eu stiu bazati care pot sa-si schimbe masinile si la 10k km, si totusi le schimba pe la 2-300k km...
VS 4X4
#76
Scris 05 iunie 2014 - 02:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#77
Scris 05 iunie 2014 - 04:07
...aha, bazati la buzunar doar...
Pentru ei este ca la vin...dupa 150 de mii ii creste ,,valoarea''...
#78
Scris 05 iunie 2014 - 05:50
mol,am zile cind nu tolerez postarile tale curcubeu sau sorcova.....Trecind peste aspectul asta,tara unde stau,din pacate are cele mai multe masini de mic litraj,dotate cu clima.Si daca sustii ca aberez,sa continui sa aberez-masinile sub 1.8 simt compresorul de clima la pornire si oprire....si scazind cilindreea efectul e din ce oin ce mai pronuntat....
#79
Scris 05 iunie 2014 - 06:46
#80
Scris 05 iunie 2014 - 07:18
Iar n-ai mai cumparat medicamentele......Unde scrie mah ca panta e doar coborire....pe modoveneshte?
#81
Scris 05 iunie 2014 - 09:51
Io la foresterul de 2.0 aspirat simteam intr-o veselie compresorul. Nu la inceput, dar dupa vreo 2 ani deja ma enerva. Probabi era dracului pe duca compresorul si tragea de el ca de caine mort. Am un coleg care a avut o impreza 2.0 aspirata din 2008 caruia i-a crapat ambreiajul de la compresor, pur si simplu se blocase.
Si la XT il aud foarte clar cand cupleaza, dar e totusi prea animal motorul ca sa il si simt in mod vizibil in mers.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#82
Scris 05 iunie 2014 - 10:18
Iar n-ai mai cumparat medicamentele......Unde scrie mah ca panta e doar coborire....pe modoveneshte?
DMihnea, imi placi fiindca ma amuzi... adica in realitate nu interactionez cu ,,dealde tine'' ca intelect. Nu cunosc pe nimeni ,,de valoarea ta'' .
Pe vreun forum ...nu te-as lasa nici ca etalon de manelist. Esti de admirat ca ai concluzionat ca nu-ti trebuie copii.
Dobitoci suntem io, altii...care incearca sa te mai educe...
,,1. rampa este considerată drumul cu declivitate care urcă sub un anumit unghi faţă de orizontala
2. panta este considerată drumul cu declivitate care coboară sub un anumit unghi faţă de orizontală;''
Te pot ajuta ce ceea ce nu intelegi din textul de mai sus.
Ma amuzi in sens de ,,caz'', dar hotaraste-te ce vrei: limuzina sportiva sau gipan. Apoi, hotararea fiind luata, poti dezvolta...
Ce vrei sa-ti cumperi, ca io n-am priceput, insiruind ,,jdemii'' de masini...dar in cele din urma tu concluzionand ca ,,balena-i'' the best...?
#83
Scris 06 iunie 2014 - 12:27
Mihnea totusi cand dai de carnet se invata termenii astia... cel putin in Romania. La Golf V cu benzinar de 1,4L si 75CP cand pleca compresorul ziceai ca face frana de motor , dar la X3 n-am simtit nimic niciodata, masina parca merge la fel si nu mi-a parut sa fie influentata de AC. Totusi in dinamica masinii conteaza puterea si cuplul, mai putin dimensiunea motorului. Daca vorbim despre fiabilitate e cam adevarat ca o cilindree mare cu turatii reduse rezista mai bine la uzura, dar daca esti un sofer banal cu 10.000km/an nici la acest capitol nu m-as ingrijora prea tare. Eu sincer imi doresc cati mai multi soferi banali la volanul unor SUV-uri cu motor mic decat "piloti" de ocazie cu sute bune de cai sub capota. Soseaua e sosea, pista e pista , sunt multe alte zone ale vietii in care chiar trebuie sa-ti arati barbatia.
#84
Scris 06 iunie 2014 - 02:27
Ciinii latra,ursu trece......si petrece,in timp ce altii se apleaca sa i-o f...e...
#85
Scris 24 iunie 2014 - 08:36
din cauza ca w140 ne paraseste si nu numai,am luat un A3 tdi quattro,5 usi,verde metalizat,echipare Ambiente,la putini bani,km putini..RAR,GREU DE GASIT.....
#86
Scris 24 iunie 2014 - 03:38
Aolio, incapi in cotetz? sau merge soata cu el?
Fiind quatro vine doar cu un anume tdi? 2.0?
Junghi... din ce an?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#87
Scris 24 iunie 2014 - 10:19
unii zic 2002,altii 2003...96kw,e rau de tot,mic si rau.. ...Interior Alcantara,navi,Bose,cd-changer
#88
Scris 25 iunie 2014 - 07:15
Adica ceva de genu' 1.9 TDI parca. Si ti se pare asa de rau?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#89
Scris 25 iunie 2014 - 11:51
Nu vreau polemici pe marginea afirmatiei mele dar a trebuit sa ma coste 3000 cu acte cu tot,ca sa reafirm ca e sub w124,daramite sub w140.Dar a trebuit sa o iau.Ce notez ca parti bune,tinuta excelenta quattro,chiar sta mai bine decit a6 si a8 deoarece nu are cur.Am descoperit cautind magazia de cd-uri in spate ca are magazie de.....navi,modelul cu afisare in ceasurile de bord....avea si cd de navi inauntru... Apoi ieri am descoperit ca cele 6 cd de muzica se incarca prin headunit.Azi am descoperit ceva mai nou....in scaunele de fatza(cu lombar electric)niste sertare,unul contine trusa medicala si cel de sofer are un tomtom one,nou cu suport si charger.
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 25 iunie 2014 - 11:52
#90
Scris 25 iunie 2014 - 09:21
E TDI adevarat, frate.
#91
Scris 30 iunie 2014 - 01:18
azi ne-a parasit w140.....am senzatia ca .....deja regret....A fost inlocuit cel putin momentan de castravetele Audi....
#92
Scris 30 iunie 2014 - 04:50
Daca nu's indiscret, de ce a trebuit sa plece w140?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#93
Scris 30 iunie 2014 - 11:39
Asta m-a intrebat si pescaru'....nu a fost un motiv serios,ci mai multe mici....
#94
Scris 12 iulie 2014 - 08:55
Daca nu's indiscret, de ce a trebuit sa plece w140?
trebuia sa-i faca revizia si era mai ieftin sa ia alta
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#95
Scris 12 iulie 2014 - 10:27
Pai din cate stiu si-o face cu mana lui... revizia, nu?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#96
Scris 12 iulie 2014 - 11:00
MECEO,fa-mi o placere.....ori initiezi un dialog civilizat cu mine,ori stai departe de discutiile mele.....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 12 iulie 2014 - 11:00
#97
Scris 12 iulie 2014 - 02:28
Pai din cate stiu si-o face cu mana lui... revizia, nu?
exact, doar nu vroiai sa o faca cu mana altuia ?!?!? nu de alta da asa ceva costa ....
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#98
Scris 12 iulie 2014 - 08:36
Ca tot la unii nesimtirea e tolerata aici pe forum,sa incerc sa raspund.Ora de manopera costa cam identic,cu diferente de citiva euro,intre marcile auto,cel putin in afara Ro.Deci daca esti in cautare de explicatie pentru ce am dat w140,sa te ajut-era de curatat egr din cauza de combustibil nonconventionali,ca urmare incepuse sa consume.Apoi aveam nevoie de o awd,macar pentru iarna la
sotie.Aveam probleme de imagine la munca.....A fost si momentul propice,am gasit castravetele si client la w140...
#99
Scris 13 iulie 2014 - 04:40
Asta cu castravetele mi se pare geniala. Pare foarte expresiv dupa cum o povestesti tu.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#100
Scris 13 iulie 2014 - 04:47
am niste poze pe telefon dar mi-e lene....Si topic de my car nu am deschis niciodata,nu imi sta in fire ....Ideea e ca am inceput sa o indragesc...ieri am rusinat niste masini...pe autostrada....e mica,banala si pare inofensiva dar la 200 sta pe curbe ca putine altele... ...m-am timpit la batrinetze...
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi