Si nu a reusit sa animeze spiritele?
Intotdeauna e funny sa vezi dorinte de bashini la pret de talcioc...
Scris 26 ianuarie 2016 - 04:35
Si nu a reusit sa animeze spiritele?
Intotdeauna e funny sa vezi dorinte de bashini la pret de talcioc...
Scris 26 ianuarie 2016 - 04:46
ma uit pe la stiri,si ma intrebam de ce oare mol-ului i se pare mic Freelander pentru el si copii sai.Apoi am fost luminat-Omu pleaca prin codrii Moldovei,sa adune PET-uri,si ii trebuie spatiu,si pentru pasageri dar si pentru .....marfa... acum am priceput... :DMolule,ia-o ca pe o descretire a fruntilor...
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 26 ianuarie 2016 - 04:48
Scris 26 ianuarie 2016 - 04:59
Scris 26 ianuarie 2016 - 05:10
Apropo de spatiu, Mol, stii ca allroadu ala nu da deloc pe-afara de spatiu...
Scris 26 ianuarie 2016 - 05:34
da mah, da-i audi...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 26 ianuarie 2016 - 05:52
Pai zice ca Freelander e mic,dar A6 e mai mare in interior?
Scris 26 ianuarie 2016 - 07:24
Scris 26 ianuarie 2016 - 08:27
Ca portbagaj Allroad'ul sta mai bine, Ca si spatiu pentru pasageri probabil sunt cam la fel
Corect. Mai mult spatiu in portbagaj, iar in sens de siguranta, confort...allroad-ul este la ani lumina fata de Freelander 1. DMihnea, astept comentarii de la tine.
Pajero Sport pare o optiune serioasa sau gresesc? Ca plusuri, garda mare, fixa, fara surprize, probabil consum mai mare, la inaltime,te doare-n basca de muritorii de rand . Legat de fiabilitate trebuie sa intru pe ceva forumuri. Spining parca a avut Pajero Sport, dar asta s-a ajuns, discuta doar de supermasini.
Swiby, ai avut Pajero, minusuri?
da mah, da-i audi...
Ska, am intotdeauna dreptate, da?
Oaspete, de mai traiesti, ceva propuneri de la Skoda?
Si nu a reusit sa animeze spiritele?
Intotdeauna e funny sa vezi dorinte de bashini la pret de talcioc...
Te vad titrat. Poti dezvolta? Suna un prieten, pe DMihnea!
Scris 26 ianuarie 2016 - 09:01
Bah,daca iti poti permite sa intretii Audi,ia-l si gata...Dar sa nu te aud ulterior ca te smiorcai...
Scris 26 ianuarie 2016 - 09:08
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 ianuarie 2016 - 09:16
Scris 26 ianuarie 2016 - 09:24
Allroad, Pajero sport, Freelander(rational). Altceva chiar ca nu vad.
Allroad mai exista pe la dezmembrari, Freelander sunt in prostie peste tot, de Pajero n-am idee inca, n-am citit despre el.
Trebuie sa caut si garzile la sol la toate trei (Andrei, te-am vazut supersaritor peste tot, poate cauti tu, renunti la Subaru si-ti iei masina) ), reductor are allroad-ul si Pajero, Freelander-ul nu cred, blocabile doar Pajero.
In sens de siguranta, confort probabil allroad-ul conduce detasat, apoi Pajero. Freelander-ul pare ,,coaja''.
Allroad versus Pajero Sport? Care? De ce?
Scris 26 ianuarie 2016 - 09:31
Singura la care poti pune linistit niste 31-uri este Pajero - si esti the king.
Scris 26 ianuarie 2016 - 09:36
Vad ca se gasesc si prin tara Allroad'uri la dezmembrari, pentru eventuale maruntisuri, la o adica, dupa iesiri prea avantate in offroad
Daca'ar fi pe alese, un Webasto ar fi ideal. Iar dupa placul meu as cauta tapiserie textila/mixta, dar cam greu cu toate criteriile
Webasto se gaseste pe Allroad si Pajero, pe Freelander nu cred.
Singura la care poti pune linistit niste 31-uri este Pajero - si esti the king.
D-le, ai impresia ca discuti cu cunoscatori? Ce-i aia 31?
Ce minusuri a avut al tau Pajero?
Aceasta postare a fost editata de mol: 26 ianuarie 2016 - 09:37
Scris 26 ianuarie 2016 - 10:07
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 ianuarie 2016 - 10:08
Scris 26 ianuarie 2016 - 10:36
Credeam ca subaristii se pricep, cauta doar indicele de viteza...
Scris 27 ianuarie 2016 - 06:41
Pajero cu Pajero Sport sunt doua masini total diferite, probabil ca in afara de sigla nu au multe in comun, , vorba cuiva din domeniu.
Echivalenta pentru 31x10.5/15 din sistemul imperial este 265/75 R15 in sistemul metric.
Iar ca modificari aduse masinii, in afara de anvelopele M/T cu care am mers iarna/vara si un bullbar de tip A nu am avut. Oricand as cumpara masina inapoi, daca taxele ar fi mai relaxate. Sau una de 2.8 sau chiar de 2.5, dar diesel (pentru mers in teren).
Scris 27 ianuarie 2016 - 07:21
Aceasta postare a fost editata de mol: 27 ianuarie 2016 - 07:21
Scris 27 ianuarie 2016 - 08:15
Pajero - motorizari de 3 si 3.5 litri benzina, 2.5 si 2.8 Turbo intercooler, la MkIII 3 si 3.2 Di-D si aici ma refer la modele care au ajuns in EU pe cai oficiale, mai sunt si motoare exotice. Cutie de viteze SuperSelect 4x4, diferential spate blocabil si diferential central blocabil. Alte "bunatati": suspensii reglabile ca optiune, climatronic, scaune cu suspensie, dimensiune lombara si cotiere independente reglabile. Parbriz cu incalzire, etc. Si posibilitatea de a selecta intre 4x2 si 4x4 pana la viteze de 120 km/h. Si 4x4 HLC, 4x4LLC, adica high si low cu diferential blocat...
Pajero Sport - modelele initiale aveau suspensie pe arcuri lamelare, la sfarsitul anului 2000 au primit suspensie normala. Motorizari la fel, 3 si 3.5 benzina si 2.5 si 2.8 TD, cutie de viteze normala, fara diferential central, doar cutie de transfer, iar din punctul meu de vedere mai spartana in interior decat Pajero.
Scris 27 ianuarie 2016 - 09:32
Scris 27 ianuarie 2016 - 10:40
L200 - Pajero Sport
Hi-Lux - 4Runner
Ranger/BT-50 - Everest
Daca mai stiti, mai spuneti.
Scris 27 ianuarie 2016 - 10:54
Swiby, ce minusuri vezi la audi allroad? Problema la motor s-a rezolvat incepand cu 2004, sunt anumite serii de motoare cu probleme, iar legat de perne cica exista,, aftemarket'' mai bune, intarite in zonele cu probleme. Am vazut allroad careia i s-a pus suspensie clasica cu arcuri (probabil de pe A6), dar pneumatica reglabila constituie un mare atu, sau nu.
De Freelander td4 ce zici?
Andrei, diferenta de pret fata de achizitie este enorma. Allroad-ul era undeva pe la 60 de mii parca, Pajero cred catre 40 de mii...
Cel putin de allroad lumea fuge. Asta este un avantaj....
Scris 27 ianuarie 2016 - 11:01
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 27 ianuarie 2016 - 11:04
Scris 27 ianuarie 2016 - 11:03
De Allroad nu pot spune nimic, nu m-a interesat masina in mod deosebit si nu am cautat amanunte/ plusuri/ minusuri.
Freelander-ul este ok, chiar voluminoasa pentru dimensiunea ei. De evitat insa Mk1, nu are vreo legatura cu ce ar trebui sa fie masina. Mk2 e absolut ok, trebuie sa verifici insa hard-way daca iti intra bicicletele in portbagaj. Mk3, adica 2014-> cred ca iese din discutie.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi