Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Reconditionari


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 22 iulie 2003 - 07:09

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif Tot nu ti-ai gasit amortizoare!
De obicei atelierele de reconditionari sunt pentru retro dar mai sunt si exceptii :D.
Unu astfel de atelier ar fi old timer studio, sau daca nu intra pe www.retromobil.ro si intreaba-i pe cei de acolo, ei ar trebui sa stie:thumb:
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 23 iulie 2003 - 03:09

Originally posted by Ford_V6
Am avut experiente si placute si mai putin placute in acest domeniu. De exemplu pivotii ies din calcul pentru reconditionare. Tin fix 2000 km. Planetarele pot sa tina si 10-20.000 km daca sunt facute bine. Amortizoarele nu stiu ca nu am facut dar banuiesc ca daca le schimba semeringurile si le baga ulei hidraulic bun nu au de ce sa nu mearge bine. Amortizoarele se duc cand se sparg semeringurile si iese uleiu afara, nu ???


nu mi-as pune "reconditionate" pe masina (pe nici o masina) decit in urmatoarele categorii:

- tapiterie
- butonul de la geamul electric de pe spate
- bricheta)
- presuri
- orice alta idiotenie care nu are nici o treaba cu condusul si cu siguranta mea, a pasagerului meu, a masinii sau a celor din jurul masinii

amortizoare ? pivoti ? planetare ? in nici un caz... mai bine iau unele folosite dar nu 100% moarte ca sa ajung acasa, si las masina pe butuci pina am bani de unele noi.

cu amortizoarele am exemplul cel mai bun... de la niste amortizoare proaste am ajuns sa sudez caroseria care se crapase pur si simplu in jurul oalelor de la amortizor. deci, categoric, nu ! sint prea sarac ca sa pun chestii ieftine pe masina.

mai am experiente cu:

- cardan sudat - niciodata sa nu faceti asta... cardanul nu il mai echilibreaza _nimeni_ dupa ce a fost busit sau umblat (ex. desfacute cele doua jumatati pentru schimbarea rulmentului si apoi montate la loc in alta pozitie si mers o vreme)

uh, nu mai am alte idei in clipa asta, dar nu sfatuiesc pe nimeni sa umble cu improvizatii in punctele critice.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 25 iulie 2003 - 09:23

Originally posted by dondon
Nici io nu sunt un infocat al reconditionarilor, dar cind nu ai de ales o faci, nu?
Cind Auto Bavaria mi-a cerut 400 Euro pe un amortizor cam ce fata credeti ca am facut. Pt moment cred ca am ales bine, pe viitor mai vedem.


pai sari si tu dintr-o extrema in alta: bavaria si reconditionari...

sint in oras sute de magazine care aduc amortizoare... la preturi decente. eu mi-am luat cu 1.200.000 pe spate si 1.400.000 pe fata, sachs. la tine probabil amortizorul vine cu tot cu carcasa aia mare pe care vine arcul si butucul, si din alea am gasit cu 2.500.000-4.000.000 in functie de marca si de nationalitatea vinzatorilor :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 01 august 2003 - 04:52

Eu cand am fost sa-mi fac setul motor la dacie in aceeasi hala erau vreo doua ateliere de strungarie si reparata blocuri de motor si tot ce tine de ele ;)
Dar cred ca te-ar interesa in buc...
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#5 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 31 iulie 2005 - 10:55

te rog sa mi spui si mie unde tiai facut tu amortizoarele, eu am un 325ix, si am probleme mari cu cele de pe fata...... astept sami dai un sfat...

ca sa postezi apesi Post Reply, nu Report Post cum ai facut tu.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi