris 03 noiembrie 2012 - 10:04
Testul de compresie cum a iesit?

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 04 noiembrie 2012 - 08:19
#15
Scris 04 noiembrie 2012 - 02:48
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 noiembrie 2012 - 02:48
#16
Scris 04 noiembrie 2012 - 06:15
ideal e sa schimbi tot,dar am auzit si de cazuri in care s-a schimbat doar 1 piston,sau segmentat .
Poate pe vremuri la statiunile de masini si tractoare ...

Oricum la cat costa un set motor nou, o reparatie corecta cred ca ar dubla valoarea masinii.
#17
Scris 04 noiembrie 2012 - 06:24
Se prea poate insa ca reparatia sa coste cat zice Relu ...

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#18
Scris 04 noiembrie 2012 - 06:46
#19
Scris 04 noiembrie 2012 - 07:05

Sunt constient ca la un motor mic conteaza mult chestiile astea, insa la un motor vechi, daca vrei doar sa mai tragi de el cateva mii de km si nu sa bagi bani in el prea multi, poti la o adica sa schimbi doar un piston cu un altul SH si sa te rogi sa nu se strice intre timp. Insa segmentii clar trebe schimbati toti, altfel clar pistonul cu segmenti noi va da peste cap mersul motorului
Iarasi, daca se umbla la pistoane, vor trebui schimbati si cuzinetii
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 noiembrie 2012 - 07:07

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 04 noiembrie 2012 - 07:37
#21
Scris 04 noiembrie 2012 - 08:01
#22
Scris 04 noiembrie 2012 - 08:30
#23
Scris 04 noiembrie 2012 - 09:05
Orice se poate, dar niciodata nu se schimba numai 1 piston sau segmentii la un singur piston. Daca schimbi numai 1 piston, se duce lulii echilibrarea motorului !
stiu minim 2 "mecanici" de bmw care au facut combinatia asta bine unul din ei chiar a pus pe site lucrarea
http://www.bimmer-se...w-seria-3-330i/
http://www.bimmer-se...ria-3-e46-320d/
si a facut de 2 ori,bine tu Relu parca il stii,e vorba de Robert -TAU
pe de alta parte probabil ca schimbarea doar a unui singur piston a fost hotararea proprietarilor.
#24
Scris 04 noiembrie 2012 - 09:13
de unde rezulta ca daca se umbla la pistoane,implicit segmenti,eventual camasi sau bloc bucsat,e necesar sa se umble la cuzineti?
N-are nicio legatura una cu alta. Daca sunt ok, e chiar indicat sa nu se umble la cuzineti.
#25
Scris 04 noiembrie 2012 - 09:14
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi