Jump to content


Photo

Golf 5 testat .impresiile mele


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,730 posts
Joined: 22-August 02
  • Location:Oradea

Posted 15 February 2004 - 11:25 AM

Se muta la sectiunea o revista
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#2 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
Joined: 09-May 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Posted 16 February 2004 - 01:16 PM

@ovidiu_boy> a zis. 2000cmc deci 2.0TDI (140CP)
  • 0

#3 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,310 posts
Joined: 30-April 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Posted 19 February 2004 - 09:04 AM

Eu nu pot testa Golf 5 ;) dar aseara cand am venit acasa am gasit pe birou un pliant, nu stiu de unde l-au adus ai mei, prin care se anunta drive test in Bucuresti ;)
Vedeti fisierul atasat ;)
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#4 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
Joined: 09-May 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Posted 23 February 2004 - 09:48 PM

bun linkul dar texte de genul asta "Volkswagen�s Golf was the top selling single car model in Europe in January, ahead of Peugeot�s 206 and 307, according to analysis by JATO Dynamics. VW was also the leading brand, ahead of Renault, Ford, Opel/Vauxhall and Peugeot." se refera la golf IV. de 5 ce vanzare sa aiba ? tot ce s-a produs. dar sa vedem si micile bube ale copilariei care or sa apara. oricum. vanzare va avea in continuare. Multi vestici il vor prefera in continuare (si mutli estici zic eu).
Masina e o evolutie (o spun si cifrele si masina in sine).
  • 0

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 27 February 2004 - 12:35 PM

ce ti s-o parea asa ciudat... ?
chiar ala e consumul instantaneul in cele doua cazuri, si asta pentru muuuuuuuulte masini (majoritatea)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 27 February 2004 - 12:39 PM

Originally posted by r&d
E diesel, urca rapid in ture dar intr-adevar nu ia viteza ca un benzinar. Pentru ca ajunge mult mai repede la turatia maxima(~4000) decat un benzinar (~6000)
Pe al meu in a -2-a il pot duce in jur de 60-70. Si o solentza cred ca urca mai sus si poate mai repede desi e vorba de 30cp in minus.
Una peste alta cred ca necesita doar ceva adaptare de la benzinar la turbo diesel, si nu ma tem ca, cu TDI-ul de la Golf 5 mori de frica in depasiri;). Obisnuit fiind cu benzina, incercam sa tin in a 4-a in condus "sportiv" pana pe la 140-150(asta fiind ~3500-3800rpm). Dar daca schimbi a-5-a pe la 120 mai repede ajungi la viteza de 150 decat sa-l tii in a-4-a pana la aceasta viteza. La benzinar era chiar invers.


Cam asa e, nu poti sa compensezi o banda de turatie mai mare cu 50% facind cutia cu 50% mai lunga. La mine in carte, a 2 ia maxim 62 si mie mi se pare ridicol de scurta. Senzatia e dezagreabila, pina 5 eu schim 3 viteze.

Pe de alta parte aici vorbim de o masina cu 6 viteze, ar trebui sa fie altfel.

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif Aceeasi senzatie o am si eu, mi se pare ca in a 5 masina pur si simplu zboara, insa am cronometrat si ceasul mi-a dovedit contrarul. A 4 e mai rapida.


Se pare ca Euro 4 a lovit puternic de tot in dizele. Pe forum la Quattoruote, citiva se plingeau de o intirziere la 1,9 Mjet, comparat cu vechiul 1,9 JTD. Am inteles ca V10 TDi are aceeasi boala.

Ma intreb daca FAP e solutia. Sau daca nu cumva, dizel s-a intins totusi prea departe cu puterile motoarelor.

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
  • 0

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 27 February 2004 - 05:00 PM

Trebuie sa confirm si eu spusele lui r&d din experienta cu un HDi de 90cp. E exact la fel, daca stau in a4a la 120-130 am impresia ca masina nu mai are suflu, cand ii dau a5a parca prinde viata. Aceeasi senzatie o am si cu vitezele 1-2, viteza 1 pare destul de scurta, turatia crescand f repede si viteza nu prea; cand ajungi sa dai a 2a insa, e alta viata.
Nu pot comenta remarca cu Euro 4, pt ca HDiul e doar Euro 3.
Tind insa sa ii dau dreptate lui r&d, e nevoie de acomodare cu alta plaja de turatie...la inceput si eu eram "surprins" de HDi, in sensul ca nu puteam mereu sa anticip cata putere am la dispozitie (si in bine si in rau).
La 140cp pe de alta parte, Golf 5 ar trebui sa zboare fata de HDi-ul de 90cp...pana nu merg si cu VWul nu pot face comparatia.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
Joined: 09-May 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Posted 11 March 2004 - 08:34 PM

stai tu linistit silviule ca am mers cu megane din motive urate. dupa 3 ani de golf sa merg o luna cu megane m-am simtit ca m-am intors la dacie .. multe lipsuri si vibratii credema ca sunt multe (cele mai enervante sunt schimbatorul de viteze si ... pe la 1900rpm cand ar fi cuplu maxim e o vibratie care se transmite bine de tot la oglinda retrovizoare si daca te uitai in ea atunci vezi cum joaca liniile de pe luneta in ea si te enerveaza la culme ..).... clar cand vii de la dacie la cielo sau megane este un pas in fata dar daca te cobori de la o masina mai buna (gen golf / peugeot - au evoluat si ei la calitate clar e nasol)

iar de zgomot sa nu-mi spui ca e silentios ca nu e. orice diesel e zgomotos .. dar la o masina proasta (cum e megane) nu s-au folosit sound absorber-e si la peste 2400-2500rpm E ZGOMOT. Audi e cel mai silentios din categoria motoare 1.9-2.0 TDI. Fiind alta clasa s-a pus accent si pe scoaterea zgomotului motor. Sunt curios cum e in alfa JTD.... am cu cine sa merg dar nu am avut timpul.
  • 0

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 11 March 2004 - 10:42 PM

Originally posted by alexalex
COMPARATIE DIRECTA:
AM UN PRIETEN CU PEUGEOT 307 HDI FAP(110CP). IN TOATE REVISTELE SE SPUNE CA MOTOARELE HDI DE LA PEUGEOT SUNT MULT MAI SILENTIOASE DECAT TDI-URILE DE LA VW. MARE GRESEALA!!!!!!!!!!
IN PRIMUL RAND CAND IL PORNESTI TE ZGUDUIE PARCA E DACIE CEEA CE LA VW NU SE INTAMPLA. IN AL DOILEA RAND ZGOMOTUL INTERIOR E MAI MARE, LA FEL CA SI CONSUMUL.SI CA SA PUNA CAPAC I S-A STRICAT DEJA O POMPA DE ALIMENTARE SI NU ARE DECAT 40000KM.
IN SCHIMP GOLF 5 ARE LA ACEEASI CILINDREE 140 PS ADICA 136 CP , 6 TREPTE , CONSUM LA FEL ,ZGOMOT MAI REDUS SI CALITATE DE X ORI MAI BUNA. INTERIORUL E MULT MAI MISTO CA LA 307 CARE NU-L FACE DECAT IMITATIA DE LEMN SAU ALUMINIU.TINUTA DE DRUM , CEL PUTIN LA MODELUL CU CARE AM MERS(2.0 TDI SPORTLINE) E INCREDIBILA.LA ACELEASI VITEZE 307-ELE SE INCLINA CA BARCA PE VALURI.
SPRE FINAL ULTIMA COMPARATIE:PRETUL. 307 HDI-110CP FULL FARA PIELE CAM 19.000 CU TVA INCLUS.GOLF V TDI-136CP FULL FARA PIELE DAR CU JANTE 21000.

http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/offtopic.gif
:):(:o:o
capslock-ul te rog.....de-abia am putut citi tot ce ai scris aici..e foarte obositor...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
Joined: 09-May 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Posted 13 March 2004 - 08:27 AM

stai tu linistit Kristy. s-au pus ele motoare mai mici de 140CP dar diesel pe masini mai mari si nu s-a plans nimeni ca trag greu. Vezi PDul de 1.9 si 130CP pe Passat sau A4. Sa vezi cum trage intr-a 6-a de la 70 la 140kmh de nu-ti vine a crede ... sau pe laguna 120CP si iar nu s-a plans nimeni. A, ca stiu proprietar de TDI 130CP pe Passat care ar vrea mai multi CP .. pai toti vrem mai multi CP (observ eu). sa fi tu linistit ca pentru Romania 140CP sunt suficienti (asa stock fara alte modificari). Daca ai banii de un Golf V echipare sportline si cu motorul asta .. o sa ai o masina scumpa la achizitie pentru clasa ei dar cu un pret bun la revanzare si fiabila (nu a fost vre-o generatie de golf care sa se dovedeasca nefiabila sau care unul care a avut masina sa zica in comparatie cu alte masini de aceeasi clasa ca e nemultumit).
  • 0

#11 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 16 March 2004 - 12:12 AM

Oameni buni, dupa ce am mai vorbit cu ceva persoane, in special "benzinari" suiti pe un diesel mi-a venit o idee:
(nu contest abilitatile nimanui ca sofer):

Nu cumva suindu-te de pe benzina aspirata pe un diesel turbo trebuie sa adaptezi putin stilul? Posesorii de diesel stiu probabil ca la diesel nu are sens sa turtesti acceleratia la fund ca nu prea face nimic. Mai degraba il iei progresiv, asa obtii cele mai bune acceleratii si reprize. Cel putin la mine, asa obtin cele mai bune reprize.

Doar o idee......
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users