Salt la continut


Fotografie

VW POLO


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2004 - 03:07

Originally posted by har
Argumente:


2. NO DIESEL. And the reasons are:
a) mai scump la achizitie- se justifica numai daca parcurgi km multi intr-un an
:) mai scump ca intretinere
c) mai zgomotos si nu in ultimul rand diesel-urile mici nu sunt prea rafinate si aici nu e vorba doar de VW.
d) motorina de toata jena de la noi (am un diesel)


Daca ramai cu consumul la 11% in oras spun ca motorul e jalnic de-a dreptul.
Cat despre "reasons"
a) adevarat, depinde cat mergi
:) depinde ce intelegi prin mai scump.....poti privi si prin prisma faptului ca e mai fiabil si ca tine motorul mai mult
c) nu e chiar asa deranjant dar e o chestie de preferinte
4) alpine-diesel e ok

Referitor la faptul ca esti fan VW...atunci se justifica alegerea. Insa sincer, as fi mers pe Clio dCi...e mai masina.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 08 martie 2004 - 12:50

har, nu poti sa faci consumul atit timp cit o parte importanta a functionarii motorului e stricata. Sonda Lambda are o importanta cruciala. Daca e stricata, ECU nu poate sa regleze optim avansul, masina functioneaza cu amestec fix etc etc. Observa cite ceva despre functionarea sondei lambda la Mecanica Auto & Tuning.

:fftopic:acum stii cum e. Chestia cu "sufera baba" si cu frumusetea. Ai ales masina dupa materiale si dupa renumele VW. Asa cum iau oamenii masina mea preferata, Fabia. Si dupa aia se lovesc de niste consumuri de te doare capu'. Asta e. Chestiile alea empirice de gen " VW e bun" sau "Skoda facuta de VW, automat e super buna" nu tin totdeauna.

Urmareste linkul dat mai sus spre VW Forum. Sa vezi cit consuma o masina cu acelasi motor, 1,2 65CP.
  • 0

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 09 martie 2004 - 01:38

Cum am zis mai sus, sonda Lambda e cruciala in functionare motoarelor moderne. Fara ea, masina merge cu un amestec fix benzina-aer, in mod normal acest amestec este modificat pentru a imbunatati economia si emisiile poluante.

Repara masina si dupa aia faci consumul. Insa nu te astepta la reduceri spectaculoase. Tot in jur de 9-10 o sa ia in oras.
  • 0

#4 ioana06

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 06-iunie 10
  • Location:vaslui
  • Marca:vw
  • Model:polo
  • Motorizare:1.4 16v

Scris 06 iunie 2010 - 07:01

salut!
sunt nou in polo1.4 in 16v si am cateva probleme.....
tot mi se aprindea check si epc in bord. Am fost si am scanat-o, mi-au zis ca sondele sunt de vina. Am observat ca mai mult de 110 sau cel mult 120km/h nu vrea iar ca si consum undeva in 15 urban si 10 extra. M-am IGROZIT!!! . Mi-au zis ca sunt sondele si debilmetru de aer. In fine le-am schimbat pe toate, culmea la fel apare.Am observato scadere de consum 10 in oras si 6-7 afara.Check-ul este in permanenta aprins sin in proportie de 60% din timp si epc, care apare atunci and incetinesc, pun frana , stationez, si ata ramane pana la o urmatoare pornire dupa care la fel. In schimb, daca merg cu masina .......sa zicem chiar si la 50-60 km/h, la un moment dat (cu check si epc aprinse in bord)....dar dpa 20-30 km parcursi se intampla o anomalie:brusc pentru 3-5 secunde dispar erorile toate din bord dar scade si puterea si zgomotul motorului, dupa care iar are forta, si iar se aprind erorile in bord..........Pe unde am fost, in Vaslui numai mesteri nu sunt astia s-au crucit, spuneau ca tre sa se intample taman invers, nu stiu ce sa mai fac...........HELP
  • 0

#5 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 06 iunie 2010 - 07:32

in primul rand bine ai venit. apoi , te rog frumos sa incerci sa structurezi mesajul tau. adica cu punct si de la capat. astfel e mai usor de inteles mesajul principal.

apoi, masinile inca nu se pot repara virtual. desi ai scris mult ai ratat niste informatii destul de importante, cum ar fi , din ce an e masina, cati km ai, daca esti primul proprietar, daca a mai facut altele samd.

si in ultimul rand, nu uita, ca serviceurile de marca ( in cazul tau service VW ) ofera garantie iar daca nu esti multumita de reparatie poti sa apelezi mai sus .


si acum la mesajul tau, cand zici sondele, la ce te referi ? iar debitmetrul poate sa dea o functionare defectuoasa a motorului dar sunt mai multe de povestit.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#6 ioana06

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 06-iunie 10
  • Location:vaslui
  • Marca:vw
  • Model:polo
  • Motorizare:1.4 16v

Scris 07 iunie 2010 - 09:13

in primul rand bine ai venit. apoi , te rog frumos sa incerci sa structurezi mesajul tau. adica cu punct si de la capat. astfel e mai usor de inteles mesajul principal.

apoi, masinile inca nu se pot repara virtual. desi ai scris mult ai ratat niste informatii destul de importante, cum ar fi , din ce an e masina, cati km ai, daca esti primul proprietar, daca a mai facut altele samd.

si in ultimul rand, nu uita, ca serviceurile de marca ( in cazul tau service VW ) ofera garantie iar daca nu esti multumita de reparatie poti sa apelezi mai sus .


si acum la mesajul tau, cand zici sondele, la ce te referi ? iar debitmetrul poate sa dea o functionare defectuoasa a motorului dar sunt mai multe de povestit.

Masina este din 2009 si este din 2001. Are 107000km. Referitor la sonde au fost schimbate,cu unle noi datorita scanarii si erorilor la aceste piese. Odata cu ele mi-a schimbat si debilmetru, nou si acesta....dar problemele au persistat. Ce e drept am castiga de la undeva de la 120 la ora, acum duce cam 140.
  • 0

#7 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 07 iunie 2010 - 09:23

Sa incerc sa traduc. ;)

Masina-i din 2001, cumparata in 2009, presupun.
Deja esti specialista in termeni tehnici. Problema prezentata n-o rezolvi pe forum.

Te duci intr-un service vw, skoda...le spui problemele, dar mai ales ca nu platesti inlocuirea anumitor piese daca persista problema...fiindca ai tot platit dar fara vreun rezultat, datorita handicapatilor existenti prin service-uri.
Fiind femeie, atehnica, esti clientul ideal pentru service-uri...
Complicat...
  • 0

#8 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 07 iunie 2010 - 11:07

LKS nu descuraja colega noastra de forum. Incearca si ea sa se documenteze/informeze.

Ioana, in primul rand dute peste aia de ti-au schimbat debitmetrul si sondele si spune-le sa mai aprofundeze putin cercetarile caci asta trebuia facut de la bun inceput.

In trecut am patit ceva similar cu Polo-ul domnisoarei mele si era una din bobine.... care cica se defecteaza cam din 40 in 40.000 km.... Poate o fi de aici....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi