Salt la continut


Fotografie

probleme compresie audi 80 1.9 tdi

probleme compresie audi 80 1.

  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#26 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:20

stiu minim 2 "mecanici" de bmw care au facut combinatia asta bine unul din ei chiar a pus pe site lucrarea

http://www.bimmer-se...w-seria-3-330i/

http://www.bimmer-se...ria-3-e46-320d/

si a facut de 2 ori,bine tu Relu parca il stii,e vorba de Robert -TAU

pe de alta parte probabil ca schimbarea doar a unui singur piston a fost hotararea proprietarilor.


Tati, nu vreau sa ma repet, dar pistoanele NU se schimba NICIODATA individual, decat toate odata !
Il cunosc pe Robert foarte bine, e un tip super ok ( suntem prieteni chiar ), si sunt absolut convins ca a facut ce au dorit proprietarii.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 05 noiembrie 2012 - 12:03

  • 0

#27 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:23

stiu,doar am aratat ca la noi se poate orice :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#28 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 noiembrie 2012 - 09:26

Daca asa a cerut clientul, de ce sa nu-i faca pe plac in definitiv, nu ?

Bag mana-n foc ca Robert n-ar fi facut asta de capul lui in veci !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 04 noiembrie 2012 - 09:26

  • 0

#29 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 05 noiembrie 2012 - 09:29

vad ca santeti priceputi ,dar exista posibilitatea ca din cauza garniturii de chiulioasa sa bage ulei in capul pistonului sau sa fie fisurat orificiul de langa piston pe unde circula ulei catre culbutorii, poate am spus o prostie,sau explicati-mi si mie sa inteleg cum ar putea sa ajunga ulei in capul pistonului din baie. va multumesc anticipat.
  • 0

#30 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 noiembrie 2012 - 10:16

Pai schimba-i atunci ganitura si sudeaza-i fisura aia, poate rezolvi problema.
Nici noi nu suntem prea priceputi, dar daca o rezolvi asa, mai invatam si noi cate ceva ...
  • 0

#31 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 05 noiembrie 2012 - 11:16

cazi in vechea amagire,gen -mi s-a aprins becu' la ulei,schimb sonda in loc sa rectific vilbrochenul si sa schimb cuzinetii......sonda e mai ieftina.... :P daca ar ajunge ulei in capul pistonului l-ai gasi pe teava-in fum albastru,nicidecum in compresia din baie....Eu zic sa spui anticipat de 679 de ori AVE MARIA,cu penitenta necesara,apoi iti tragi 2 palme,bei o cafea(sa fii mai coerent in manopera decit in exprimare)si desfaci motorul....apoi ce vei gasi iti prezic-Mari uzuri,peste tot.....bafta si tutun...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#32 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 noiembrie 2012 - 11:19

Chiar daca e doar garnitura de chiulasa, tot trebuie demontata aceasta. Deci de asta tot nu scapi.
Eu m'as mira sa fie doar garnitura de vina
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#33 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 07 noiembrie 2012 - 07:22

daca nu este de la garnitura de chiuloasa de ce se incalzeste si apa
  • 0

#34 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 noiembrie 2012 - 07:23

Du-o nene la mecanic, ca pe forum n-o repari inveci !
  • 0

#35 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 noiembrie 2012 - 08:07

La mecanic costa :P

@adidana: ok, daca e doar ganitura, nu trebuie sa dai jos oricum chiulasa? Si atunci oricum o sa poti vedea si pistoanele si macar segmentul superior
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#36 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 07 noiembrie 2012 - 08:36

este simplu de vorbit de la departare dar eu stau intr-o localitate la 35 km de timisoara si nu este nici un mecanic pe aici si eu vreau sa ma documentez mai bine ca sa nu trag masina la timisoara la service si sa o desfaca sa gaseacsca o problema mai grava din punct de vedere financiar ca sa nu o pot sa o repar acuma si sa trebuiasca sa o remorchez din nou acasa.astept sa gasesc un mecanic care se deplaseaza acasa sa i-mi desfaca chiuloasa sa vad ce are si ce trebuie cumparat si ce costuri sant.
  • 0

#37 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 08 noiembrie 2012 - 12:04

Te invirti in jurul cozii..........cel mai ieftin e sa desfaci tu,apoi daca nu ai bani sa repari ori iei niste gaini si o populezi ori o tai si o duci la remat....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#38 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 11 noiembrie 2012 - 08:15

aici suntem sa discutam nu sa ne spunem verzi si uscate discutam la subiect nu sa ne jignim

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 noiembrie 2012 - 11:53
lb romana

  • 0

#39 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 11 noiembrie 2012 - 04:49

Ai dreptate,prostul sunt eu ca iti descifrez aberatiile si iti mai si raspund....bafta...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#40 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 decembrie 2012 - 02:15

am desfacut chiuloasa si intradevar un piston a fost spart dar ce dilema am eu de ce celelante pistoane sant fisurate care o fi cauza ..merita sa il repar sau sa cumpar un motor ,ce sfaturi imi dati.


  • 0

#41 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 decembrie 2012 - 02:39

Motorul ala e MUCI, are clar un piston spart, sau ( ceva mai putin probabil ) segmentii facuti feliutze !
Diagnoza se face simplu: dat jos, facut bucati, si vazut ce se mai poate inlocui.

 

Alta data sa asculti cand ti se spune.


  • 0

#42 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 02 decembrie 2012 - 08:44

Alta data sa asculti cand ti se spune.

multumesc mult .dar la o vizionare mai atenta astazi un piston este spart si ceielanti 3 sant fisurati.problema este cauza din care sau spart sau fisurat.ca daca schimb pistoanele si nu descoper cauza se va intampla acelasi lucru.


  • 0

#43 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 decembrie 2012 - 07:41

Fa-l sa mearga pe benzina, si nu se mai sparg pistoanele.


  • 0

#44 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 24 decembrie 2012 - 08:58

am schimbat motorul dar acum nu mai vrea sa porneasca nici in ruptu capului .a pornit 5 minute si meseriasul de la service a vrut sa schimbe filtrul demotorina si de atunci nu mai vre sa porneasca .adesfacut si conductele de la injectoare  a dat la automat dar tot nu vine motorina la injectoare.a alimentat pompa si din sticla tot degeaba porneste doar cu sprei de pornire .mecanicul spune ca este pompa de injectie devina.dar masina a functionat si in 3 pistoane dar a mers.exista vre-o sita in pompa de injectie care poate sa fie infundata


  • 0

#45 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 26 decembrie 2012 - 06:27

nu vine pishatu......nu stiu cum e la masina aia,e vreo pompa de amorsare  cu coada sau electrica?


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#46 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 28 decembrie 2012 - 07:39

am pornit-o dupa ce am tras-o 10 km pentru ca la service dupa ce mi-a schimbat filtru de motorina nu a mai reusit sa o amorseze.am pornit-o dar nu raspunde la acceleratie numai cand se incalzeste si scoate un fum alb in relanti si fum negricios in acceletatie .dar oricum nu se accelereaza bine .rebuie reglat avansul static al pompei de injectie


  • 0

#47 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 decembrie 2012 - 08:17

Mai bine o duceai direct la Remat. Ieseai mai castigat ! Sau acolo trebuie sa functioneze ?


  • 0

#48 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 decembrie 2012 - 10:00

Cand am dus eu batrana Dacie la Remat cica trebea sa functioneze (si, ptr o Dacie din '87, functiona beton), insa nu cred ca se uita careva la asta.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#49 adidana

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 16 Mesaje:
Inregistrat: 29-octombrie 12
  • Location:ciacova
  • Marca:audi
  • Model:80
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 28 decembrie 2012 - 05:20

am reusit sa ii reglez avansul  static era foarte mic si acum merge foarte bine..probabil ca a meritat investitia de 400 euro cu tot cu manopera.


  • 0

#50 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 28 decembrie 2012 - 07:40

din ce imi amintesc pompa are semne,era de ajuns sa nu o misti de pe ele....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi