Hyundai Elantra 2003
Started by cata69, ian 24 2004 11:39
7 replies to this topic
#1
Scris 24 ianuarie 2004 - 11:39
am inteles ca revizia e cam scumpa si esti obligat 5 ani sa o faci la ei.
[Edited on 24-1-2004 by cata69]
[Edited on 24-1-2004 by cata69]
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#2
Scris 15 martie 2004 - 12:56
De doua saptamani sunt posesorul unui Elantra 1.6 GLS cu facelift 2004.
Pareri dupa 2 saptamani / 800 km:
Consum:
- oras 11.8 l/100,
- Bucuresti-Ploiesti-Bucuresti = 10.1 l/100 km
- Bucuresti-Pitesti-Bucuresti = 9.7 l/100 km (150 km/h @4000 rpm constant)
Dotare standard impresionanta pentru banii (10.900 fara taxe) si clasa din care face parte:
- ABS, EBD, TCS
- geamuri electrice fata + spate
- oglinzi incalzite si reglabile electric
- antena radio inclusa in geamul spate
- climatizare automata
- filtru automat de gaze de esapament
- scaun sofer cu sport lombar + inca patru reglaje
- computer de bord (consum/distanta parcursa/distanta pana la plin necesar)
- volan imbracat in piele
- schimbator imbracat in piele
- tot felul de suporturi (pahare fata, pahare spate, cuier spate, plase la scaunele din spate, cutie manusi, cutie ochelari, o gramada de locuri de depozitare (eu am numarat vreo 8)
- lumini interioare directionale
- portbagaj impresionant (450l)
- anvelope @185
- presuri mocheta
- canapele spate rabatabile (1/3, 2/3, 3/3)
- sistem ISOFIX
- proiectoare + lampa ceata
Pro:
- confort deosebit (cel putin pentru sofer)
- demaraj impresionant
- stabilitate in curbe
- izolare fonica buna (cel putin deocamdata nu scartaie nimic prin ea)
- motorul toarce foarte frumos (devine oarecum zgomotos de la 4500 rpm)
- gestiunea aerului in habitaclu foarte buna (doua persoane fumeaza linistite cu geamurile inchise fara sa se simta).
Contra:
- instalatie audio slaba (6 boxe de cacao, radio-casetofon de doi lei)
- nu ai posibilitatea sa alegi dotari optionale
- inchiderea centralizata numai cu cheie
- manual indisponibil in limba romana (pentru cei care ii afecteaza treaba asta)
- nu are trusa medicala, triunghi, extinctor (pana si la Dacia iti dau chestiile astea)
- suspensii fata cam dure
- distanta de franare cam mare (ABS-ul bata-l vina)
- nu are stergator pt. geamul din spate
Garantie:
-garantia este de fapt de 3 ani (si nu de 5 cum se lauda) cu urmatoarele exceptii in plus sau minus):
- motor + transmisie 5 ani
- anticoroziune 6 ani
- sistem audio 1 an
- tapiterie, interior 2 ani
- amortizoare 4 ani
- toata garantia este limitata la 100.000 km
In general, mi se pare o masina foarte reusita, i-am adus cateva mici imbunatatiri (alarma @150$ + radioMP3 @300$), mai ramane sa vedem cu cat o sa ma arda dealerul la revizii - reviziile se fac la 15.000 km *sau* 1 an.
Pareri dupa 2 saptamani / 800 km:
Consum:
- oras 11.8 l/100,
- Bucuresti-Ploiesti-Bucuresti = 10.1 l/100 km
- Bucuresti-Pitesti-Bucuresti = 9.7 l/100 km (150 km/h @4000 rpm constant)
Dotare standard impresionanta pentru banii (10.900 fara taxe) si clasa din care face parte:
- ABS, EBD, TCS
- geamuri electrice fata + spate
- oglinzi incalzite si reglabile electric
- antena radio inclusa in geamul spate
- climatizare automata
- filtru automat de gaze de esapament
- scaun sofer cu sport lombar + inca patru reglaje
- computer de bord (consum/distanta parcursa/distanta pana la plin necesar)
- volan imbracat in piele
- schimbator imbracat in piele
- tot felul de suporturi (pahare fata, pahare spate, cuier spate, plase la scaunele din spate, cutie manusi, cutie ochelari, o gramada de locuri de depozitare (eu am numarat vreo 8)
- lumini interioare directionale
- portbagaj impresionant (450l)
- anvelope @185
- presuri mocheta
- canapele spate rabatabile (1/3, 2/3, 3/3)
- sistem ISOFIX
- proiectoare + lampa ceata
Pro:
- confort deosebit (cel putin pentru sofer)
- demaraj impresionant
- stabilitate in curbe
- izolare fonica buna (cel putin deocamdata nu scartaie nimic prin ea)
- motorul toarce foarte frumos (devine oarecum zgomotos de la 4500 rpm)
- gestiunea aerului in habitaclu foarte buna (doua persoane fumeaza linistite cu geamurile inchise fara sa se simta).
Contra:
- instalatie audio slaba (6 boxe de cacao, radio-casetofon de doi lei)
- nu ai posibilitatea sa alegi dotari optionale
- inchiderea centralizata numai cu cheie
- manual indisponibil in limba romana (pentru cei care ii afecteaza treaba asta)
- nu are trusa medicala, triunghi, extinctor (pana si la Dacia iti dau chestiile astea)
- suspensii fata cam dure
- distanta de franare cam mare (ABS-ul bata-l vina)
- nu are stergator pt. geamul din spate
Garantie:
-garantia este de fapt de 3 ani (si nu de 5 cum se lauda) cu urmatoarele exceptii in plus sau minus):
- motor + transmisie 5 ani
- anticoroziune 6 ani
- sistem audio 1 an
- tapiterie, interior 2 ani
- amortizoare 4 ani
- toata garantia este limitata la 100.000 km
In general, mi se pare o masina foarte reusita, i-am adus cateva mici imbunatatiri (alarma @150$ + radioMP3 @300$), mai ramane sa vedem cu cat o sa ma arda dealerul la revizii - reviziile se fac la 15.000 km *sau* 1 an.
#3
Scris 16 martie 2004 - 08:40
Nu te consider carcotas, ai dreptate, am uitat eu sa trec la rubrica "Contra" ca este cam gurmand motorul. Deh, masina asiatica, astea nu se satura cu una, cu doua.
Cand am luat decizia sa cumpar aceasta masina, sincer am oscilat intre Elantra/Megane II/NubiraII. Nubira a iesit din discutie fiindca eu nu vad pre bine Daewoo, plus ca avea si o motorizare mai slaba. Megane a iesit din discutie fiindca am fost ingrozit de problemele care le au unii si altii cu aceasta masina. A ramas Elantra pe care am ales-o datorita dotarilor, raportului pret/calitate, spatiului mare oferit, parerilor "pro" pe care le-am gasit pe forumurile din USA, garantiei oferite si nu in ultimul rand decizia mea s-a bazat si pe faptul ca am condus o Lantra cu 100.000 km la bord care dupa 7 ani "inca mai merge".
Sincer, consumul nu ma afecteaza prea tare, eu facand maxim 1000 km/luna, din care 90% in oras.
Cand am luat decizia sa cumpar aceasta masina, sincer am oscilat intre Elantra/Megane II/NubiraII. Nubira a iesit din discutie fiindca eu nu vad pre bine Daewoo, plus ca avea si o motorizare mai slaba. Megane a iesit din discutie fiindca am fost ingrozit de problemele care le au unii si altii cu aceasta masina. A ramas Elantra pe care am ales-o datorita dotarilor, raportului pret/calitate, spatiului mare oferit, parerilor "pro" pe care le-am gasit pe forumurile din USA, garantiei oferite si nu in ultimul rand decizia mea s-a bazat si pe faptul ca am condus o Lantra cu 100.000 km la bord care dupa 7 ani "inca mai merge".
Sincer, consumul nu ma afecteaza prea tare, eu facand maxim 1000 km/luna, din care 90% in oras.
#4
Scris 19 aprilie 2004 - 10:24
Sunt in masura sa adaug noi impresii despre Elantra dupa un drum mai lung la munte.
Viteza maxima:
180 km/h cu pedala la fund (4 persoane adulte + bagaje) - stabilitate excelenta in ciuda unui vant lateral destul de puternic.
Pe niste drumuri de munte pe care le-as numi mai mult forestiere (Sinaia spre cota 1400), TCS-ul si-a facut treaba (lucru nou pentru mine) si chiar m-a ajutat avand in vedere starea drumului (pietris + ploaie aproape torentiala).
Socanta insa a fost maniera de a urca rampele pe acelasi drum. Eu, pe fosta Dacie Supernova, abordam rampele in viteza a doua si masina parca urca singura. In cazul Elantrei in a II-a inevitabil motorul murea. Astfel rampele le-am urcat mai mult in viteza a 1-a, tinand motorul in 3500-4000 de ture.
Pe serpentinele dintre Sinaia - Poiana Brasov, masina s-a comportat bine, insa mi s-a parut cam puturoasa intampinand ceva dificultati la urcare si in depasiri de tiruri (trebuie sa ma obisnuiesc, pe Supernova parca motorul era ceva mai nervos)
Din punct de vedere al consumului, cred ca m-am acomodat mai bine cu schimbatul vitezelor si am reusit sa obtin un consum mediu de 8.8 l /100 km in urmatoarele conditii:
Bucuresti-Comarnic (100 km/h localitate, 150 km/h afara)
Comarnic- Predeal (medie 100 km/h)
Predeal - Poiana Brasov (medie 50 km/h)
plus retur in aceleasi conditii
plus cateva fataieli prin Sinaia si Brasov
plus aer conditionat pornit cam 50% din timp
In rest, nu am inca nici o problema, totul functioneaza perfect. Va anunt la primul eveniment neplacut
Viteza maxima:
180 km/h cu pedala la fund (4 persoane adulte + bagaje) - stabilitate excelenta in ciuda unui vant lateral destul de puternic.
Pe niste drumuri de munte pe care le-as numi mai mult forestiere (Sinaia spre cota 1400), TCS-ul si-a facut treaba (lucru nou pentru mine) si chiar m-a ajutat avand in vedere starea drumului (pietris + ploaie aproape torentiala).
Socanta insa a fost maniera de a urca rampele pe acelasi drum. Eu, pe fosta Dacie Supernova, abordam rampele in viteza a doua si masina parca urca singura. In cazul Elantrei in a II-a inevitabil motorul murea. Astfel rampele le-am urcat mai mult in viteza a 1-a, tinand motorul in 3500-4000 de ture.
Pe serpentinele dintre Sinaia - Poiana Brasov, masina s-a comportat bine, insa mi s-a parut cam puturoasa intampinand ceva dificultati la urcare si in depasiri de tiruri (trebuie sa ma obisnuiesc, pe Supernova parca motorul era ceva mai nervos)
Din punct de vedere al consumului, cred ca m-am acomodat mai bine cu schimbatul vitezelor si am reusit sa obtin un consum mediu de 8.8 l /100 km in urmatoarele conditii:
Bucuresti-Comarnic (100 km/h localitate, 150 km/h afara)
Comarnic- Predeal (medie 100 km/h)
Predeal - Poiana Brasov (medie 50 km/h)
plus retur in aceleasi conditii
plus cateva fataieli prin Sinaia si Brasov
plus aer conditionat pornit cam 50% din timp
In rest, nu am inca nici o problema, totul functioneaza perfect. Va anunt la primul eveniment neplacut
#5
Scris 22 octombrie 2007 - 01:36
sa o stapanesti sanatos....ceva poze poti sa pui si tu?
#6
Scris 22 octombrie 2007 - 02:11
Topicul e de acum 3 ani, intre timp si-a luat o Sonata.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#7
Scris 22 octombrie 2007 - 08:57
sunt cam nou pe aici...pana ma obisnuiesc si eu...
#8
Scris 23 octombrie 2007 - 08:03
no prob. pentru info despre hyundai mergi pe forumul dedicat.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi