Exista si Forester 2x4?
https://www.youtube.com/watch?v=iySQ0YpkobU
Scris 03 februarie 2016 - 08:43
Exista si Forester 2x4?
https://www.youtube.com/watch?v=iySQ0YpkobU
Scris 03 februarie 2016 - 10:27
Ala e un 2.0 aspirat. Fata este cu diferential deschis, si cel mai probabil si spatele la fel, daca nu, in cel mai bun caz are un lsd cu cuplaj slab, oricum total insuficient pentru deep shlt-ul in care se bagase asta.
Ce nu stia asta, trebuia sa incarce putin cu frana rotile din aer, in felul asta poate reusea sa se urneasca.
Scris 04 februarie 2016 - 10:02
Scris 04 februarie 2016 - 10:33
daca la mine te referi,am 16 ani de studii,in patrie.....Sper ca nu insinuezi sa am cumparat studiile sau similare..
Scris 05 februarie 2016 - 10:19
Scris 05 februarie 2016 - 11:19
Scris 05 februarie 2016 - 04:14
Tot uitandu-ma dupa allroad, vrand cutie automata, cam vad multe masini full avand cutiile defecte.
Eu m-am fript in anii 2000 cu o automata, la sh implica multe riscuri, dar vreau.
Aveti experiente neplacute cu automate?
Scris 05 februarie 2016 - 06:03
Da, ie lente.
Exceptand astea foarte noi, unele, puse in modul sport etc.
Scris 05 februarie 2016 - 06:12
Eu tot cu automata mor......Si ca sa revin ontopic,nu am experiente neplacute cu ele,doar placute.Amintesc ca au o intretinere scrupuloasa,de exemplu 6-9 litri de ATF la 60000-80000km...plus manopera...
Scris 05 februarie 2016 - 08:24
Aia e, cati intretin ca lumea cutiile automate? Cati baga atatia litri de ulei? Cati baga ulei bun? Iar eu as mai reduce acei km intre revizii.
Scris 05 februarie 2016 - 08:42
Intr-adevar,mai ales daca tractezi intensiv,uzurile se maresc si implicit intervalul de schimb la ulei.Forester,dpmdv,remarca aia cu cutia lenta e aiurea,dat fiind beneficiile automatei...cit si virsta ta....
Scris 05 februarie 2016 - 10:19
Beneficiile sunt inconstabile la automata, in ultima vreme am condus cateva, iar la mers in oras sunt comode rau!
Doar ca daca ma apuca, ma enervez instant, inca nu sunt obisnuit cu lag-ul. La cotetele mai noi chiar si softul motorului nu te lasa sa "tasnesti" cand ti se scoala, probabil din motive eco & shît. Singurele cutii care au fost mai ok, dintre cele pe care le-am condus, au fost cele de bmw daca vorbim de motoare mai puternice, dar numai in modul sport.
Cat despre varsta mea... sunt tanar inca, si cu multi bazdaci pe creier...
Scris 05 februarie 2016 - 10:28
Cind te apuca si ai ceva mai mult de 4 cil sub capota,lag-ul e nesemnificativ,parerea mea.Mai ales cei ce traiti in capitala,ar trebui sa fiti fani automate,de oricare.Cind ai apasat,ca pleaca butonul de sub pedala sau comanda electronica la alea mai noi,efectul e acelasi,cine te vede in oglinda cum decolezi,stie ce se intimpla... Si la cobre sau mai vechi de 1980,raspunsul la kickdown din cablu se regleaza,adica viteza de reactie...
Scris 05 februarie 2016 - 10:51
Nu exista. Raspunsul la o masina mai veche, manuala, chiar si turbo nu numai aspirata, daca e ceva mai sus in ture, nu are termen de comparatie. Daca mai ai si acceleratia pe cablu...
Ce spun eu, este ca la manuala, daca esti deja in treapta dorita, ai apasat ai tasnit. La automata, trebuie sa apesi kickdown, sa schimbe treapta, sa duca motorul sus in ture. Oricat de rapida ar fi, tot ia mai mult. Ok, dup-aia se rupe filmul daca mai e de schimbat trepte in sus, dar de obicei am nevoie de tasnitul ala, pentru ca ferestrele de schimbat benzile si depasit retarzi in trafic sunt foarte aleatorii si efemere...
Da, sunt isteric in trafic de cele mai multe ori.
Scris 05 februarie 2016 - 11:01
AAAAAAAAA,te referi la isteriile din traficul de capitala,alea sunt ale tale,si numai ale tale...
Scris 07 februarie 2016 - 05:50
Scris 07 februarie 2016 - 06:38
Detaliaza parerea cu aruncatul.....in lateral..
Scris 07 februarie 2016 - 08:57
Cutiile de la bmw urile mele au fost ok ambele, cu motorul setat in sport si cu cutia trecuta si ea pe sport nu ai lag deloc. Singura problema reala este iarna in zapada. Rotile dau putin in gol si cutia schimba treapta dupa care masina are tendinta sa te arunce in lateral.Cand e zapada mare si trebuie sa te strecori pe strazi inguste e musai s-o treci in manual altfel e riscant , poti pierde controlul masinii cateva fractiuni de secunda.
In rest la x5 au implementat mai bine frana de motor carela x3 era cam inexistenta.
Eu stiam ca automata(excluzand offroad-ul extrem, poate) constituie un mare plus mai ales pe zapada. Experienta multisoara cu automata pe zapada o am cu un LC120. Am condus si LC120 cu manuala, nu iarna, dar n-as da banii pe asa ceva, chiar sa-i am.
Scris 07 februarie 2016 - 10:42
Si aici sunt pareri impartite,in sensul ca am cunoscuti,ce pricep despre masini si prefera manuala.Eu sunt fan automate,in orice situatie..
Scris 07 februarie 2016 - 11:18
Scris 08 februarie 2016 - 12:05
Eu de felul meu sunt fan manuala clar. Manuala imi permite sa dozez fin acceleratia, deceleratia cu inertia masinii astfel reusind sa fac un "dans" cu masina. La automate depinde mult de cine face cutia. La Santa-Fe este "asa si asa" , nu ma enerveaza prea mult si dupa o suta doua de km cu ea uit ca exista si nu o mai simt, nu ma mai deranjeaza. La o Honda CRV cu 4 trepte ma enerva. La BMW-urile cu 8 trepte deja e dragutza cutia si in 99% din timp mi se pare ca e ceea ce trebuie. Ba chiar la X5 face ea de fel frana de motor destul de puternica, chiar daca asta pare s-o penalizeze un pic la consum. Totusi, iarna pe zapada mare sau pe gheata, cand cutia schimba intr-o treapta superioara banuiesc ca se schimba cuplul la roti, sau turatia, cert este ca odata cu schimbarea treptei de viteza in sus se schimba si aderenta. Masina capata brusc un pic de aderenta in plus dar nu pe trasa pe care o doresti ci intr-un mod haotic timp de jumatate de secunda. Adica fuge odata brusc intr-o parte chiar daca tii volanul drept. De aceea cand e zapada mare si am nevoie de precizie, merg pe o stradutza ingusta pe langa masini parcate, folosesc modul manual ca sa nu schimbe cutia treapta.
Nu ma pricep, poate daca tractiunea ar fi fost in principal pe puntea fata nu s-ar fi intamplat asa... Oricum, chiar si la drive-teste cu alte masini in afara de BMW care au avut cutii de viteze automate moderne n-am mai simtit dorul de manuala la un condus normal. Este clar ca tehnologia a avansat foarte mult in acest domeniu. Vis-a-vis de cutiile mai vechi nu ma pronunt pt ca nu ma pricep, dar probabil ca un drive-test va scoate in evidenta daca e ceva deranjant. In rest ce sa zic, succes Mol-ule, Allroad-ul este o masina frumoasa si interesanta.
Scris 08 februarie 2016 - 04:44
Greiere, cand schimba intr-o treapta superioara, cu siguranta se schimba turatia, in minus, cu implicatii la cuplu, in minus, cu plusuri de aderenta, zic eu.
Iarna viitoare trebuie sa ma prinda cu 4x4.Deocamdata nu vad nimic peste allroad in acei bani, dar daca se iveste ceva ,,bestial'' ca an, dotari de la Freelander, Xtrail, Touareg, Pajero, Sorento(cam astea ma atrag cu motoare de pana in 2.5) n-as zice nu, desi, cu exceptia Touareg-ului, celelalte cu greu s-ar ridica la nivelul allroad-ului, zic eu.
Pentru DMihnea , pun, voi pune filme pentru amuzament nu pentru ca nu stiu ce vreau. DMihnea, pe langa pastile, ce mi-ai recomanda din astea de sus sau un alt ,,gipan''?
Fara A3 cum ai, da?
O alta diagonala care ma face sa zambesc...
https://www.youtube.com/watch?v=o9SaXN31oUE
Cazane moderne...
Unii triseaza prin demaraj, inertie pentru a trece...
https://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
Scris 08 februarie 2016 - 04:59
Cred ca roller test-ul ar fi testul,, de laborator'' suprem, care separa masinile 4x4 de jucarii. Daca au si garda la sol, unghiuri bune....
Ma amuza ca producatorii se lauda pe hartie cum este distribuita puterea catre roata cu aderenta, bla, bla, in realitate fiind niste jafuri.
Al doilea filmulet este mai interesant, testand masinile cu doua roti cu aderenta, ulterior cu osingura roata care are aderenta.
https://www.youtube.com/watch?v=U-FoUTPja4Y
https://www.youtube.com/watch?v=CQPNH4XRbWA
Scris 08 februarie 2016 - 10:55
Bah,eu cu A3 ma gasesc foarte bine,in sensul ca este ceea ce ma asteptam....Vroiam o masina mica awd diesel,cu garda normala,si asta e,nimic mai mult..
Scris 09 februarie 2016 - 10:20
Bah,eu cu A3 ma gasesc foarte bine,in sensul ca este ceea ce ma asteptam....Vroiam o masina mica awd diesel,cu garda normala,si asta e,nimic mai mult..
Corect si-i o alegere brici, neavand copii, necarand diverse in portbagaj.
Ce masina ti-ai cumpara din urmatoarele, cu motoare pana-n 2,5 litri, fabricatie 2005(cam pe aici se poate in 5 mii de euro)
1. Freelander 2 litri (5 usi) td4
2. xtrail 2,2 litri
3. allroad 2,5
4. pajero 2,5
5. sorento 2,5
Altceva care sa intre aici nu mai stiu.
Deci?
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi