frine spate
#1
Scris 30 iulie 2003 - 08:57
de fapt am tras o mare concluzie. cine spunea ca discuri pe spate se pun de la nu stiu citi cai putere in sus ? sau alte argumente legate de putere/greutate/etc ? ei bine zilele astea am fost foaaaarte atent pe strazi, si am observat diverse masini care au discuri de frina pe spate. cel mai concludent exemplu este vw polo 1.4 care e departe de a fi o bestie in materie de greutate sau de putere. de asemenea unul din cele pe care le-am observat e al unei prietene si stiu ca e cumparat fara optiuni, asa ca exclus vreun pachet "sport" or something... daca poate cineva vorbi de sport la vw polo 1.4
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 30 iulie 2003 - 12:11
Evident, exceptii exista.
Numai Bine
#3
Scris 30 iulie 2003 - 03:07
Originally posted by aiculedtzu
Vezi Jaffare, asa se intampla daca citesti pe diagonala sau pe sarite. Acel cineva a spus ca de regula discurile pe spate isi fac aparitia de pe la 100-120 CP. Si mare dreptate a avut.
Evident, exceptii exista.
Numai Bine
da... dar isi fac aparitia din considerente estetice, si nu de performantza.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 30 iulie 2003 - 03:23
La polo de 1.4 (cum si-a luat un prieten de al meu) ai jante din otel cu capace deci sanse minime sa se vada discurile pe spate, decat doar daca te uiti foarte atent!
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#5
Scris 30 iulie 2003 - 04:06
Originally posted by mike.omega
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
La polo de 1.4 (cum si-a luat un prieten de al meu) ai jante din otel cu capace deci sanse minime sa se vada discurile pe spate, decat doar daca te uiti foarte atent!
da, dar iti poti cumpara jenti. habar nu am de ce au pus discuri tocmai pe masina aia... dar sigur nu pentru "performanta"
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Scris 31 iulie 2003 - 12:30
Alta chestie care nu am inteles-o nici mort est de ce Mondeo generatie veche are tamburi spate la 1,8td, 1,6, 1,8 si 2,0....Cu toate astea, trebuie sa va spun ca frinele mele tin bine, insa nu stiu cum s-ar comporta la temperaturi mari.
Octavia tdi 110 are niste discuri ridicole pe spate... insa cred ca diferenta majora intre tamburi si discuri se face la racire...Discurile sint "deschise", autoventilate iar etrierele simt si ele fluxul de aer.
#7
Scris 31 iulie 2003 - 10:45
Daca masina nu are ABS/ESP si se franeaza in linie dreapta atunci franele pe spate vor avea un efect mult mai mic in eficienta franarii din moment ce greutatea masinii va fi pe rotile din fata...
#8
Scris 31 iulie 2003 - 02:20
Originally posted by viperu
Daca masina are ABS cu sensor de acceleratie laterala sau ESP, se merita frane pe spate deoarece in cazul in care masinii ii va pleca spatele in derapaj ABS-ul/ ESP-ul va sesiza acest lucru si va frana mai mult roata din spate din directia opusa a derapajului.
Daca masina nu are ABS/ESP si se franeaza in linie dreapta atunci franele pe spate vor avea un efect mult mai mic in eficienta franarii din moment ce greutatea masinii va fi pe rotile din fata...
da... asta cu ESP & co e primul argument valabil pentru frine mai puternice pe spate.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#9
Scris 31 iulie 2003 - 03:52
#10
Scris 31 iulie 2003 - 03:54
Originally posted by viperu
pe scurt: frinele pe spate pot ajuta la controlul traiectoriei dar nu la frinare... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
da... dar tot mai frumos e cind masina e dotata cu un buton "ESP" de unde poti hotari tu daca vrei sa ai un drum foarte drept sau mai... palpitant
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 31 iulie 2003 - 03:59
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi