Salt la continut


Fotografie
- - - - -

pompa de benzina tico


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 iulie 2003 - 02:31

Originally posted by simcatalin
am vazut ca atunci cand pornesc motorul, se uda un pic pompa de benzina in partea superioara. Stie cineva daca trebuie sau nu inlocuita, sau se repara?
Iar de inlocuit, e complicat?


n-am vazut in viata mea o pompa de tico, dar pot sa-ti dau niste sugestii:

1. unde anume se uda ? cumva in punctul in care se imbina cu primul furtun de cauciuc care iese din ea ? daca da, verifica furtunul ala sa nu fie stricat in capat sau colierul sa fie slabit (mai ales daca ai avut vreo interventie tehnica prin zona aia)
2. in general, toate pompele de injectie pe care le-am vazut eu sint turnate si nu se repara (decit in anumite ateliere de cartier care le taie, le cirpesc si apoi le lipesc la loc, si mai bine iti dai foc direct decit sa circuli cu ele asa).

ai uitat sa ne zici daca e tico cu injectie sau cu carburator, ca poate bat cimpii aici degeaba :)
si ai mai uitat sa ne zici daca se uda doar in momentul in care pornesti motorul (ceea ce ar fi ciudat) sau tot timpul. pe unde anume se afla pompa asta.. ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 iulie 2003 - 03:25

Originally posted by 2FaST4U
E pe carburator Tico, si pompa e mecanica ca la Dacia -este situat� in partea superioara a motorului in stanga chiulasei sus intre chiulasa si baterie din cate stiu eu. Deci in primul rand, vezi ca s-ar putea sa fie dusa garnitura de la capac (capacul pompei). Garnitura e ieftina si o poti schimba numai pe aia...ca sa nu schimbi pompa cu totul. Cum a zis si jaffar verifica colierul de la furtunul care duce de la pompa la carburator...revino cu detalii despre unde se uda si ai grija mare ca e periculos...poate sa iti arunce benzina pe chiulasa si pe aparatorile alea care se incinta foarte tare...pericol mare de FOC !

Numai bine !


exista si tico pe injectie, d-aia intrebam

@simcatalin, pompele de injectie dupa cum spuneam sint in general turnate. de fapt nu-s turnate, sint "stantate" ceea ce pentru noi e cam tot aia... non-user-serviceable.

inca o data, atentie mare sa nu iei foc daca e pompa aia de carburator care e prin motor. pompa mea de carburator era pe partea opusa evacuarii... oare de ce ? :) stie neamtzu ce face... hehe
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 iulie 2003 - 04:29

Originally posted by 2FaST4U

Jaffar, nu exist� Tico pe injectie ... pompa mecanic� de benzin� (o pomp� actionat� la unele
Numai bine !


hmmm... as face pariu ca tico vindute dupa 1 ian 2002 sint cu injectie. eu am vazut citeva, si m-am si dat cu ele.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 iulie 2003 - 09:45

Originally posted by adrian_r5
cred ca vrei sa spui "tico vindute dupa 1 ian. 2000"


nu.. am avut la o firma 3 tico luate pe 5 ianuarie 2000 si erau cu carburator. poate au fost lichidarea de stoc... dar cred ca ai dreptate, nu a fost 2002 ci 2000 sau 2001.... cind s-a bagat treaba cu euro 2
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 iulie 2003 - 11:21

Originally posted by adrian_r5
parca 2000 a fost

te rog, daca poti, sa povestesti in citeva cuvinte cam ce probleme au aparut la tico-urile de la firma (ma cam tenteaza sa cumpar unul SH si vreau sa stiu la ce ma pot astepta)


probleme:

la cele cu carburator (3 bucati):

- consumul era de 6l/100km la doua, si 9.5l/100km la al treilea. am schimbat carburatoarele la toate, si consumul s-a stabiliat pe la 6l/100km. extrem de mult pentru motorul ala de 3 cmc si ce iti ofera, plus ce scrie la carte

- nu merge mai mult de 140km/h dar poti ajunge la viteza asta si cu 5 oameni in el (desi nu recomand... in caz de frinare in situatia asta e destul de tricky)

- un amortizor de spate batea ca la balamuc, s-a rezolvat schimbindu-le intre ele (solutia oficiala daewoo!)

- cu unul din ele s-a mers pe sens interzis si nu a rezistat la intilnirea frontala cu un taxi ruginit (dacia 1300 veche rau).

- din cele vazute in service: daca o lovesti frontal la 90-100 km/h se rupe pur si simplu in doua, partea cu motorul si rotile fatza si bordul pleaca, iar tu ramii in spate si te faci praf

la cel cu injectie am o singura obiectie: ambreiajul nu a rezistat decit 1 saptamina la o incepatoare... s-a rupt cablul.

in rest toate bune si frumoase, daca nu ti-e jena sa te dai cu el (mie mi s-a facut rau cind am vazut cum arat in cutia aia :) ) si daca il iei pentru oras. nu te sfatuiesc sa te aventurezi la mari drumuri cu el. stabilitatea lasa de dorit cind bate vintul tare sau treci pe linga tiruri in mare viteza.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 august 2003 - 10:05

Originally posted by 2FaST4U
@Jaffar, uitasem de topic-ul �sta. Totusi nu as vrea ca cei care intr� �n viitor pe-aici s�-si creeze o impresie gresit�...lu�nd de bune cele afirmate de tine.

Nu exist� Tico pe injectie .. am mai sustinut asta pt. c� am stiut de la bun �nceput. Tu zici c� exist�. Ti-am zis s� nu confunzi Tico cu Matiz. Dac� esti convins c� ai avut dreptate d�-mi si mie un link unde s� scrie despre Daewoo Tico c� are in loc de "carburetor" .. "injection pump".

Numai bine !


te repeti...

nu ti-am gasit inca link/poze, dar eu am vazut tico cumparat de nou de la daewoo cu injectoare... multipunct adeca, nu glume ca felicia monopunct sau altele.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#7 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 august 2003 - 10:36

Originally posted by adrian_r5
si eu credeam ca s-au facut Tico pe injectie, dar uite ce raspuns am primit:

Stimate domnule Adrian Ilinescu,

iata raspunsurile la �ntrebarile dv.:

....

2. Modelul Tico nu a fost niciodata echipat cu alimentare prin injectie, ci numai cu carburator. Totusi, sistemul de alimentare contine unele componente electronice (senzori, etc.)

Cu stima,

Valeriu G�rlea, Sef Serviciu Satisfactie Clienti
Daewoo Automobile Romania S.A.
tel: 0251-544.187; fax: 0251-590.067


ok, asa sa fie. nu am contra argumente palpabile deocamdata, asa ca propun sa ne oprim aici. tico ala de care vorbesc eu e in covasna acum si nu prea am cum sa il pozez prea curind.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi