Golf 5 testat .impresiile mele
#1
Posted 15 February 2004 - 11:25 AM
#2
Posted 16 February 2004 - 01:16 PM
si la mine regulament
#3
Posted 19 February 2004 - 09:04 AM
Vedeti fisierul atasat
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#4
Posted 23 February 2004 - 09:48 PM
Masina e o evolutie (o spun si cifrele si masina in sine).
si la mine regulament
#5
Posted 27 February 2004 - 12:35 PM
chiar ala e consumul instantaneul in cele doua cazuri, si asta pentru muuuuuuuulte masini (majoritatea)
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Posted 27 February 2004 - 12:39 PM
Originally posted by r&d
E diesel, urca rapid in ture dar intr-adevar nu ia viteza ca un benzinar. Pentru ca ajunge mult mai repede la turatia maxima(~4000) decat un benzinar (~6000)
Pe al meu in a -2-a il pot duce in jur de 60-70. Si o solentza cred ca urca mai sus si poate mai repede desi e vorba de 30cp in minus.
Una peste alta cred ca necesita doar ceva adaptare de la benzinar la turbo diesel, si nu ma tem ca, cu TDI-ul de la Golf 5 mori de frica in depasiri;). Obisnuit fiind cu benzina, incercam sa tin in a 4-a in condus "sportiv" pana pe la 140-150(asta fiind ~3500-3800rpm). Dar daca schimbi a-5-a pe la 120 mai repede ajungi la viteza de 150 decat sa-l tii in a-4-a pana la aceasta viteza. La benzinar era chiar invers.
Cam asa e, nu poti sa compensezi o banda de turatie mai mare cu 50% facind cutia cu 50% mai lunga. La mine in carte, a 2 ia maxim 62 si mie mi se pare ridicol de scurta. Senzatia e dezagreabila, pina 5 eu schim 3 viteze.
Pe de alta parte aici vorbim de o masina cu 6 viteze, ar trebui sa fie altfel.
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif Aceeasi senzatie o am si eu, mi se pare ca in a 5 masina pur si simplu zboara, insa am cronometrat si ceasul mi-a dovedit contrarul. A 4 e mai rapida.
Se pare ca Euro 4 a lovit puternic de tot in dizele. Pe forum la Quattoruote, citiva se plingeau de o intirziere la 1,9 Mjet, comparat cu vechiul 1,9 JTD. Am inteles ca V10 TDi are aceeasi boala.
Ma intreb daca FAP e solutia. Sau daca nu cumva, dizel s-a intins totusi prea departe cu puterile motoarelor.
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
#7
Posted 27 February 2004 - 05:00 PM
Nu pot comenta remarca cu Euro 4, pt ca HDiul e doar Euro 3.
Tind insa sa ii dau dreptate lui r&d, e nevoie de acomodare cu alta plaja de turatie...la inceput si eu eram "surprins" de HDi, in sensul ca nu puteam mereu sa anticip cata putere am la dispozitie (si in bine si in rau).
La 140cp pe de alta parte, Golf 5 ar trebui sa zboare fata de HDi-ul de 90cp...pana nu merg si cu VWul nu pot face comparatia.
#8
Posted 11 March 2004 - 08:34 PM
iar de zgomot sa nu-mi spui ca e silentios ca nu e. orice diesel e zgomotos .. dar la o masina proasta (cum e megane) nu s-au folosit sound absorber-e si la peste 2400-2500rpm E ZGOMOT. Audi e cel mai silentios din categoria motoare 1.9-2.0 TDI. Fiind alta clasa s-a pus accent si pe scoaterea zgomotului motor. Sunt curios cum e in alfa JTD.... am cu cine sa merg dar nu am avut timpul.
si la mine regulament
#9
Posted 11 March 2004 - 10:42 PM
http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/offtopic.gifOriginally posted by alexalex
COMPARATIE DIRECTA:
AM UN PRIETEN CU PEUGEOT 307 HDI FAP(110CP). IN TOATE REVISTELE SE SPUNE CA MOTOARELE HDI DE LA PEUGEOT SUNT MULT MAI SILENTIOASE DECAT TDI-URILE DE LA VW. MARE GRESEALA!!!!!!!!!!
IN PRIMUL RAND CAND IL PORNESTI TE ZGUDUIE PARCA E DACIE CEEA CE LA VW NU SE INTAMPLA. IN AL DOILEA RAND ZGOMOTUL INTERIOR E MAI MARE, LA FEL CA SI CONSUMUL.SI CA SA PUNA CAPAC I S-A STRICAT DEJA O POMPA DE ALIMENTARE SI NU ARE DECAT 40000KM.
IN SCHIMP GOLF 5 ARE LA ACEEASI CILINDREE 140 PS ADICA 136 CP , 6 TREPTE , CONSUM LA FEL ,ZGOMOT MAI REDUS SI CALITATE DE X ORI MAI BUNA. INTERIORUL E MULT MAI MISTO CA LA 307 CARE NU-L FACE DECAT IMITATIA DE LEMN SAU ALUMINIU.TINUTA DE DRUM , CEL PUTIN LA MODELUL CU CARE AM MERS(2.0 TDI SPORTLINE) E INCREDIBILA.LA ACELEASI VITEZE 307-ELE SE INCLINA CA BARCA PE VALURI.
SPRE FINAL ULTIMA COMPARATIE:PRETUL. 307 HDI-110CP FULL FARA PIELE CAM 19.000 CU TVA INCLUS.GOLF V TDI-136CP FULL FARA PIELE DAR CU JANTE 21000.
capslock-ul te rog.....de-abia am putut citi tot ce ai scris aici..e foarte obositor...
#10
Posted 13 March 2004 - 08:27 AM
#11
Posted 16 March 2004 - 12:12 AM
(nu contest abilitatile nimanui ca sofer):
Nu cumva suindu-te de pe benzina aspirata pe un diesel turbo trebuie sa adaptezi putin stilul? Posesorii de diesel stiu probabil ca la diesel nu are sens sa turtesti acceleratia la fund ca nu prea face nimic. Mai degraba il iei progresiv, asa obtii cele mai bune acceleratii si reprize. Cel putin la mine, asa obtin cele mai bune reprize.
Doar o idee......
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users