salut, am o alfa romeo 146,motor 1.4 din `96. de la un timp nivelul turatiilor au crescut ridicol,la fel si consumul de benzina. de exemplu in treapta a 5-a cu 80 km/h turatiile motorului sunt undeva la 2600. la service inca nu m-am dus, dar vreau sa stiu la ce sa ma astept cand o voi face. Multumesc !
#1
Scris 22 noiembrie 2014 - 10:36
#2
Scris 22 noiembrie 2014 - 11:08
La ralanti cum sta? Cat era de obicei turatia la 80km/h in tr5?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 noiembrie 2014 - 11:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 23 noiembrie 2014 - 07:40
Cati km ai ?
Ambreiaju?
#4
Scris 23 noiembrie 2014 - 11:36
174000 de km. la relanti sta la 700,dar dupa pornire timp de 5 minute e nevoie sa o turez ca sa nu moara motoru'... inainte la 80 km/h intr-a 5-a turatiile erau in jur de 2000
#5
Scris 23 noiembrie 2014 - 01:54
Cati km ai ?
Ambreiaju?
Presiunea la roti?
trecind peste aberatii,traseul aspiratiei vine din filtrul de aer si intra in admisie-carburatie....Acolo e o piesa ce regleaza debitul de aer in functie de necesarul de moment,adica acceleratie.Incearca sa cureti acolo fara sa strici,cu solventi pentru asa ceva....
#6
Scris 23 noiembrie 2014 - 02:01
Incearca curatarea debitmetrului de aer, nu costa mai nimic.
Eventual si o diagnoza, insa cu un tester dedicat, altfel vei obtine doar erori generice, cu multiple cauze posibile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 23 noiembrie 2014 - 03:43
Va multumesc ! De aici sa fie si consumul ridicat de benzina ?
#8
Scris 23 noiembrie 2014 - 05:43
Orice abatere de la amestecul optim poate duce la un consum prea mare.
Daca debitmetrul detecteaza ca in motor intra mai mult aer, va da comanda si ptr mai mult combustibil. Un amestec sarac in oxigen insa nu va arde complet, va genera temperaturi mari (deci dauneaza motorului) si va genera totusi puteri mai mici la turatii similare.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 24 noiembrie 2014 - 09:48
Referitor la diferenta de turatii: daca o accelerezi blana in treapta a 4-a se intampla cumva ca motorul sa se tureze, dar viteza sa nu creasca? Diferenta de turatii la aceeasi viteza se explica mai ales printr-un ambreiaj dus. Culmea, tot asta ar explica si consumul crescut.
Cel mai probabil acceleratia e pe cablu, deci ar merita verificat ala daca agata, desi ar trebui sa simti la picior.
@initiator: Are carburator, nu?
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 24 noiembrie 2014 - 09:49
#10
Scris 24 noiembrie 2014 - 02:16
Ambreiajul patineaza clar in vit 4,cind apesi blana si urla dar atit...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi