
Lanțurile, sigilate de multi ani

Pentru "17 ma tenteaza huse antiderapante. Se montează mult mai repede, nu produc vibrații pe gheață.
Ati folosit huse antiderapante?
Pareri?
Aceasta postare a fost editata de mol: 15 octombrie 2017 - 06:25
Scris 15 octombrie 2017 - 06:24
Aceasta postare a fost editata de mol: 15 octombrie 2017 - 06:25
Scris 15 octombrie 2017 - 10:01
Nope, noi folosim AWD...
Scris 16 octombrie 2017 - 12:06
Eu am ramas la lanturi,e drept ca de 200 euro setul.Exista si lanturi cu montaj rapid,mai mult sau mai putin evoluate,in functie de ceea ce cauti si pret.Nu as folosi huse,e o parere personala.
Scris 16 octombrie 2017 - 06:50
Husele antiderapante - daca ne referim la ciorapii aia gen teleshopping - cred ca sunt o solutie doar daca te prinde o mini-zapada cand esti pe slick-uri de vara. Altfel.... gume bune si eventual lanturi in anumite conditii.
Eu nu pot pune lanturi decat pe spate, pe fata ar atinge in carenaj la viraje pt ca am gume ceva mai late.
Dar lanturile sunt bune doar daca e zapada serioasa pe drum si au in ce sa 'muste'.
Daca e doar gheata/polei peste asfalt sunt inutile. Si patinele sunt tot din fier
Deci de baza raman gumele de iarna bune. Si prin bune ma refer atat la usura profilului cat si la vechime, in sensul sa nu fie coapte si intarite.
Daca vrei sa mergi iarna ca vara, cauta gume de iarna cramponabile si ia-ti o punga de crampoane.
O sa transpiri ceva pana le bagi pe toate, dar senzatia e 'priceless'.
O singura problema... cica ar fi ilegale gumele de iarna cu cuie, dar n-am referinte legale concrete.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 16 octombrie 2017 - 09:44
Scris 16 octombrie 2017 - 11:15
Informati-va.Pentru masinile ce respecta dimensiunile de anvelope din talon cu suspensiile compatibile sau altele omologate trecute in talon,exista lanturi PENTRU ORICE ANVELOPE.Si anvelopele cu tinte au un regim special,reglementat de lege.Acea comparatie cu patinele e ca cucu-n gura.Mai iesiti si voi din mizeria aia de tara si cascati ochii,poate prindeti cite ceva din viata popoarelor mai evoluate.
Scris 17 octombrie 2017 - 07:59
Si daca gumele nu respecta dimensiunile din talon ce ne facem?
Bem un pahar cu apa rece si ne linistim.
Iar cand vine sezonul rece mergem la patinoar si bem si un vin fiert.
@mol
Ia-le si spoi spune-ne si noua.
Daca au cerificare TUV Sud teoretic n-ar trebui sa fie pacaleala.
Desi nici popoarele mai evoluate nu mai sunt ce au fost odata, mai ales dupa ce le-am 'diluat', noi, astia din tarile mizere.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 17 octombrie 2017 - 08:09
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 17 octombrie 2017 - 01:17
Aia cu diluarea sunt de acord.In tarile civilizate daca vrei sa pui gume mai late sau alte jante decit ce ai in talon,ceri o hirtie de la fabricantul autovehicului.Acea hirtie iti spune in termeni oficiali,ca la cazanul ce posezi nu poti pune altceva decit in functie de motorizare si suspensie.Deoarece sunt prea multi agramati ce pun alte combinatii de jante-suspensii,doar ca arata frumos,fara sa considere consecintele.Altfel spus,vad in tara prosti ce pun roti prea late,cu sau fara alte jante-suspensii,fara motiv,doar ca arata bine.De aia suspensiile aftermarket au omologare tuv,cu hirtie ce specifica pe ce cazane se pot pune.E un subiect vast,si nu sunt sigur ca cineva intelege ceea ce spun.
Scris 17 octombrie 2017 - 02:51
Asa e, de multe ori doar tu intelegi ce spui ...
Scris 17 octombrie 2017 - 03:55
Scris 18 octombrie 2017 - 01:49
Andrei,tu cind nu pricepi,si din pacate cam des,te apuci de apasat pe butoanele forumului.Poate,si subliniez poate, daca ai incerca sa mobilizezi neuronul pina iese fum,ai intelege ceva.Sau e mai usor sa apesi butoane?In rest e simplu,cautati fabricantul de lanturi agreeat,bagati marca si modelul de cazan si vedeti ce optiuni de lanturi si similare gasiti.Apoi in functie de cit aveti in buzunar pentru asa ceva,cumparati de pe undeva.Sa fie probleme de exprimare la mine sau parteneri de discutie incapabili de a depasi un anumt nivel?
Scris 18 octombrie 2017 - 02:01
Mai pe intelesul altora,aum multi ani vroiam sa pun roti pe 16 pe MB ce aveam atunci.In talon aveam doar doua dimensiuni pe 15.Am facut cerere cu 80 euro taxa,si am fost contactat initial telefonic,de o femeie,responsabila cu asa ceva la Mb Italia.M-a lamurit ca rotile pe 16 sunt prea grele pentru motorizarea de 136 cai ce aveam.Dovada ca la motoarele de 6 cilindri si 8 cilindri,pe aceeasi masina,erau in talon si 17.Punct.
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 18 octombrie 2017 - 02:01
Scris 18 octombrie 2017 - 02:16
Scris 18 octombrie 2017 - 03:18
Eu as merge pe pneuri noi cat mai bune, putin probabil ca plusul de aderenta oferit de huse sa conteze, mai ales ca nu ai garda la sol prea generoasa sa te avanti aiurea. nu?
Scris 18 octombrie 2017 - 03:50
Scris 18 octombrie 2017 - 04:26
ce masina ai ma molule, totusi?
btw, asa grava e situatia ca ai nevoie de lanturi?
ai de urcat pante?
daca cu o anvelopa buna nu faci fata, insemna ca poate nu e practicabil drumul si poate nu prea ai ce sa cauti pe acolo
mai degraba iei un plug pt masina, decat huse. husele-s pt scaune!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 18 octombrie 2017 - 04:36
Aceasta postare a fost editata de mol: 18 octombrie 2017 - 04:44
Scris 18 octombrie 2017 - 05:32
husele sunt pentru putori,ce nu vor sa puna lanturi,dar vor efectul lanturilor.De aceea husele de calitate costa mai mult decit lanturile de calitate....
Scris 18 octombrie 2017 - 05:42
Clar lanturile ajuta, dar la ce bun daca'ti scurma pana la asfalt/pamant daca nu ai garda sa nu ramai suspendat pe burta cand se termina scurmatul?
Eu imi luasem lanturi prin 2010 ptr Fiesta, le'am aruncat anul asta fara sa le fi montat vreodata.
Scris 19 octombrie 2017 - 07:22
Eu vad husele sa ajute doar pe gheata, adica gheata lucie, sticla. In rest, gume decente sau o lasi acasa. Sau iei 4x4 pe perne. O pui pe minim, si daca ramai suspendat o ridici si pleci mai departe (protectie contra inteligentei despre care spuneai Moale!
)
Scris 19 octombrie 2017 - 09:30
daca tot o iei pe drumetii, lasi masina pana unde te duc gumele.
de banii de huse sau lantui, mai bine investeti in copii
totusi, nu ne-ai laumurit ce cotet ai sub cur...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 19 octombrie 2017 - 09:47
Scris 19 octombrie 2017 - 10:30
Insignia? Automata? 4x4?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 20 octombrie 2017 - 04:22
Scris 21 octombrie 2017 - 11:16
Sunt doua cazuri distincte-nameti mioritici,adicatelea zapada cit casa,troienita,viscolita sau ninsoare abundenta,ca nu are chef nimeni sa curete,si cazul doi,zapada,cu sau fara gheata,in limite de bun simt,gen Austria,Elvetia,Germania.In primul caz e necesara garda la sol mare,cu sau fara awd.In cazul doi,e deajuns sa ai lanturi sau similare cu sau fara awd.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi