Salt la continut


Fotografie

probleme compresie audi 80 1.9 tdi

probleme compresie audi 80 1.

  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 29 octombrie 2012 - 06:41

am un audi 80 1.9 tdi 1z si am urmatoarea problema .am mers cu masina si am scos-o din viteza la bariera si sa oprit motorul . cand sa pornesc apornit ca in 3 pistoane si de abia a plecat de pe loc si scotea un fum cu miros de ulei. am oprit si am deschis capota si am observat ca pe la joja a suflat ulei peste tot,si cand am scos furtunul de la epuratorul de gaze iesea gaze ca la locomotiva .se comporta ca si cum ar baga compresia in baie .in acelasi timp se incalzeste si apa la 95-100 de grade .rog sa im dati niste sugesti ca nu as vrea sa desfac motorul degeaba .distributia am verificat-o este la punct.a mai ramas reglajul fin din capul pompei sa-l verific.dar poate sa aiba vreo legatura avansul pompei cu gazele din motor sau cu presiunea bagata in baia de ulei sau cu urcarea temperaturii
  • 0

#2 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 29 octombrie 2012 - 08:35

Esti confuz in exprimare.....Fa un test de compresie,dat fiind ca masina nu se mai fabrica din anii 90...presiune de ulei excesiva in baie denota compresie ajunsa in baie-compresie in baie e grav,la prima strigare sunt sementi uzati...antigelul in temperatura e o urmare...avansul pompei nu are nimic cu ceea ce ai descris...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#3 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 31 octombrie 2012 - 05:59

gazele ies in capacul de culbutori pe la cele 8 gauri de pe langa culbutori dar nu arunca ulei si numai gaze
  • 0

#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 31 octombrie 2012 - 06:18

Pai cel mai simplu sa'ti raspunzi la intrebare ar fi un test de compresie. Banuiesc ca se monteaza in locul bujiilor incandescente, insa oricum trebuie sa ajungi la service pentru asta, asa ca nu mai conteaza prea mult acest aspect
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 octombrie 2012 - 06:25

Motorul ala e MUCI, are clar un piston spart, sau ( ceva mai putin probabil ) segmentii facuti feliutze !
Diagnoza se face simplu: dat jos, facut bucati, si vazut ce se mai poate inlocui.
  • 0

#6 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 31 octombrie 2012 - 10:36

mi-am facut un compresmetru si zilele urmatoare am sa fac un test de compresie acasa si am sa va tin la curent .sa mai spun ceva .asa cu un piston s spuneti voi am mai mers dupa motoria 35 km cu 120 la ora pai daca era spart un piston eu nu cred ca mai functiona la viteza aia
  • 0

#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 31 octombrie 2012 - 10:41

"am mai mers dupa motoria 35 km"
Ce'ai vrut sa zici?

Eu cu o Dacie 1310 in 3 bujii inca prindeam 100kmph. Deci arderea intr'unul din pistoane era complet inexistenta.
La un motor de 1.9 cu probleme la un piston nu m'ar mira sa prinda 120 kmph

Sa ne zici cum iese testul de compresie. Insa nu prea cred ca vei scapa fara sa demontezi motorul
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#8 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 01 noiembrie 2012 - 07:43

daca este spart un piston nu ar trebui sa bata sau un segment spart .dar de unde iese asa fum pe la culbutor cu miros de ulei ci mutorina sao gaze cum s-or numi ele șca ar trebui in prealabil sa fi consumat mult ulei sa nu fi pornit bine ,asa cred eu dar sambata ul de copresie si am sa ma lamuresc
  • 0

#9 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 noiembrie 2012 - 09:12

Las'o naibii de treaba ... chiar nu esti in stare sa scrii coerent?!? :wacko:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#10 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 01 noiembrie 2012 - 09:41

Intrebare retorica presupun. :)
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#11 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 03 noiembrie 2012 - 06:11

astazi am desfacut bujiile si la pistonul 1 bujia a fost plina de ulei
  • 0

#12 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 noiembrie 2012 - 08:27

Aveai dubii ca nu vei gasi ?
  • 0

#13 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 noiembrie 2012 - 10:04

Partea buna e ca in motor mai e ulei. Cam nasol ca e si unde nu trebe.
Testul de compresie cum a iesit?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#14 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 04 noiembrie 2012 - 08:19

testul de compresie nu l-am mai facut ,pentru ca am gasit ulei la bujie si nu am ma insistat cu testul de compresie ,dar m-arinteresa daca se poate schimba numai segmenti de la un piston sau trebuie toti sau daca este spart un piston trebuie schimbati toti 4 sau numai cel spart,si cam cat ar costa o segmentare .
  • 0

#15 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 noiembrie 2012 - 02:48

ideal e sa schimbi tot,dar am auzit si de cazuri in care s-a schimbat doar 1 piston,sau segmentat .

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 noiembrie 2012 - 02:48

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#16 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 06:15

ideal e sa schimbi tot,dar am auzit si de cazuri in care s-a schimbat doar 1 piston,sau segmentat .


Poate pe vremuri la statiunile de masini si tractoare ... :D

Oricum la cat costa un set motor nou, o reparatie corecta cred ca ar dubla valoarea masinii.
  • 0

#17 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 noiembrie 2012 - 06:24

Se poate si pe bucati, insa segmenti noi nu gasesti oricum decat la set, motorul oricum trebuie desfacut cam tot, indiferent daca schimbi segmentii unui piston sau ai tuturor. Piston sigur se poate schimba doar unul, insa risti curand sa te trezesti si cu ceilalti facand probleme
Se prea poate insa ca reparatia sa coste cat zice Relu ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#18 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 06:46

Orice se poate, dar niciodata nu se schimba numai 1 piston sau segmentii la un singur piston. Daca schimbi numai 1 piston, se duce lulii echilibrarea motorului !
  • 0

#19 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 noiembrie 2012 - 07:05

Sa le zici asta si sefilor mecanici de pe vapoare :P
Sunt constient ca la un motor mic conteaza mult chestiile astea, insa la un motor vechi, daca vrei doar sa mai tragi de el cateva mii de km si nu sa bagi bani in el prea multi, poti la o adica sa schimbi doar un piston cu un altul SH si sa te rogi sa nu se strice intre timp. Insa segmentii clar trebe schimbati toti, altfel clar pistonul cu segmenti noi va da peste cap mersul motorului

Iarasi, daca se umbla la pistoane, vor trebui schimbati si cuzinetii

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 noiembrie 2012 - 07:07

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#20 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 07:37

Stii bine ca motoarele de vapor n-au nicio legatura cu astea mici.
  • 0

#21 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 noiembrie 2012 - 08:01

de unde rezulta ca daca se umbla la pistoane,implicit segmenti,eventual camasi sau bloc bucsat,e necesar sa se umble la cuzineti?
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#22 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 04 noiembrie 2012 - 08:30

Cumperi un motor complet de la dezmembrari si ai rezolvat cel mai rapid si probail cel mai ieftin toata treaba. Unul cu tot cu chiuloasa, eventual cu al tau la schimb(pentru chiuloasa daca nu se mai poate alege nmic de acolo), nu cred ca te va costa peste 6-700 euro fiindca este foarte comun.
  • 0

#23 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:05

Orice se poate, dar niciodata nu se schimba numai 1 piston sau segmentii la un singur piston. Daca schimbi numai 1 piston, se duce lulii echilibrarea motorului !


stiu minim 2 "mecanici" de bmw care au facut combinatia asta bine unul din ei chiar a pus pe site lucrarea

http://www.bimmer-se...w-seria-3-330i/

http://www.bimmer-se...ria-3-e46-320d/

si a facut de 2 ori,bine tu Relu parca il stii,e vorba de Robert -TAU

pe de alta parte probabil ca schimbarea doar a unui singur piston a fost hotararea proprietarilor.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#24 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:13

de unde rezulta ca daca se umbla la pistoane,implicit segmenti,eventual camasi sau bloc bucsat,e necesar sa se umble la cuzineti?


N-are nicio legatura una cu alta. Daca sunt ok, e chiar indicat sa nu se umble la cuzineti.
  • 0

#25 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:14

Omul,judecind dupa exprimare si nu numai,e strins rau la bani,deci zic eu,trimiteri la motoare noi sau sh parca nu isi au locul.Ca sa nu mai zic ca acel motor Audi euro 1,il gasesti cu km cit prostituatele de pe centura.Eventual as zice sa faci o tziganie gen,segmentat macar,garnitura de chiuloasa si consumabile iminente,si domnul cu mila.Totul in premiza ca restul e functional.Sa nu uitam ca masina functionala valoreaza putin de tot.Tocmai caut pentru cineva un motor-a dat 8000 euri acum 2 ani pe un (cuvant urat) c5 executive,foarte accesoriat,frumusel exemplar mizeria.Tocmai a fatat motorul ca la F1,cu tromba de fum in spate,si gripat.Motorul e de 2.2 dci,rar pe aici din chitrosenie fiscala.O masina functionala se ia cu 1000 euro,deci un caz nefericit,omul e constrins sa o repare si sa o tina.altfel paguba e considerabila.
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi